
ostr8
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
24 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O ostr8

Informacje
-
Imię
MATEUSZ
-
Miasto
OSTRÓDA
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
-
Witam, proszę o pomoc w wyeliminowaniu moich błędów związanych z moim Audi. Tak wiem, mógłbym skorzystać z wyszukiwarki ale nie wszystkie są opisane. 4 Faults Found: 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit P1292 - 35-10 - - - Intermittent 16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 35-10 - - - Intermittent 16712 - Knock Sensor 1 (G61): Signal too High P0328 - 35-10 - - - Intermittent 17947 - Clutch Pedal Switch (F36): Implausible Signal P1539 - 35-00 - - Pozdrawiam, i dziękuje z góry za pomoc!
-
Witam, moje pytanie czy spręzarka od Audi A4 B6 2,5 TDI z 2003/4r. będzie pasować do mojego modelu 1.8 T 2001r.?
-
300 stówki dla Ciebie
-
W dolocie praktycznie zero oleju ścianki są lekko zaoliwione, ale minimalnie. Wydaje mi się że to grubsza sprawa silnikowa. Ktoś robił podobny remont? jaki to koszt mniej więcej?
-
ale czy rodzaj oleju ma wpływ na ubytki? aż takie? jak nie ? to na co się szykować remont silnika czy bardziej Turbina?
-
2.0 ALT Kontrolka silnika. Sonda lambda czy katalizator?
ostr8 odpowiedział(a) na strami temat w Audi A4 B6/B7
Ale pozbywam się jedynie wizualnego (brak zapalania się checka) problemu. Ale problem dalej będzie istniał i czy to nie będzie miało wpływu na prace silnika? Drugie pytanie czy te błędy jakikolwiek mogą mieć związek z ubywaniem oleju? I trzy jezeli chciałbym wyłączyć komputerowo tą sonde? czy check bedzie działał na inne podzespoły? czy już w ogóle sie nie zapali. -
Witam, odświeżam temat, posiadam 1.8T AVJ , oleju ubywa jak na wasze opinie w moim dość sporo, mam Zalany Wolvoline 5w60, i zrobiłem nim 2000tyś km. i dolać musiałem okoo 800ml. dużo czy mało? na liczniku mam około 218 000 tyś km. Co do kopcenia nie zauważyłem aby kominem szedł niebieski dym, czy też waliło olejem. Z rana jak odpalę przy niskiej temp. jedynie biały dym się wydostaje kominem, w przewodzie od przepustnicy nie ma oleju. przewody do Turbo nowe sprawdzone, szczelne. Wycieków koło silnika brak. Styl jazdy troszkę ostrzejszy, czyli obroty często około 3-4 tysiące. Co robić, gdzie szukać? Przyczyn?
-
2.0 ALT Kontrolka silnika. Sonda lambda czy katalizator?
ostr8 odpowiedział(a) na strami temat w Audi A4 B6/B7
Witam, podłącze się do tematu bo prawdopodobnie podobny przypadek, dwa błędy które się pojawiają w krótkim odstępie czasu: 17526-Oxygen Lambda Sensor Heating: B1S2: Open Circuit P1118 -35-10- Intermittent 17522-Oxygen Lambda Sensor Heating B1S2: Internal Resistance too high P1114 -35-00 Silnik 1.8T AVJ Dopisze ze wcześniej zapalał mi się check i też miało to być związek z sondą kolega mechanik założył na tą drugą sondę za katalizatorem, coś co miało oszukać kompa i miało nie zapalać check. Po przejechaniu 400 km zapaliło znowu, teraz zapala co 20 km. Co podpowiadacie? -
Witam, jezeli wyciagne kata to w srodek wkladac/ przyspawac rure, sonde oszukac emulatorem, jest ich wiele na allegro ktos moze poleci ktora warto?? pozdrawiam
-
Witam, wracamy do problemu z 1 listopada. Dzisiaj jadąc po mieście około 70 km/h usłyszałem w środku samochodu jakby tarcie kół o nadkole ewentualnie mocne podmuchy wiatru w szybę. Po chwili zorientowałem się że ten dźwięk zaczyna swój koncert przy puszczaniu nogi z gazu. Po godzince wsiadłem w dłuższą trasę i przy 110 to samo.... ale w mocniejszym natężeniu. Po 50 km/h wjechałem do miasta i opuściłem szybkę i ruszając taki metaliczny stuk słychać z okolic wydechu. Podejrzewam że to już koniec katalizatora, zapalił się Check Engine oczywiście. Jutro jeszcze dla potwierdzenia podłącze kompa. Teraz moje następujące pytania co robić i jak żyć? 1. Wyciągnąć kata? wyczyścić? wyciąć? 2. Kupić nowego co wydaje się najłatwiejsze ale chyba najdroższe. ;/ bo pewnie jedynie oryginał. 3.Wstawić przelotowy? oszukać czujniki ? Pozdrawiam, Mat
-
Witam, dzisiejsze logi po wymianie przepływomierza. http://vaglog.pl/log_192203.html http://vaglog.pl/log_192202.html Dużej zmiany nie odczułem po wymianie jeżeli chodzi o moc. Moje dwa pytania czy już wszystko ok? 2. Czy Turbo dobrze pracuje(pompuje?) ?
-
Witam, dzisiaj zdemontowałem swoją przepływkę aby spisać numer i po wyciągnięciu wkładu( nr. F 00C2G2049) i patrząc na zdjęcia w internecie tego samego wkładu brakuje mi takiego drucika zaokrąglonego z opornikiem? Przeglądając podobne czujniki o innych numerach już takiego czegoś nie widziałem. Na co to ma wpływ? Kolejne pytanie dotyczące samej wtyczki i kabla podłączającego przepływkę ma on u mnie 4 piny jeden jest zaślepiony a wtyczka sama ma ich 5? wszystko ok?
-
Witam, dzisiaj jadąc na groby... zapaliła mi się podczas jazdy kontrolka pomarańczowa na blacie sygnalizująca błąd silnika? Od razu podłączyłem pod komputer i wyskoczyły dwa błędy: 16804 System katalizatora poniżej progu wydajności strona 1 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17700 Termostat - przerwa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY błąd jest związany z wymienionymi częściami ostatnio czy raczej szukać przyczyny gdzieś dalej?
-
Witam, pytanie odnośnie przepływomierza czy jest skuteczny sposób na wyczyszczenie ?? regeneracja? troszkę cena mnie szokuje... co powiecie na temat zamienników ? samego przepływomierza? Pozdrawiam Mateusz:)
-
Oki, zrobiłem na szybko statycznie grupe 066 o to wynik: http://vaglog.pl/log_191149.html << a raczej wynik: nic się nie dzieje. Pytanie czujnik tego sprzęgła mniej więcej w której części znajduje się ?? samochodu? Oraz co do przepływki duże znaczenie w pracy silnika/turbo ma ?