Skocz do zawartości

Jarek_Re

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Jarek_Re

Osiągnięcia Jarek_Re

0

Reputacja

  1. Tak jak napisalem, wyglądają na fabryczne głośniki bo widać że w kostce ani przy głośnikach nic nie było majsterkowane.
  2. Radio to fabryczna delta. Problem już rozwiązałem. Zasilenie ze stacyjki pociągnąłem ze świateł awaryjnych (oczywiście bezpiecznik zamontowałem na tym kablu). Teraz już jak odpalam i gaszę auto to radio się włącza i wyłącza. Jeżeli nie ma kluczyka w stacyjce to radio można uruchomić poprzez normalne wciśnięcie potencjometru. Pozostaje jeszcze tylko kwestia uruchomienia głośników z tyłu. W aucie są fabryczne głośniki ale sadze ze są pasywne, gdyż wszystkie podłączenia są w brązowej kostce.Nie ma w instalacji tej żółtej mini kostki. Z tego co czytałem musiałbym zamontować jakiś wzmacniacz i dorobić ta żółtą mini kostkę, bo właśnie w tej kostce jest sterowanie tylnimi głośnikami z radia. Chyba że jest jakiś łatwiejszy sposób?
  3. Witam, mam problem związany z zasilaniem radia. Posiadam fabryczne radio audi jednak to radio sam montowałem. Kiedy kupiłem samochód nie miałem w nim radia, aczkolwiek instalacja pod nie była. Kostka, którą mam ma tylko 4 kable. Jeden to masa, drugi to prąd stały, trzeci podświetlanie radia a czwarty idzie do wzmacniacza anteny. Radio które mam potrzebuje w sumie 3 plusów, wiec rozdzieliłem ten jeden plus na 3 i radio w sumie od 2 lat chodzi bez problemów, tyle właśnie, że za każdym razem muszę je włączać i wyłączać. Chciałem wiec pociągnąć kabel od bezpieczników, żeby radio włączało się po przekręceniu stacyjki. Wziąłem wiec czujkę i szukałem takiego prądu ze stacyjki. Znalazłem wiele miejsc gdzie można by się wpiąć, ale tu jest właśnie problem. Mianowicie prąd w tych miejscach niknie zaraz po zagaszeniu silnika, gdy kluczyk jest w pozycji 0. Ja chciałbym natomiast żeby było tak jak jest w większości samochodach, czyli prąd znika po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki, po to aby na postoju można było tez słuchać radia. Stąd moje pytanie, skąd mogę taki kabel do radia pociągną? Widziałem że ten temat na forum był nie raz poruszany, jednak nie znalazłem na moje pytanie nigdzie odpowiedzi. Pozdrawiam
  4. Dziękuje za pomoc. W tym tyg. będę próbował to połączyć, zobaczymy jaki efekt tego będzie.
  5. A skąd najlepiej pociągnąć kabel stałego zasilania(plus z zacisku akumulatora) i kabel ze stacyjki(plus po przełączeniu stacyjki), w jakie kabel najlepiej się wpiąć i którędy te kable poprowadzić aby najmniej rozkręcać auto? Czytałem ze w audi b6 potrzebny jest dodatkowo jakiś moduł obsługujący tą instalacje. Czy w b5 też jest potrzebny?
  6. Mam taki problem. Zamontowałem dzisiaj oryginalny hak Westfalia do audi. Gniazdo przy nim jest niemieckie, ma 13 bolców. Jest przy nich wtyczka która wygląda taka samo jak wtyczka idąca do tylnej lampy, a poza tym jest cały pęk kabli które nie są zarobione. Jak to połączyć aby zaczęło to działać? Czy jest gdzieś dodatkowe gniazdo na tą wtyczkę? do czego podłączyć pozostałe kable? Proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...