Skocz do zawartości

grochos

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O grochos

Informacje

  • Imię
    Filip
  • Miasto
    Grudziądz

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

537 wyświetleń profilu

Osiągnięcia grochos

0

Reputacja

  1. Dobra Panowie czas odświeżyć post po tych moich wymianach .... Szumi po wciśnięciu sprzęgła cały czas i troche buja na wolnych obrotach tak więc na krótko dało efekt wymiana tych małych łożysk w dwumasie. Tak więc dwumas mam już zakupiony i wszystkie inne gadżety do tego potrzebne na dniach bede wymieniał ... Tzn. Warsztat bedzie wymieniał . Zastanawiam się czy odrazu jak to wszystko będzie zrzucone nie rozebrać skrzyni i nie zobaczyć w jakim stanie są łożyska na wałku w skrzyni gdyż boje się , że jak założe nowy kpl. sprzęgła to luźny wałek mi znów wybije te lożyska. Przynajmniej tak rozumuję . Jeżeli mylę się to piszcie wkońcu to forum A tak nawiasem na tym szumieniu i bujaniu zrobiłem już ok. 22 tys. poki co się trzyma
  2. Ehh... U mnie już euforia o zaoszczędzonych pieniądzach legła w gruzach . Myślałem że to obiaw innych podzespołów lecz moje obawy potwierdziły się , że na wolnych obrotach czasami zacznie bujac autem to jest na 100 % dwumas ;( mogłem odrazu wymienić komplet
  3. oprócz wyciskowego - oporowego są jeszcze dwa. Tak w ASO zamawiałem koszt nie był duży bo zapłaciłem niecałe 300 zł ale łącznie z takim oringiem i zabezpieczeniem tych łożysk w 2 dni sprowadzili je do mojego miasta
  4. Ja myślałem , że również przejade pare tys. jeszcze na tym ale kilometr za kilometrem było coraz głośniej . wiec odrazu wymieniłem . generalnie polecam zamówić wszystkie łożyska zarówno te w dwumasie ( przekrój jest równy grubości małego palca) równiez te w sprzęgle i oporowe . ale skoro oporowe juz wymieniłeś to zostały dwa Grochos, podpinam się pod temat i też proszę o dokładną informację, które części wymieniłeś - mam ten sam objaw, a mechanik stwierdził, że "dwumasa do wymiany", a z tego co widzę to może to być coś tańszego w naprawie U mnie pojawia się hałas po wciśnięciu sprzęgła, ale dopiero po małej chwili od wciśnięcia. Też tak miałeś? dokładnie miałem identyczny objaw po chwili od wciśnięcia sprzęgła dopiero zaczynał się ( szum - rzężenie ) Najlepiej wymienić na wszystkie te małe łożyska które są na wałku u mnie akurat broilo to ostatnie one są po około 100 zł . Szukałem schematów w internecie odnośnie budowy sprzęgła w b8 ale niestety nie znalazłem najlepiej pojechac do serwisu oni mają i pokazać im palcem o które łożyska chodzi . Tam jest oporowe następnie te które przechodzi przez sprzęgło i w dwumasie. Dokładnie to małe łożysko co jest w środku u mnie było do wymiany palcem się zakręciło i już było słychać jak zdjęcie nie będzie działać to piszcie
  5. Ja myślałem , że również przejade pare tys. jeszcze na tym ale kilometr za kilometrem było coraz głośniej . wiec odrazu wymieniłem . generalnie polecam zamówić wszystkie łożyska zarówno te w dwumasie ( przekrój jest równy grubości małego palca) równiez te w sprzęgle i oporowe . ale skoro oporowe juz wymieniłeś to zostały dwa
  6. dokładnie się na tym nie znam ale generalnie dwumasa jest nie rozbieralna to fakt ale jest to koło które ma w środku otwór i w ten otwór wchodzi wałek to jeśli chodzi o konstrukcję ;D a tak poważnie to po odwróceniu dwumasy masz łożysko w tym otworze . wystarczy wyjąć zabezpieczenie łożyska taki oring i je wybić . A jeśli chodzi o to że delikatnie szumi po wymianie łożyska to gwarantuję że będzie się nasilać tak jak było to u mnie . Najlepiej to jedź do serwisu i nie Pokaża schemat budowy sprzęgła i jest to łożysko skatalogowane i można je dokupić . dowiem sie po fachowemu jak to sie nazywało itp. i dam odpowiedź
  7. to wrzucam link do aukcji http://allegro.pl/audi-a4-b8-8k0-a4-q5-wlacznik-swiatel-ramka-i4794787904.html chodzi o samą ramkę bez przełącznika
  8. Witam, Tak jak w temacie potrzebuję wymienić ten element http://img11.allegroimg.pl/photos/oryginal/47/94/78/79/4794787904 dokładnie samą tą obwódkę lecz nie wiem jak się za to zabrać aby nie pozostawiać śladów śrubokrętu na pół deski rozdzielczej jeżeli ma ktoś jakieś fotki jak się do tego dostać bezinwazyjnie to proszę o pomoc wiem że lewą stronę odkręcę po zdjęciu pokrywy od bezpieczników ale nie wiem co z drugą stroną bo po obydwu są śruby
  9. miesiąc temu kupiłem Płyty z aktualizacją z serwisu . Pierwsza od Samochodu druga od navi trzecia od bluetootha . myślisz pomoże ?
  10. Witam, Nie wiem czy się nie wygłupię z tym tematem ponieważ nie mam pojęcia czy chodzi o telefon czy auto Posiadam Audi A4 B8 2008 r. MMI 2G Mam problem z połączeniem telefonu gdyż nie każdy telefon chcę się połączyć z autem posiadam Samsunga galaxy s4 i nie chce się połączyć wcześniej miałem s3 i bez problemu . moja żona również ma jakiegoś samsunga i bez problemu ale natomiast brat sony xperię i już też się nie może połączyć i teraz nie wiem czy jest to problem z mmi czy z telefonem . telefon widzi auto próbuję się połączyć wpisując hasło i nic się nie dzieje ... proszę o jakiekolwiek rady z góry dziękuję
  11. Skrzynia była wyciągana. za części zapłaciłem 250 łożysko wyciskowe i ok. 200 zł za reszte a za samą wymianę 350 zł po promocji
  12. No wlasnie nie mam pojecia . Mechanik mowil nawet o jakis dystansach mowil moze sprzeglo moze dwumas ale nie chce wymienic bo mowi ze wymieni a efekt bedzie ten sam . Dlatego wole sie poradzic forumowiczow . A naprawde nie chce wymieniac metoda.prob i bledow . No wlasnie nie mam pojecia . Mechanik mowil nawet o jakis dystansach mowil moze sprzeglo moze dwumas ale nie chce wymienic bo mowi ze wymieni a efekt bedzie ten sam . Dlatego wole sie poradzic forumowiczow . A naprawde nie chce wymieniac metoda.prob i bledow . dobra po problemie okazało się , że było to takie małe łożysko w dwumasie podejrzewam, że pojechałbym gdzieś do mechanika to by mi wymienił komplet i zapłaciłbym 3 tys. a mojej dwumasy nawet nie słychać sprzęgło i docisk cały . łożysko i uszczelniacze kosztowały mnie 290zł
  13. Witam jestem nowy na tym forum i noe do konca jestem obcykany w mechanice ale : zakupilem niedawno audi a4 b8 z 2008 r. 2.0 TDI 143 km z przebiegiem 175 tys. Auto z niemiec przywiozlem sam wiec przebieg raczej oryginalny . Przy zakupie odkrylem ze po wcisnieciu sprzegla slychac grzechot lozyska . No ale kupilem . A dzis wstawilem do mechanika na jego wymiane . Mechanik wymienil samo lozysko gdyz po ogledzinach sprzegla i kola dwumasowego stwierdzil ze do wymiany nadaje sie tylko lozysko po wymianie zlozyl auto do kupy i po wcisnieciu sprzegla okazalo sie ze lozysko ucichlo o jakies 70 % lecz nadal cos slychac po wsluchaniu sie . Nie jest to typowy stukot tak jak dwumasa tylko takie tarcie. Co to moze byc ? ( lozysko nowe firmy luk ) mial ktos kiedys podobny przypadek ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...