Skocz do zawartości

juby_p

Pasjonat
  • Postów

    1445
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O juby_p

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Radzanowo koło Płocka

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia juby_p

3

Reputacja

  1. Krzysiek na dniach zakłada skrzynie HCK i sprzęgło 240mm wiec nie było sensu zakładać nic innego, jest zrobione patentem Darona i do 500Nm też trzymało bez najmniejszego problemu.
  2. Widzę że ktoś odgrzał temat z przed 4 lat, jakby się ktoś zastanawiał to ten silnik jeszcze jeździ i ma się dobrze:)
  3. Dokładnie rozrząd do sprawdzenia a w drugiej kolejności kalibracja wtrysków i przepływki.
  4. juby_p

    Chiński chip box

    podłącza się pod czujnik temperatury paliwa to nie wrócę dużego wzrostu mocy na tym
  5. juby_p

    Dobrzy chiptunerzy

    Daj jakieś konkrety bo takiego posta może napisać każdy o każdym.
  6. Troche sprzeczności tu widzę bo patrząc na wykres można zrozumieć Twoją wypowiedź w ten sposób że to turbo wywoływało tryb awaryjny z przeładowania z dołu także nie wiem czy ono takie zdrowe, zrób logi tych kanałów co podał adrian.
  7. GTD to na postoju dmucha 1,5 bara a co dopiero jak włączysz bieg:)
  8. juby_p

    Sprzęgło AVF

    200ps spoko seria przeniesie
  9. Bonusy zdążają się ale od hamowni a nie fabryki...
  10. Zmierz moc na innej hamowni a się rozczarujesz.... jak dla mnie pomiar mocno zawyżony.
  11. ten dym to na Twoje życzenie?
  12. W VP z wałkiem SDI GTB wstają bardzo dobrze lepiej niż w PD
×
×
  • Dodaj nową pozycję...