Skocz do zawartości

ostr8

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ostr8

Informacje

  • Imię
    MATEUSZ
  • Miasto
    OSTRÓDA

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia ostr8

0

Reputacja

  1. ostr8

    Błędy Audi A4 B6

    Witam, proszę o pomoc w wyeliminowaniu moich błędów związanych z moim Audi. Tak wiem, mógłbym skorzystać z wyszukiwarki ale nie wszystkie są opisane. 4 Faults Found: 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit P1292 - 35-10 - - - Intermittent 16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 35-10 - - - Intermittent 16712 - Knock Sensor 1 (G61): Signal too High P0328 - 35-10 - - - Intermittent 17947 - Clutch Pedal Switch (F36): Implausible Signal P1539 - 35-00 - - Pozdrawiam, i dziękuje z góry za pomoc!
  2. Witam, moje pytanie czy spręzarka od Audi A4 B6 2,5 TDI z 2003/4r. będzie pasować do mojego modelu 1.8 T 2001r.?
  3. W dolocie praktycznie zero oleju ścianki są lekko zaoliwione, ale minimalnie. Wydaje mi się że to grubsza sprawa silnikowa. Ktoś robił podobny remont? jaki to koszt mniej więcej?
  4. ale czy rodzaj oleju ma wpływ na ubytki? aż takie? jak nie ? to na co się szykować remont silnika czy bardziej Turbina?
  5. Ale pozbywam się jedynie wizualnego (brak zapalania się checka) problemu. Ale problem dalej będzie istniał i czy to nie będzie miało wpływu na prace silnika? Drugie pytanie czy te błędy jakikolwiek mogą mieć związek z ubywaniem oleju? I trzy jezeli chciałbym wyłączyć komputerowo tą sonde? czy check bedzie działał na inne podzespoły? czy już w ogóle sie nie zapali.
  6. Witam, odświeżam temat, posiadam 1.8T AVJ , oleju ubywa jak na wasze opinie w moim dość sporo, mam Zalany Wolvoline 5w60, i zrobiłem nim 2000tyś km. i dolać musiałem okoo 800ml. dużo czy mało? na liczniku mam około 218 000 tyś km. Co do kopcenia nie zauważyłem aby kominem szedł niebieski dym, czy też waliło olejem. Z rana jak odpalę przy niskiej temp. jedynie biały dym się wydostaje kominem, w przewodzie od przepustnicy nie ma oleju. przewody do Turbo nowe sprawdzone, szczelne. Wycieków koło silnika brak. Styl jazdy troszkę ostrzejszy, czyli obroty często około 3-4 tysiące. Co robić, gdzie szukać? Przyczyn?
  7. Witam, podłącze się do tematu bo prawdopodobnie podobny przypadek, dwa błędy które się pojawiają w krótkim odstępie czasu: 17526-Oxygen Lambda Sensor Heating: B1S2: Open Circuit P1118 -35-10- Intermittent 17522-Oxygen Lambda Sensor Heating B1S2: Internal Resistance too high P1114 -35-00 Silnik 1.8T AVJ Dopisze ze wcześniej zapalał mi się check i też miało to być związek z sondą kolega mechanik założył na tą drugą sondę za katalizatorem, coś co miało oszukać kompa i miało nie zapalać check. Po przejechaniu 400 km zapaliło znowu, teraz zapala co 20 km. Co podpowiadacie?
  8. ostr8

    Błąd 17963

    Witam, jezeli wyciagne kata to w srodek wkladac/ przyspawac rure, sonde oszukac emulatorem, jest ich wiele na allegro ktos moze poleci ktora warto?? pozdrawiam
  9. ostr8

    Błąd 17963

    Witam, wracamy do problemu z 1 listopada. Dzisiaj jadąc po mieście około 70 km/h usłyszałem w środku samochodu jakby tarcie kół o nadkole ewentualnie mocne podmuchy wiatru w szybę. Po chwili zorientowałem się że ten dźwięk zaczyna swój koncert przy puszczaniu nogi z gazu. Po godzince wsiadłem w dłuższą trasę i przy 110 to samo.... ale w mocniejszym natężeniu. Po 50 km/h wjechałem do miasta i opuściłem szybkę i ruszając taki metaliczny stuk słychać z okolic wydechu. Podejrzewam że to już koniec katalizatora, zapalił się Check Engine oczywiście. Jutro jeszcze dla potwierdzenia podłącze kompa. Teraz moje następujące pytania co robić i jak żyć? 1. Wyciągnąć kata? wyczyścić? wyciąć? 2. Kupić nowego co wydaje się najłatwiejsze ale chyba najdroższe. ;/ bo pewnie jedynie oryginał. 3.Wstawić przelotowy? oszukać czujniki ? Pozdrawiam, Mat
  10. ostr8

    Błąd 17963

    Witam, dzisiejsze logi po wymianie przepływomierza. http://vaglog.pl/log_192203.html http://vaglog.pl/log_192202.html Dużej zmiany nie odczułem po wymianie jeżeli chodzi o moc. Moje dwa pytania czy już wszystko ok? 2. Czy Turbo dobrze pracuje(pompuje?) ?
  11. ostr8

    Błąd 17963

    Witam, dzisiaj zdemontowałem swoją przepływkę aby spisać numer i po wyciągnięciu wkładu( nr. F 00C2G2049) i patrząc na zdjęcia w internecie tego samego wkładu brakuje mi takiego drucika zaokrąglonego z opornikiem? Przeglądając podobne czujniki o innych numerach już takiego czegoś nie widziałem. Na co to ma wpływ? Kolejne pytanie dotyczące samej wtyczki i kabla podłączającego przepływkę ma on u mnie 4 piny jeden jest zaślepiony a wtyczka sama ma ich 5? wszystko ok?
  12. ostr8

    Błąd 17963

    Witam, dzisiaj jadąc na groby... zapaliła mi się podczas jazdy kontrolka pomarańczowa na blacie sygnalizująca błąd silnika? Od razu podłączyłem pod komputer i wyskoczyły dwa błędy: 16804 System katalizatora poniżej progu wydajności strona 1 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17700 Termostat - przerwa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY błąd jest związany z wymienionymi częściami ostatnio czy raczej szukać przyczyny gdzieś dalej?
  13. ostr8

    Błąd 17963

    Witam, pytanie odnośnie przepływomierza czy jest skuteczny sposób na wyczyszczenie ?? regeneracja? troszkę cena mnie szokuje... co powiecie na temat zamienników ? samego przepływomierza? Pozdrawiam Mateusz:)
  14. ostr8

    Błąd 17963

    Oki, zrobiłem na szybko statycznie grupe 066 o to wynik: http://vaglog.pl/log_191149.html << a raczej wynik: nic się nie dzieje. Pytanie czujnik tego sprzęgła mniej więcej w której części znajduje się ?? samochodu? Oraz co do przepływki duże znaczenie w pracy silnika/turbo ma ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...