Jump to content

hasq

Pasjonat
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About hasq

Informacje

  • First name
    Przemek
  • Location
    Rypin/Poznań

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    1999
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    ANB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG
  1. Panowie mam pytanie do posiadaczy 1.8t. słyszę cykanie po prawej stronie silnika tak jakby pod kolektorem dolotowym. miał ktoś takie coś albo jest bardziej ogarnięty w tym silniku i mógłby zerknąć co to tłucze za przysłowiową flache za nakierowanie bo nie mam pomysłów, szklanki by grały na mój chłopski rozum centralnie nad plastikową osłoną a tu ewidentnie prawa strona jakby poniżej głowicy
  2. zagadka chyba (niestety) się rozwiązała. Wszystko wskazuje na to że uszczelka pod głowicą jest padnięta
  3. dzięki za odzew wracam teraz do poznania, w czwartek postaram się zrobić logi i tu wrzucę
  4. Witam, jestem świeżo po zmianie na b5 z 1.8t anb Zauważyłem że przy wciśnięciu gazu do oporu na 3/4 biegu da się odczuć coś w rodzaju "skoków " przyspieszania. Niby obroty nie skaczą, ale tyłkiem czuję że nie idzie równo. Myślę czy to nie jest wada n75 ale z racji że nie mam skąd dorwać na podmiane, więc chciałbym się dowiedzieć czy te objawy pasują zanim zamówię nowy. Ktoś przerabiał podobny temat?
  5. nie wiem jak wygląda temat w sedanie, natomiast rok temu przerabiałem temat w moim aventadorze. Potrzebujesz podsufitki + szyberdach, ponieważ inny jest układ przekładni silniczka sterującego. Dystanse są potrzebne, natomiast ktoś bardzo mądry w fabryce audi stwierdził że tylne rączki są w złym miejscu i zostały przesunięte. ciężko zrobić coś z tym mądrego. Ja, wstyd mówić, zrobiłem to na partyzanta podkładając blaszkę od środka. Nie miałem czasu dłubać dłużej co miało się zmienić, jednak już lata tak od roku
×
×
  • Create New...