Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T BEX nie da się wystroic, potrzebna pomoc


lizuk1990

Rekomendowane odpowiedzi

Dlaczego przepływka tak mało wskazuje? czy na pewno przekalibrowana w sofcie pod obudowe 3"?

Edytowane przez ?ukasz13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Problem tyczy się mojego a4.

Zrobiliśmy remont silnika- nowe panewki, nowe pierścienie, kapitalny remont glowicy, nowe szklanko. Wszystko poskrecane zgodnie z wartościami autodaty.

Do tego następujące mody:

1. Kolektor wydechowy chinol hi-flow.

2. Hybryda by turbospec, która obrabia bez problemu 270km.

3. Wtryski bosch 525.

4. Fmic 550x230x65 wraz z orurowaniem.

5. Wydech 2.5".

6. DP 2.5".

7. Tip 3".

8. Wałek ssący ADR z oznaczeniem J.

9. Odprężone tłoki o 0.7mm.

10. Obudowa przeplywki 3" z Audi s3 + nowy wklad Boscha.

11. Nowe świece beru, nowe cewki z serwisu.

12. Nowy napinacz łańcucha autloga + łańcuszek swag.

13. DV Forge 007.

Chyba tyle. Reszta ori. Tłoki i korby stare ori, bo były w igła stanie- wykapane tylko w wanience ultradźwiękowe, więc jak nowe.

Potężne problemy z zapłonem- poniżej podaję logi.

http://vaglog.com/log_260244.html

http://vaglog.com/log_260245.html

http://vaglog.com/log_260246.html

Logi robione na verva98 z Orlenu. Na BP to samo, shell też.

Doładowanie ustawione na okolice 1.2 Bar.

Miało być pięknie, miało być 270+ km, a tu się wystroic nie da. Firma, która zajmuje się strojeniem mojego wozu mówi, że można wystroic ewentualnie na mniejszym booscie

i powinno się udac, ale wyjdzie mała moc, a przecież nie o to chodzi...

Rzeczy, które sprawdziłem i nie wpływają na zmiany w logach:

Świece- podmieniane na inne i to samo;

Cewki- zamieniane miejscami i to samo;

Wydech- zdjęty i jazda próbna na przelocie 2.5" i to samo.

Kompresja ~10.5 na każdym cylindrze.

Ktoś jest w stanie coś podpowiedzieć?

Forge do wywalenia. Załóż seryjne i nowe DV ale to tylko drobny szczególik. Szczelność TIP TIP?

Kompresja też nie jakaś rewelacyjna jak na silnik po takim super remoncie.

Jakiej srednicy orurowanie do FMIC?

Na odległość raczej Ci nikt nie pomoże. Tutaj są potrzebne oględziny na miejscu.

Widze, ze zestaw czesci zapożyczony od znanego na forum tunera, ale jak widac poskładanie tego samego zestawu to nie daje gwarancji sukcesu.

Nie załujesz, ze nie zrobiłes tego u zródła?

Edytowane przez wampir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i żałuję, jednak nie chodzi o zalowanie, tylko o ogarnięcie tego... Niekoniecznie szukam pomocy na odległość... Mogę podstawic do kogoś. Trzeba zrobię, żeby to jeździło pełnym ogniem :-)

Po czym wnosisz, że Forge do śmieci?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo czesto spotykalem sie z opinia, ze nie jest szczelny. Opinie osób które go miały lub zawodowo stroją auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz sprawdzić ich szczelność.

W razie potrzeby wymienić.

Sprawdź też stan odmy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P.s. Jeszcze jest wywalona druga sonda i sai, wszystko wycięte w sofcie.

Pokaż log 002+033

Oto logi o których pisałeś

http://vaglog.com/log_260453.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tuner powiedział, że mam to zrobić, więc mu dałem i zrobił. Miało się przez to dać lepiej wystroic i miało nie być problemów z zapłonem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Oto logi o których pisałeś

VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs

Ja tam widzę 020+003, a nie 002+033. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Tuner powiedział, że mam to zrobić, więc mu dałem i zrobił

jak tjuner robil auto, to mu je oddaj z powrotem niech naprawi swoja spartoline.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tuner powiedział, że mam to zrobić, więc mu dałem i zrobił

jak tjuner robil auto, to mu je oddaj z powrotem niech naprawi swoja spartoline.

jeśli jedna osoba składała silnik i stroiła to oddaj im spierdoline niech naprawiają albo na kolanach do Jasła ;)

Edytowane przez Imhotet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik robił kto inny, strojenie kto inny. Nie potrzebuje zbędnego gadania. Jak ktoś nie jest w stanie pomóc, to niech się nie wypowiada!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...