Skocz do zawartości

Matt3282

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Matt3282

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    Bielsko-Biała

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

339 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Matt3282

0

Reputacja

  1. Po wymianie wałka na SDI , trzeba robic jakaś korekte w oprogramowaniu?
  2. Witam . Odgrzeje troche kotleta Panowie, kolega VTG twierdzi, że wałki SDI to wałki do silników poprzecznych. Moj silnik to tdi PD AVF czyli wzdłużny , czyli wałek z SDI PD nie bedzie pasował do mojego AVF? Chciałbym wiedziec czy kolega VTG ma racje.
  3. Witam. Panowie pilnie potrzebne namiary na dobrego gościa od przekładek z multi na manual na śląsku. Pozdrawiam.
  4. aha bo Ty masz B7... czyli silnik 1.9tdi plus elektryczny egr tak jak w 2.0tdi...
  5. Ja zaślepiłem bez dziurki i nie wywala błędu, przynajmniej u mnie (VCDS) na kompie nic nie pokazuje, bede musiał sprawdzić jeszcze w innym programie. Silnik pracuje lepiej bo cały czas pracuje na świeżym powietrzu, zawór nie podaje mu jego własnych "odchodów"... EGR wymieniałem na nowy w tamtym roku, sprawdzałem go w kompie i działał poprawnie ale mimo to postanowiłem sprawdzic jaki bedzie efekt zaślepienia i jestem zadowolony...
  6. Witam. Niedawno zaślepiłem EGR w A4 B6 1.9tdi AVF 130km. 2004r. Dużo czytałem o tym przed podjęciem się tej czynności. Trochę było minusów ale w większości plusów. Jakie są moje odczucia po zaślepieniu EGR? Jedni twierdzą, że silnik chodzi "twardziej" - nie zauważyłem żadnych zmian w dźwięku silnika, chodzi tak samo. Twierdzą, że więcej pali - nie, nie pali więcej. Nie dymi, przy gwałtownym wciśnięciu pedału gazu. Twierdzą, że dłużej nagrzewa się silnik- obecnie są ciepłe dni, silnik nagrzewa się tak samo jak przed zaślepieniem EGR, zobaczymy jak bedzie zimą. Zauważyłem, że silnik jest trochę żwawszy, lepiej reaguje na pedał gazu, nie jest to jakaś powalająca różnica, ale zauważalna. Nie ma żadnych błędów na kompie. Zaślepiłem jedną zaślepka zakupioną na allegro i zaślepiłem wężyk który steruje EGRem. Nie wyrzucałem zaworu z powodu klapy gaszącej, nie ma szarpania silnikiem przy wyłączaniu. Podkreślam, to tylko moje odczucia, mój samochód tak zareagował na zaślepienie zaworu. Osobiście polecam. Pozdrawiam.
  7. Matt3282

    EGR uśniecie audi a4 b6

    no tak, nie ta kategoria juz przenoszę...
  8. Witam. Podłączę się pod temat. Chciałem obić boczki drzwi skórą lub ekoskóra. Chodzi mi o jasna skóre, siwą pikowaną nicią... szukałem na allegro ale albo były brzydkie albo nie było takiego koloru. Wiecie gdzie można kupic taki materiał? pozdrawiam.
  9. Matt3282

    Brak mocy

    Witam.Ktos mi cos powie na temat tych logów? na postoju spalanie chwilowe pokazuje np na zimnym silniku 0,4l a po zrobieniu logów pokazuje prawie 24 litry... hhmm logi statyczne: http://vaglog.pl/log-000_1q6V52.html (000) http://vaglog.pl/log-001_8ARHd.html (001) http://vaglog.pl/log-003_9ZE46Q.html (003) http://vaglog.pl/log-004_okvAf1.html (004) http://vaglog.pl/log-007_cAA2Q8f.html (007) http://vaglog.pl/log-013_Wc1YDRb.html (013) http://vaglog.pl/log-013_023_nXKRWka.html (013 i 023 razem) http://vaglog.pl/log-018_3dLi64C.html (018) http://vaglog.pl/log-023_RS33mVn.html (023) logi dynamiczne: http://vaglog.pl/log-000_gEpY8X0.html (000) http://vaglog.pl/log-001_QC2yM.html (001) http://vaglog.pl/log-004_xxvJ95.html (004) http://vaglog.pl/log-008_G5H826i.html (008) http://vaglog.pl/log-010_VC485n.html (010) http://vaglog.pl/log-011_q0hs7.html (011) basic settings: http://vaglog.pl/log-000_h9GuP.html (000) http://vaglog.pl/log-003_Zfl1242.html (003) http://vaglog.pl/log-004_asasB.html (004) http://vaglog.pl/log-011_0m6T0.html (011) dodam jeszcze ze po zrobieniu logów samochod odzyskał moc, ale nastepnego dnia rano mocy znow brakowało... kurde tak sie starałem, tyle logów zrobiłem a tu d*pa, wszyscy to olali ;P
  10. czyli to mit ze powiekszy sie turbo dziura?
  11. Witam. Szukam szukam i nie uzyskałem jednoznacznej odpowiedzi. Mianowicie, posiadam A4 B6 z silnikiem 1.9tdi AVF (130koni, 310nm w serii) mam zmienione mapy na 150km i 370nm. Moje pytanie brzmi: czy w takim przypadku gdybym zmienił intercooler na troche wiekszy to da to jakis efekt? beda tego jakies plusy? czy turbo dziura sie powiekszy?
  12. Matt3282

    Brak mocy

    Mi zazwyczaj muli na cieplym, na zimnym raczej jest moc. To jest wlasnie dziwne. To nie zalezy od temperatury, bo raz jak odpale samochod to jest moc (nie wazne czy na cieplym czy na zimnym) a nastepnym razem jak odpale to nie ma mocy. Moge np odpalic i nie bedzie mocy przejade kilometr, zgasze i odpale ponownie i moc jest.
  13. Matt3282

    Brak mocy

    Właśnie dzisiaj dostałem kabel OBD2 i bede robił logi. jak zrobie to je wkleje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...