Skocz do zawartości

bartek1080

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bartek1080

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    Volkswagen
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia bartek1080

1

Reputacja

  1. Ok najprawdopodobniej mam pompę Nr 06J115105AB Jest ona na rozrządzie na osobnym łańcuszku czy muszę go rozbierać żeby ją wymienić i na nowo ustawiać? Czy w tej pompę nie ma różnicy jak ja ustawie.
  2. Zabrałem się niewielkimi krokami, i zmieniłem olej na 5w40 ciśnie wzrosło do 950m. Bara na rozgrzanym silniku Auto dużo mniej szarpie da się normalnie jeździć po mieście. Teraz zastanawiam sie czy winowajca całego zamieszania jest pompa oleju. Moja pompa to 06J 115 105 AB I teraz pytanie jakie powinna mieć ciśnienie na niskich obrotach? Nie czasem min. 1.1 bara?
  3. Czyli pompa do roboty? Bo mechanik twierdzi że jest dobrze i że to wina wałka zmiennych faz Mam jeszcze taki pomiaz z walka (chyba ponieważ dobrze się na nie znam) VID_20191204_151408.mp4
  4. Trochę to trwało musiałem sam pojechać mierzyć bo mechanik nie miał czasu. :/ Ciśnienie wygląda tak Zimny silnik załącznik 1(ok 2.9 bara) Cieply silnik przy temp 90 stopni załącznik 2 (ok 1.25 bara) Cieply silnik 90 stopni ok 15 min pracy po zlapani temp. załącznik 3 (ok 0.90 bara)
  5. Nie wiem jak wiarygodny jest vcds ale przy błędzie g40 pokazuje 970mbar Gdzie znajdę informacje przy jakich obrotach jakie powinno być ciśnienie?
  6. Witam wszystkich zakupiłem auto z silnikiem 2.0t 147kW 200 kM przebieg 220tys. w aucie przeskoczył rozrząd i uszkodził przy tym zawory ssące wymienione zostały: zaworek wałka ,wałek ssący ,podstawa wałka ssącego , rozrząd ,czujnik położenia wałka ssącego, popychacze zaworów itp. auto jeździło fajnie zrobiłem nim niecały 1000 km i zaobserwowałem problem jak jeden z kolegów odpala dobrze i pracuje ładnie na zimnym silniku, jak się silnik zagrzeje przy powolnym ruszeniu (np. w korku) auto szarpnie i zapala sie przy tym pomarańczowa kontrolka EPC , przy ruszaniu ostrzejszym nie ma tego problemu. dodatkowo po zgaszeniu auta i po chwilowym odpaleniu zapala się "check" a w kompie ukazuje sie błąd: (na czujniku oryginalnym który był w aucie pokazują się 2 błędy, po wymianie czujnika na czujnik firmy EPS pojawia sie tylko błąd 00833) 000833 - Czujnik położenia wałka rozrządu (G40) P0341 - 000 - niezrozumiały sygnał - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 17 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 1973790 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2007.08.15 Czas: 01:56:60 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 1078 /min Obciążenie: 15.7 % Prędkość: 15.0 km/h Temperatura: 91.0*C Temperatura: 30.0*C Ciśnienie rzecz.: 970.0 mbar Napięcie: 13.589 V 000017 - Z1; przestawianie wałka rozrządu w kier. później P0011 - 000 - Nieosiągnięta wartość wymagana - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 3421236 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2013.00.26 Czas: 03:17:40 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 1625 /min Obciążenie: 41.9 % Prędkość: 52.0 km/h Temperatura: 94.0*C Temperatura: 30.0*C Ciśnienie rzecz.: 970.0 mbar Napięcie: 13.335 V Kody gotowości: 0000 0000 dodam ze cześci takie jak wałek podstawa wałka nie były brane z aso tylko zakupione na allego jako zamiennik o jakości porównywanej do oryginału. mechanik stwierdził ze to wina wałka. pozdrawiam Bartek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...