
ak47apofis
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
10 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O ak47apofis

Informacje
-
Imię
Sławomir
-
Miasto
Lublin
Auto
-
Model
Volkswagen
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
-
Witam,Pioteros o ile wydłużyłeś wysprzęglik ?? wszystko ok po tym zabiegu?
-
AME-Tuning Passat 1.8 T 150KM remap 234KM / 335Nm -fmic +DP +wydech kwas -wtryski 380 -turbo hybryda k03 ...niestety hybrydka nie chciała już więcej dmuchnąć ale i tak już jest bardzo przyjemnie hybryda k03 , 1.3 w piku a górą już tylko 0.8 , a tak tuner powiedział że pękło by 250. Wymieniłem zawór n75, tuner nie chciał stroić na dv hybrydzie to musiałem dv z serwisu zawinąć kulturnie, na finiszu same problemy, Ale powiem tak dwa razy skrzynia ściągana, na początku jednomas ,docisk i sprzęgło 1Z które nie dało rady, potem akcja z setupem od was...jak podliczyłem wszystko z robocizną to wyszło że taniej komplet dwumasy 240 mm od AWX bo 1700 zł chyba a tu wydałem łącznie 2300 na to i jeszcze to łożysko czasem stuka. Dev mam pytanie,czy wymieniłeś łapę może jak skrzynia na dole była?? może to jest powód że u Ciebie cisza, Ja nie wymieniłem...
-
Moje doświadczenia z zestawem o którym tu mowa....wysprzęglik plastikowy ustąpił...wywaliło odpowietrznik przy próbie odpowietrzenia, wymiana na metalowy stała się koniecznością, sprzęgło bierze z dołu i bardzo mocno klei(strzały ze świateł),pedał twardszy. Biegi zapina się zacnie w porównaniu ze zmęczonym dwumasem. Ale dłuższej jeździe albo po strzelaniu z kapcia słychać łożysko wyciskowe po puszczeniu pedału sprzęgła... Ciekawe jak to wpłynie na żywotność takowego łożyska...? Jakieś sugestię. pozdrawiam Sry za dwa podobne wpisy, nie odświeżyło mi strony i sądziłem że poprzedni się nie dodał.
-
Mi wysprzęglik walną w czasie próby odpowietrzenia, odpowietrznik wystrzelił....jest metalowy. Sprzęgło łapie masakrycznie z dołu i klei nie miłosiernie....jedyne co, słuchać łożysko po puszczeniu pedału.
-
Dobry , tarcza obita i wszystko wysłane do radomska...Dev pytanie do Ciebie,czy wymieniałeś wysprzęglik na metalowy?
-
czaje bazę panowie...czyli wewnętrzna, tam gdzie się zaczyna początek tarczy ciernej tarczy sprzęgłowej patrząc o środka. Co 3 głowy to nie jedna...
-
tarczę będę miał na jutro i docisk również, tarcza na miejscu obita będzie okładziną organiczną w lublinie 1 dzień a docisk plus koło do radomska. Mr. z radomska che żebym mu podał średnicę sprzęgła....to mu mówię 240mm a on mi pytanie jeszcze jakąś drugą średnicę ażeby wiedzieć gdzie zebrać koło... o co be?? Jak wszystko dobrze pójdzie to w przyszły poniedziałek opcjonalnie wtorek hamownia i zobaczymy ile hybryda od turbo bogdana pociągnie....?
-
chyba tak zrobię, tylko to czasu zajmie.....czekać na używkę, obić używkę....potem wysłać do radomska. Wszystko czas....powiem tak nawet docisk Luk który masz ciężko był zdobyć i jak jutro zamówię to dopiero na środę będzie 360 zł. Napisz mi jeszcze czy miałeś jakieś problemy z wysprzęglikiem?? bo mi po założeniu kompletu od 1Z płyn wyleciał gdyż bardziej się wysuwał, ale nowy oring i jest ok(przed programem sprzęgło z 1Z ogarniało ale jak pojechałem na strojenie to się poddało i od 5000 tysi już uciekało, próbowaliśmy parę razy z nadzieją że sklei ale niestety, a co mam zrobione to wydech przelot 2,75-->2,5 na końcówce remusa komorowej,wkładka pipercross,TIP ,IC , turbo hybryda z kołem kompresji od k04/wydechowe k03s, dv hybryda properfekt,wtryski 380) Tak czy siak widzę że gra warta świeczki z tym sprzęgłem skoro takie numery można robić. Tak jak patrzę po zdjęciach to na necie z kompletami docisk,sprzęgło do Lt 2,8 to widać jakby cześć dociskowa była głębiej niż ta która przylega to zamachu....może tak to tylko wygląda? a np LT 2,5 już na zdjęciach na równo wychodzi....pozdroi dzięki za info
-
dzięki za odp. akurat że płasko to oki(rozwiało to moje wątpliwości). Ale tu znowu problem bo samą tarczę od s4/rs4 według strony ic też nie idzie kupić a cały zestaw mi nie potrzebny. Poza tym sama tarcza od 2,5 v6 tdi z pewnością jest tańsza, chyba trzeba używaną kupić obić i całość do radomska...
-
Cześć wszystkim, mam pytanie do forumowicza Dev....chcę zastosować taki setup jak twój, mój złożony z zamachu,docisku i sprzęgła od 1Z poddał się przy 300 nm. Muszę drugi raz skrzynię zrzucać w ciągu miesiąca a to koszt..przejdę do sedna interesuje mnie czy docisk LUKa który zastosowałeś jest na "płasko" tzn. czy powierzchnia montażowa jest na równi z dociskową? a jeśli nie to jak to się ma z siłą dociskową jeśli jest płytszy docisk, mam pytanie gdzie można kupić samą tarczę ze sprężynami od 2,5 v6 tdi?? bo ogólnie to jedne są z drugie bez i przeważnie w zestawach. Nie chcę kupować używki i oddawać do obicia ,chciałbym nówkę i wszystko wysłać do Radomska "Otoczak". Na koniec pytanie jak Ci się to spisuje? pozdr. proszę o odp.