Jump to content

pezet202

Pasjonat
  • Content Count

    160
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2

1 Follower

About pezet202

Informacje

  • First name
    Kamil
  • Location
    Hermanowice

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.9 TDI
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

1,215 profile views
  1. Witamy Moja żona też masz a3 8l z 2000r już po lifcie. Jak modze coś przy moim a4 to przy jej a3 też od razu My też z podkarpacia, okolice Przemyśla. Sanok, Krosno i Solina co roku śmigamy w te rejony
  2. Wezme sie w poniedzialek za to. Podepne do gruszki przewod ze szczykawka i zobacze jak zaciagne czy szczykawka normalnie pojdzie czy bedzie chciala wracac. Jak bedzie chciala wracac to znaczy egr w porzadku. Sprawdze tez wtedy jak w vcds przeplyw sie zachowuje. Jak egr bedzie w porzadku to byc moze N18 nowy jest zepsuty bo tez tak moze byc. Jego wtedy tez sprawdze w vcds 003 BS i sprawdze czy zasysa powietrze. I sprawdze czy przewody podcisnienia dobrze wszystkie podpialem. Jak wszystko bedzie ok to wyjme i przeczyszcze przeplywomierz. Jak to wszystko nie pomoze to chyba pojade do majstra i zaslepie i wylacze komputerowo egr bo nie bedzie juz wyjscia.
  3. Adaptacji nie zrobilem bo cos calkiem sie powalilo. Mierzylem napiecie w trybie BS i jest caly czas 13V. Gdy egr jest otwarty czy zamknięty caly czas jest 13V. Na dodatek w trybie BS wartość przepływu jest caly czas taka sama w okolicach 400. Czy egr otwarty czy zamknięty przeplyw jest taki sam. Na dodatek nie slychac w ogole cykniecia egr gdy sie zmieni wartość na on i off. W vcds pokazuje sie ze 19% lub 80% przy zamknięty i otwartym, ale nie slychac cykniecia zeby sie otwieral i zamykal i przeplyw jest caly czas staly. Czyli co teraz? ?
  4. Adaptację dzisiaj bede robil i przetestuje czy dalej bedzie błąd. Napiecie w trybie BS tez dzisiaj sprawdze przed adaptacja.
  5. Czyli jak w vcds w grupie 003 dam BS to jak wtedy napiecie powinno sie zmieniac? I gdzie podpinac plus i minus miernika?
  6. Kamilo a powiedz mi jakie ma byc napiecie na tym N18? I chyba powinno sie zmieniac w zaleznosci jakie ma dac podcisnienie? Bo wypiąłem kostkę, podłączyłem miernik i pokazuje troche ponad 13V cały czas. Auto chodziło troche, dodawalem gazu itp i caly czas jest bez zmian Czy czasem nie padło sterowanie z komputera?
  7. Pewnie tak zrobie, kupie kabel i vaga bedzie trzeba skombinowac ?
  8. A powiedz mi może być problem z przepływką? Że komputer chce wartość 250 z idzie wartość 380-420 Może przepływkę przeczyścić? tylko czym? jakim środkiem? Ze znajomych nikt niema vaga, więc będę musiał się wybrać do jakiegoś majstra co ma vaga
  9. Dzieki ? tez tak mi sie wydawalo ze wszystko ok. Wiec skad ten błąd? Co go boli? Zaczelo sie to po zmianie oleju. Jezdzilem na castrol a teraz zalalem motula. Ale to przeciez nie powinno miec wplywu na egr i ten błąd. Musze dorwac kogos z vagiem zeby zrobic adaptację.
  10. logi robione jak świecił się błąd http://vaglogi.pl/log-003_008_011_O43P019.html logi robione po usunięciu błędu http://vaglogi.pl/log-003_008_011_1o3A6gV.html
  11. Dzieki ? musze dorwac kogos z vagiem i zobaczymy ? A może byc ze gdzies jest jakas nieszczelnosc, albo np syfy co blokuja przeplyw? Albo np cos z przeplywomierzem? Bo niby wartość w grupie 003 co chce komputer ma byc zblizona do wartości jaka ma dac przeplywomierz a te wartości duzo sie roznia
  12. Panowie N18 wymieniony ale błąd dalej jest. Rece opadaja. Przed wymiana zapalil sie po okolo 5km teraz po okolo 20km. Pomocy bo zglupiec mozna
  13. Dzieki za odpowiedz ? Tak myslalem ale oczywiscie jest mase ,, madrych mechanikow,, co mowili inaczej i czlowiek juz zglupial ?
×
×
  • Create New...