Maniusiek28 9 Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Na forum passata spora grupa ludzi wkłada do swoich PD wałki rozrządu z SDI PD w celu poprawy dołu. Może ma ktoś jakieś opinie/doświadczenie w tym temacie warto/nie warto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VTG 0 Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 SDI pd to są wałki z silników poprzecznych, nie ma sdi wzdłużnych i ten wałek nie podejdzie, podchodzi do passata 1.9 105konnego pd bo on jest poprzeczny. Nie ma sdi wzdłużnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniusiek28 9 Opublikowano 11 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 słyszałem że do TDI pasują wałki z 2.0 SDI pd (golf V i caddy), a nr tych wałków to 038 109 101 AE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Masz GTB1756 po co ci lepszy dół? na niej da się zrobić 380Nm przy 2tys RPM:) a wałek z SDI podejdzie tylko chyba jeszcze nikt nie sprawdził dokładnie jaki ma wpływ na osiągi auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniels 2 Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 dokładnie i 400Nm nie jest problemem ale nie co przeginać z dołu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Masz GTB1756 po co ci lepszy dół? na niej da się zrobić 380Nm przy 2tys RPM:) a wałek z SDI podejdzie tylko chyba jeszcze nikt nie sprawdził dokładnie jaki ma wpływ na osiągi auta. zaraz sagon czy tam sajgon przyjdzie i napisze że ma wpływ ale nie pokaze nam wykresu bo nam to nie potrzebne:grin: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris-krzysztof 2 Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Kreskami sie nie jedzie. Wiec jak nie che wrzucic wykresu to jego sprawa:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniels 2 Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 sajgon jedzie zawsze swoimi mądrościami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nandoz 1 Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 A nie jest tak ,ze walki od wolnossaka poprawiają górę w T? Z adr'a do 1.8t i sdi do tdi ? Hmm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Tak naprawdę to krzywki zaworów są wyższe wiec napełnianie cylindrów się poprawia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dansli 0 Opublikowano 12 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 podpinając się do tematu. Ostatnio miałem doczynienia z samochodem ( tdi pd ARL), który jeździł normalnie moc miał wszystko OK tylko zaczęły "klepać,cykać" popychacze zaworowe. po zdjęciu pokrywy okazało się, że wałek wytarty i popychacze "zciorane" tak, że były w nich dziury.. analizując tą sprawę i kwestię wymiany wałka na inny ( z SDI) wydaje mi się, że nie ma to większego sensu. Ponieważ nawet na tak zcioranym wałku i popychaczach auto jeździło ok więc raczej wymiana na inny wałek nie przyniesie oczekiwanej poprawy. - przynajmniej nie w zadowalającym stopniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1606 1 Opublikowano 13 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 podpinając się do tematu. Ostatnio miałem doczynienia z samochodem ( tdi pd ARL), który jeździł normalnie moc miał wszystko OK tylko zaczęły "klepać,cykać" popychacze zaworowe. po zdjęciu pokrywy okazało się, że wałek wytarty i popychacze "zciorane" tak, że były w nich dziury.. analizując tą sprawę i kwestię wymiany wałka na inny ( z SDI) wydaje mi się, że nie ma to większego sensu. Ponieważ nawet na tak zcioranym wałku i popychaczach auto jeździło ok więc raczej wymiana na inny wałek nie przyniesie oczekiwanej poprawy. - przynajmniej nie w zadowalającym stopniu. kolego jezdziles na jednym i na drugim walku ze tryskasz madrosciami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dansli 0 Opublikowano 17 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 podpinając się do tematu. Ostatnio miałem doczynienia z samochodem ( tdi pd ARL), który jeździł normalnie moc miał wszystko OK tylko zaczęły "klepać,cykać" popychacze zaworowe. po zdjęciu pokrywy okazało się, że wałek wytarty i popychacze "zciorane" tak, że były w nich dziury.. analizując tą sprawę i kwestię wymiany wałka na inny ( z SDI) wydaje mi się, że nie ma to większego sensu. Ponieważ nawet na tak zcioranym wałku i popychaczach auto jeździło ok więc raczej wymiana na inny wałek nie przyniesie oczekiwanej poprawy. - przynajmniej nie w zadowalającym stopniu. kolego jezdziles na jednym i na drugim walku ze tryskasz madrosciami jeździłem na jednym i drugim wałku... różnicy na pierwszy rzut oka nie było znacznej. Może nie uściślilem, że wytarte były tylko krzywki i popychacze z zaworów wydechowych. ssące były ok i pewnie dlatego silnik zachowywał się normalnie. jedyne co mogę dodać to czuć było jakby większą turbo dziurę przy niskim obciążeniu pozatym ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1606 1 Opublikowano 18 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 rozymiem ze ten arl to seria byl ja teraz tez mam walek z sdi w asz i powiem ze na gtb22 jest spoko nie tracac na dole gora sie poprawila a zobaczymy co wyjdzie po korekcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 24 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2016 rozymiem ze ten arl to seria byl po opisie można wnioskować że to seria nie trzymająca serii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt3282 0 Opublikowano 16 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 Witam . Odgrzeje troche kotleta Panowie, kolega VTG twierdzi, że wałki SDI to wałki do silników poprzecznych. Moj silnik to tdi PD AVF czyli wzdłużny , czyli wałek z SDI PD nie bedzie pasował do mojego AVF? Chciałbym wiedziec czy kolega VTG ma racje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt3282 0 Opublikowano 19 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2017 (edytowane) Po wymianie wałka na SDI , trzeba robic jakaś korekte w oprogramowaniu? Edytowane 19 Września 2017 przez Matt3282 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golden87 124 Opublikowano 24 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2017 W dniu 19.09.2017 o 20:28, Matt3282 napisał: Po wymianie wałka na SDI , trzeba robic jakaś korekte w oprogramowaniu? Powinno sie, Słuchajcie Panowie, troche czasu mineło, czy ktoś ma jednoznaczną odpowiedz na wpływ samego wałka.... bo wykresów jest sporo ale przy zmianie wałka, zmieniali tez inne rzeczy i nie wiem jaki naprawde ma wpływ wałek a jaki inne rzeczy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 24 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2017 U mnie sie montuje własnie taki wałek, ale też z całą graciarnią innych rzeczy, tka wiec wam nie powiem czy przybyło czy nie przybyło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golden87 124 Opublikowano 24 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2017 (edytowane) 26 minut temu, Kowi87 napisał: U mnie sie montuje własnie taki wałek, ale też z całą graciarnią innych rzeczy, tka wiec wam nie powiem czy przybyło czy nie przybyło Moze w imie nauki zrobisz sam test na wszystkich nowych gratach i starym walku, i nowych gratach i nowym walku... Ale wiadomo... rozumiem jak jest, to nie jest takie expressowe... I rozumiem, ze nie ma chętnych Edytowane 24 Listopada 2017 przez golden87 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się