Skocz do zawartości

damin1994

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O damin1994

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    pomorskie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

256 wyświetleń profilu

Osiągnięcia damin1994

0

Reputacja

  1. No faktycznie są jedynki to pewnie czujnik sprzęgła bo nie reaguje nic jak wciskam a gdy wciska hamulec to wartości się zmieniają szach mat Koledzy zrobione winowajcą zamieszania był czyjnik sprzegła . kumpel miał czujnik hamulca podpasaliśmy go do sprzęgła trzeba było troche kostke zmodyfikować i działa wszystko jak należy )
  2. No faktycznie są jedynki to pewnie czujnik sprzęgła bo nie reaguje nic jak wciskam a gdy wciska hamulec to wartości się zmieniają
  3. Dzięki kolego teraz to już wiem kogo za to gonić że nie działa;) Posprawdzam to i zobacze czy faktycznie przez to Narazie dzieki wielkie po świętach sie odezwe .
  4. A zmiana programu ma coś do tego nie idzie jakoś tego tempomatu ominąć koledzy a jak wy kodujecie tempomat jaka kolejność i jakie kody
  5. Nie mam pojecia jaki tuner mapa robiona przez kumpla a hamownia w v-tech tyle wypluła
  6. O jaki program chodzi ? Jestem lajkiem w tym temacie wszystko co dokładałem to przy pomocy a4-club
  7. WITAM Dołożyłem sobie tempomat i kompletny fis , oczywiście zmieniłem moduł z F na Q i czujnik położenia kołą kierownicy g85 opanowałem i ABS również oraz fis odblokowany problem leż w tempomacie walcze z nim i walcze i nie działa kodowanie w silniku zrobione w kierownicy również adaptacja też i co nie chodzi to nie chodzi . KOLEDZY pomóżcie może spotkaliście sie z czymś takim już może o czymś zapomniałem proszę o pomoc będę wdzięczny .
  8. Koledzy problem rozwiazany winowajcą ciężkiego albo żadnego odpalania na ciepłym silniku okazały się. USZCZELNIACZE POMPO WTRYSKOW !!! Pare dni szukania i wiedza starszych kolegów pomogla.
  9. już próbowałem nic nie daje kręci i kręci i nic gdzieś o tym szybciej czytałem
  10. jutro sprawdzę to ciśnienie i dam znać ale na ciepłym silniku schładzałem pompe paliwa i to też nic nie dało Jutro też wymienię jeszcze uszczelniacze pompo wtrysków bo może być tak że cofa się paliwo przez wtryski
  11. Zero błędów to jest ta zagadka bo tak by było odrazu wiadomo Kompresja dobra bo jak go na pych odpalisz i zgasisz to potem normalnie juz pali No i zimny zero kręcenia rano od strzała pali
  12. Czujnik temperatury odpinałem i to samo nie odpala Zmienialiśmy dawkę rozruchową i to samo Wkładałem koma od audi 1.9 awx i od passata 1.9awx i to samo jak zostawisz na ciepłym to już nie odpali dopiero po dwóch godzinach jak ostygnie to normalnie
  13. Witam. Mam ogromny problem z moim samochodem tzn. Audi a4 b6 z silnikiem 1.9tdi AWX . problem jest taki że na zimnym silniku nawet teraz w mrozach -16 stał na dworze i odpala jak to się mówi od strzała jednorazowe podgrzanie świec i pali nawet nadwozie za bardzo nie strzęsie i chodzi równo . Samochód ma od półtora roku i nigdy nie było problemu z paleniem czy ciepły czy zimny. Aż nagle jadę do sklepu na zakupy przychodzę po pół godziny i nie idzie odpalić samochodu. Dodam że mam dobry rozrusznik i akumulator 85ah kręci jak szalony . Po czasie np.do minuty od zgaszenia ciepłego silnika silnik odpali ale trzeba z pół minuty kręcić jak odpali nic nie kopci ani nie szarpie silnikiem ale już jak zostanie na 5-10 min to już nie odpali. Lecz sprawdzałem jak nie idzie go odpalić to na pycha wystarczy dwa metry popchnąć w dwóch i na drugim biegu odpala bez problemu i też zero kopcenia ani szarpania a wcześniej przez 5 min kręcone rozrusznikiem.Robi to zawsze gdy zgasze ciepły silnik i za dwie minuty chce go odpalić. Teraz najważniejsze co już sprawdziłem i wymieniłem podmieniłem z innego identycznego samochodu. -czujnik przepływomierza -czujnik doładowania turbiny -czujnik temperatury silnika -czujnik położenia wału -czujnik wału rozrządu -Włożona inna pompa Vacum wszystko dobrze uszczelnione nowe oringi -włożony inny Komputer Silnika -nowy filtr paliwa -wyczyszczony zbiornik paliwa -nowy zaworek zwrotny na filtrze -pompa w zbiorniku paliwa zrobiona na przekaźniku na krótko tzn. po przekręceniu zapłonu podaje cały czas paliwo a nie tylko przez 2 sek i podaje ciśnieniem 0.8bar czyli norma Sprawdzane pod komputerem zero błędów wtryski podają dobre dawki paliwa na ciepłym czy na zimnym silniku dobrze ustawiony rozrząd po wymianie w październik wszystko dobrze napięte . Moje pytanie takie czy może wy mieliście podobnie albo to samo że nie odpalał na ciepłym silniku. Ogólnie to trudny przypadek. proszę o wasze porady co dalej robić . Dodam jeszcze że półtora roku temu jak kupiłem no to zmieniłem mape silnika na 173km i 402nm ale to chyba nie ma nic do tego bo miałem innego kompa już podpięte z orginalna mapą 131km no i odpalał jeździł na zimnym silniku jednak po zgaszeniu samochodu na ciepłym silniku też to samo po 5min nie odpalił dopiero na pycha . Z góry dzięki czekam na odpowiedzi !!!
  14. Widocznie tak będzie no jak wyżej przód stasznie wysokoa tył przy ziemi leży pewnie wina tego że sprzedał mi te sprężyny od 1.8t a ja mam 1.9tdi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...