nandoz

Pasjonat
  • Zawartość

    190
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

1

O nandoz

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. nandoz

      On Ci się tak wysoko kręci ?? 5100 rpm? Nagraj filmik na 3 biegu do 5100 .
    2. nandoz

      Doładowanie ponad 2.1b to raczej nie 180 PS. Fajny ten kolorowy Fis , EGT , doładowanie , bajeczka . No i ładnie bardzo ładnie się odpycha . Wiem , że z trakcją ciężko powyżej 400 Nm ,ale czy zejdziesz poniżej 7 s do paczki ?
    3. nandoz

      http://www.dieselschrauber.de/GKB.html Czyli byk ?
    4. Witam. Cały czas myślałem ,że mam 228 mm . Znalazłem gdzieś tabelę skrzyń i skrzynia FEC ( czyli moja 5 bieg ) wg tabeli to sprzęgło 240 mm . Jakiś błąd ? Jak mogę sprawdzić jakie mam sprzęgło ?? A4 B6 1.9 AWX 2002 Avant . Sprawa dość istotna , bo jeśli mam 240 to HCK wlatuje z prędkością światła Pozdrawiam.
    5. nandoz

      Z tego co kojarzę dqs powinna siąść na sprzęgle 228 mm tez . Gdzieś na forum passata o tym czytałem . Co do wątku z octavia rozumiem , ze wymienili bebechy i jazda . Bardzo ciekawa sprawa . 3 krpm i 180 km/h idealna sprawa .
    6. nandoz

      Faktycznie skrzynia jest... Raczej niestety nic z nią nie będę robił, choć takie hck byłoby fajne, ale do tego doliczyć nowe sprzęgło, dwumas, rozrusznik, licznik z nowszego rocznika, montaż i inne drobiazgi - w moim przypadku chyba średnio opłacalny interes... Tą kasę wolałbym zainwestować w heble z prawdziwego zdarzenia No niestety , też nad tym myślałem i raczej zostanę przy 5. Trudno . Szukam auta i z uporem maniaka sprawdzam obroty silnika na ostatnim biegu . Faktycznie skrzynia jest... Raczej niestety nic z nią nie będę robił, choć takie hck byłoby fajne, ale do tego doliczyć nowe sprzęgło, dwumas, rozrusznik, licznik z nowszego rocznika, montaż i inne drobiazgi - w moim przypadku chyba średnio opłacalny interes... Tą kasę wolałbym zainwestować w heble z prawdziwego zdarzenia No niestety , też nad tym myślałem i raczej zostanę przy 5. Trudno . Szukam auta i z uporem maniaka sprawdzam obroty silnika na ostatnim biegu . A myślałeś nad skrzynią DQS ??? Powinna podejść p&p . Jest ciut krótsza niż HCK . Tak sobie myślę ,że może można by zmienić przełożenie główne w DQS i ją jeszcze "wydłużyć" . Pozdr.
    7. nandoz

      Wszystko pięknie tylko ta skrzynia . Jakieś plany co do niej ?
    8. nandoz

      Ile te biedne 1.9 są w stanie jeszcze wytrzymać ? Co rok lub dwa granica podnosi się ok 30/40 km w górę w modach na drogę .
    9. nandoz

      Wroce do serii , ale przy a8 4.2tdi . 350/800 powinno starczyć na pare tygodni
    10. nandoz

      Ok. Pomierz i daj mi wiadomość na priv ile chcesz za posadzenie tego na aucie. Pozdrawiam.
    11. nandoz

      Tak myślałem ,że 3.0 tdi będzie sensowniejszym rozwiązaniem . Sam wypisałem kilka rzeczy , o których wiem , a może jeszcze coś wyniknąć po drodze. No i przy okazji 4x4 jest w serii . Pozdrawiam i tego się będę trzymał. Jak będzie 3.0 widzimy się u Was .
    12. Witam. Jak w temacie Auto to A4 2002r AWX dziabnięty na 196/400 ( BRD - FMIC ) ,wtryski oryginalne BA , skrzynia 5 sprzęgło 228mm. GTB17 za bardzo się nie opłaca , bo może wyjdzie z 210/215 . GTB22vk ,hmm , auto jest używane na co dzień i ma skrzynie 5 ze sprzęgłem 228. Widziałem już wykresy z 400Nm/2000 rpm , ale pytanie jak z reakcją na gaz tej turbiny ,bo 400Nm/2000 rpm mówi tylko tyle ,że może turbo tyle napompować , a nie mówi czy już czy za 4-5 sekund . Ja aż tyle nie potrzebuje ,byle nie było opóźnienia na gaz w dolnym zakresie. W kwestii sprzęgła rozważam wrzucenie BRD+ HCK ( ale prawdopodobnie będę musiał zmienić licznik ) ,może wzmocnienie tego co jest ? Generalnie ; - co ze sprzęgłem ( ma pracować jak ori lub prawie jak ori ) - co z wydechem ( jak wyżej ) - co dołem i reakcją na gaz , porównujmy do BRD ( dobrego ) , startuje trochę słabiej niż seria - czy montować jakiś wskaźnik EGT ( latam czasem po autostradach troszkę szybciej) - co z dymem za autem ? - co z ori filtrem - ma zostać - ile mniej wiecej się spodziewać 230/450 ?? Widziałem na forum koledzy pokazywali na BA ponad 250 PS ,ale to już chyba Batory i ekstremum. - co z awaryjnością ( jakieś pęknięcia kolektora , bo rozumiem ,że trzeba jakiś custom ) - auto w tej chwili jest totalnie bezawaryjne . - i na koniec ; czy wejdzie GTB2260vkrl z ori filtrem ( chyba raczej nie - kto odwiedza SR - wie co mam na myśli ) Słowem ; dobry w miarę dól , mało dymu , bezawaryjnie , spalanie seria i cisza w aucie - żartowałem ( już lecę w podskokach do Ery) . Wiem ,że przy GTB22 to będzie sztuka kompromisu ,ale na ile ?? Koniec koncertu życzeń. p.s. Może ma ktoś takie A4 z GTB22 w okolicach Poznania , Wrocławia ?? Jazda próbna ,rozwiałaby wątpliwości . Pozdrawiam.
    13. nandoz

      GTB 17 spluje 220-230 ??
    14. nandoz

      Ja tam lubię jak turbo trochę poświszcze