Skocz do zawartości

kamilnumero10

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kamilnumero10

Informacje

  • Imię
    kkamil
  • Miasto
    slask

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

87 wyświetleń profilu

Osiągnięcia kamilnumero10

0

Reputacja

  1. Dzięki, w miarę możliwości zrobię nowe logi pd. Wracając do tematu ktokolwiek wie za co jest odpowiedzialny blok 22?
  2. Witam, Szukam odpowiedzi co oznaczają parametry w bloku 22? Wydaje mi się że jest to związane z pompowtryskami, normalnie powinno tam być w każdej grupie 0 0 0 0, u mnie czasem pojawia się 0 0 2 0, auto wpada w tryb awaryjny i traci doładowanie. Dodatkowo na pd nr 3 występują wysokie wartości bipów 50-60, reszta w okolicy 30-40. Ma ktoś jakieś pomysły?
  3. Witam, pacjent: -audi a4 b7 1.9 tdi brb. objawy: -muł do 2100obr/min (główny problem) -szarpanie przy przyśpieszaniu na zimnym przez pierwsze kilkaset metrów. Zostało wykonane do tej pory: -sprawdzona turbina pod kątem zapieczenia łopatek, jest ok. -nowy filtr paliwa -sprawdzenie pompy vacum. -vcds pokazał zapełnienie dpf 96g, może tu jest problem? Logi statyczne: http://vaglog.pl/log_203794.html http://vaglog.pl/log_203793.html Logi dynamiczne: http://vaglog.pl/log_203795.html http://vaglog.pl/log_203797.html Pozdrawiam.
  4. Broki już na swoich miejscach, zaspawane więc spokój na dłuuugo. Dodatkowo wyregulowałem pompki (wszystkie miały ponad dwa obroty, ustawiłem na 180^) i teraz silnik klekocze miło jak na diesla przystało, przy okazji sprawdziłem wałek razem ze szklankami i wszystko wygląda dobrze. Co ciekawe po odpaleniu problem nadal występował, dopiero po przejechaniu 6km kultura pracy na biegu jałowym wyraźnie się polepszyła jak i elastyczność silnika również na +. Trochę nieprzyjemny jest basowy dzwięk silnika na wyższych obrotach ale widocznie ten typ tak ma. Ewentualnie jeśli ktoś ze śląska ma b6 lub b7 w 1.9tdi to też bym się nie obraził z przejazdzki? Dziękuję za szybkie rozwiązanie problemu.
  5. Witam, dzisiaj poszła górna pokrywa do góry. Trochę zaskoczył mnie wszędobylski brud i w sumie nie wiem co z tym teraz zrobić...jednak jest coś jeszcze wartego uwagi. Na dwóch wałkach wałkach z zewnątrz nie ma broków, natomiast środkowy wylazł i znajduje się w połowie jak na zdjęciu. Pytanie co z tym teraz zrobić, odkręcić wałki i wkleić/zaspawać/nagwintować podobny bolec który ma zapewnić szczelność? Odnośnie śrub to wydaje mi się że koniecznością będzie zastosowanie nowych które są wkręcane na klej z jakim Nm? Wiem że to są pytania laika...ale co zrobić. Poniżej zamieszczam zdjęcia wałków na których z zewnątrz nie zauważyłem nic niepokojącego. http://wrzucaj.net/images/2015/02/16/20150216215605.jpg http://wrzucaj.net/images/2015/02/16/20150216215635.jpg http://wrzucaj.net/images/2015/02/16/20150216215721.jpg http://wrzucaj.net/images/2015/02/16/20150216215748.jpg http://wrzucaj.net/images/2015/02/16/20150216215826.jpg http://wrzucaj.net/images/2015/02/16/20150216215922.jpg http://wrzucaj.net/images/2015/02/16/20150216215948.jpg Pozdrawiam
  6. Witam, od pewnego czasu zmagam się z głośniejszą pracą silnika w a4 b7 1.9tdi brb. Podejrzewam że występuje pewna nieszczelność w okolicy egr, po wymianie uszczelek od egr aż do kolektora wydechowego problem nadal pozostał. Możliwe że jest inny winowajca, pytanie jaki? Nieprzyjemny basisty dzwięk utrzymuje się zarówno przy przyśpieszaniu, jak i przy hamowaniu silnikiem. Logi statyczne: http://vaglog.pl/log_203794.html http://vaglog.pl/log_203793.html Logi dynamiczne: http://vaglog.pl/log_203795.html http://vaglog.pl/log_203797.html Film z pracy silnika: Wszelka pomoc jest nie do opisania. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...