Angin
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Angin
Osiągnięcia Angin
0
Reputacja
-
Dziękuję. Coś się wymyśli
-
A jaki jest koszt takiego klucza oraz przybliżony kosz samego sprzęgła
-
Witam wszystkich Mam pytanie czy ktoś wymieniał osobiście sprzęgło alternatora przy alternatorze BOSH? Jeżeli tak to w jaki sposób to się robi, czy można to zrobić metodą garażową czy może jednak trzeba mieć jakiś wyspecjalizowany sprzęt?
-
No więc sprawa wygląda następująco prowadnice do klocków wyczyściłem na tzw połysk i nasmarowałem, więc myślę że to nie to wprawdzie nie używałem do tego celu szczotki drucianej lecz papier ścierny drobnoziarnisty. Płyn powinien być wymieniony przynajmniej z przodu - wymiana elastycznych przewodów hamulcowych chyba że mechanik odstawił fuszerkę. Zastanawiam się nad czyszczeniem tłoczków i wymianie uszczelek i gumek ponieważ wprawdzie nie są popękane ale tarcze i klocki były mocno zużyte przez co tłoczek bardzo wysunięty więc mógł z pewnym prawdopodobieństwem przykorodować. Przy okazji wymienię też cały płyn. Chociaż może jest coś innego nie tak. Klocki powinny być dobre ponieważ kupiłem cały zestaw ale poszukam oznaczeń to podrzucę.[br]Dopisany: 06 Lipiec 2010, 07:14_________________________________________________Rozebrałem wszystko część po części wyczyściłem zaciski tłoczki iałe ustrojstwo hamujące wraz z wymianą płynu. Dziwne odgłosy ucichły tylko, że teraz pedał hamulca jakiś miękki się zrobił i nie hamuje jak poprzednio tzn szybko i zdecydowanie. Mam nadzieję, że to przejściowe i po dotarciu minie. Dziękuję za podpowiedzi.
-
Witam wszystkich bardzo serdecznie i pragnę się podzielić moimi problemami z hamulcami. No więc w zeszłym tygodniu dokonałem wymiany starych klocków i tarcz wstawiłem wszystko trw. Po wymianie wystąpił następujący problem po mocniejszym wciśnięciu pedału hamulca wydaje mi się, że następuje przyblokowanie przednich zacisków. Objawy tego zjawiska są następujące: 1 efekty dźwiękowe w postaci okresowych pisków przypominających jazdę na zaciągniętym ręcznym. 2 efekty mechaniczne polegające na wprowadzaniu w drgania pedału hamulca. Objawy te zanikają po dotknięciu pedału (znika też efekt akustyczny) nie trzeba go w ogóle wciskać wystarczy lekko dotknąć. 3 efekty termiczne przednie tarcze rozgrzewają się do bardzo wysokich temperatur. W trakcie wymiany klocków dokonałem rozruchu tłoczków (troszeczkę też zabrudziłem podczas smarowania prowadnic klocków tarcze ale na ile było to możliwe wyczyściłem spirytusem). Nie odpowietrzałem układu ponieważ zeszłej jesieni strzelił jeden z elastycznych przewodów hamulcowych z przodu i mechanik wymienił mi obydwa (mam nadzieję, że nie doprowadził do zapowietrzenia układu) a poza tym wyżej wymienione zjawiska nie występowały podczas eksploatacji starych klocków i tarcz.To chyba na tyle. Więc z góry dziękuję za jakieś trafne podpowiedzi.
-
Witam wszystkich forumowiczów. Mam nadzieję na owocną współpracę