Skocz do zawartości

Jacek AUDI a4

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O Jacek AUDI a4

Informacje

  • Imię
    Jacek
  • Miasto
    Świebodzin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Witam! W Poniedziałek odstawiam auto do mojego mechanika (spec od grupy Volkswagena) i jestem gotów wymienić kompletne sprzęgło wraz z dwumasą, wysprzęglik, poduszkę skrzyni biegów i czołową silnika (te dwie duże olejowe raczej w porządku - brak objawów zużycia - również wizualnych). Na koniec zaleję do skrzyni b. dobry i drogi olej o oznaczeniu G052 911 A2. Jeśli to nie pomoże to już sam nie wiem. Nie wierzę żeby auto z oryginalnym przebiegiem 76tyś km miało takie problemy z (głównie) 1 i wstecznego biegu. To bardzo irytujące bo auto mam w idealnym stanie. Proszę o pomoc w sprawie synchronizatorów (bo chyba tylko one mi zostaną: - ile kosztują? - jak się je wymienia? Z góry dzięki za podpowiedz Jak odbiorę auto od mechanika dam znać o efektach: POZDRAWIAM WSZYSTKICH.
  2. Witam! Mam identyczny problem co kolega halek091. Moje auto to również audi a4 b6 2.0 ALT rocznik 2002, orginalny przebieg 76tyś. km, skrzynia manualna 5bieg., auto w b. dobrym stanie. Problem z pracą skrzyni biegów. Na zimnym silniku jest ok nawet w ujemnych temperaturach. Problem pojawia się po rozgrzaniu. Biegi wchodzą z wyjątkowym oporem - szczególnie 1 i wsteczny. Dodam że olej wymieniony na oryginał G 052 911 A2 (cena około 135zł za litr !!!!!), zalany nawet rewitalizant dedykowany do tej skrzyni biegów. W początkowym okresie było lepiej ale obecnie problem nadal powrócił. Najgorzej jest jak zjade z trasy do miasta i na pierwszym skrzyżowaniu chce wbić 1 bieg. Opór jest tak duży (wszystkie 5 biegów), że boję się że coś uszkodzę. Podobno to mogą być synchronizatory. Wiem że wiąże się to niestety z remontem skrzyni. Auto ma blisko 13 lat więc będe pewnie musiał skontrolować przy okazji takie elementy jak: - poduszki silnika i skrzyni biegów - sprzęgło + koło dwumasowe - wysprzęglik Bardzo proszę o pomoc bo obawiam się sporych wydatków. Z GÓRY dziękuję i pozdrawiam wszystkich forumowiczów.
  3. Witam! Mam pytanie odnośnie zasady działania automatycznej klimatyzacji w audi a4 b6 z 2002 roku. Na wstępie dodam że klimatyzacja jest pełni sprawna. 1. Jak działa klimatronic, tzn. czy można obsługiwać go w trybie manualnym, tzn. bez działania sprężarki, zwykły nawiew ze stałą temperaturą? 2. Do czego służy przycisk ECON? Reszta przycisków nie budzi żadnych wątpliwości ale dziwi mnie fakt iż np. nawiew mimo wyłączonego AUTO sam się zwiększa. 3. Jak wyłączyć w pełni tryb automatyczny i pozostać w trybie manualnym / czy jest to wogóle możliwe? Z góry dziękuję za odpowiedz i pozdrawiam wszystkich!!!!
  4. WITAM WSZYSTKICH!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...