Skocz do zawartości

Foxy

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Foxy

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    Co. Kildare

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Foxy

0

Reputacja

  1. Ok, Super! A czy ma to zaczenie na ktorym biegu? Te byly robione na trojce, czy ewentualnie na 2 biegu tez mozna? Jeszcze raz dzieki za pomoc. Sprzwdze wezyki, n75 i szczelnosc dolotu to zrobie nowe logi. I jeszcze jedno pytanie: czy N75 z innego modelu tez bedzie pasowal? Z BEX lub Audi TT 225 N75J bo taki wlasnie moge miec.
  2. Super, zrobie nowe logi jak dam rade to jeszcze dzisiaj... co do bledow to nic nie wyskakuje. Jedyny jaki sie pokazal to missfire cylinder 2, ale to juz naprawione. Nawet jak jezdzilem z popekana odma korbowodu i uszkodzonymi zaworami, zadnego bledu nie bylo. Kiedy robilem poprzednie pomiary auto szlo ok, ale czasami jest tak jakby wogole boosta nie dostawal. Dzieki bardzo za pomoc, postaram sie zrobic nowe logi jak najszybciej. Ok, nowe logi zrobione! http://vaglog.pl/log_196696.html- podczas tego pomiaru znowu nie bylo nic, potem lekkie szarpniecie na silniku takie jak przy missfire i dopiero potem zaczelo ciagnac tak jak powinno http://vaglog.pl/log_196697.htmltutaj szlo rowno, pomiar byl wstrzymany na chwile i ponownie wznowiony z powodu duzego ruchu.
  3. Cholera sorki za to, nie wiem czemu to tak pomieszalo, dzisiaj wykonam pomiary jeszcze raz i wstawie oryginalne pliki. Tamte niestety zastapilem podczas konwertowania ... logi juz poprawione, pliki oryginalne z VCDS bardzo prosze o analize.
  4. tak, convertowalem je za pomoca CSVConv, ale VAGLOG nie chcialo ich przyjac w tym formacie wiec musialem je cofnac do stanu poprzedniego co sie robi zastepujac ; na , jesli sie nie myle.... jednak u mnie wyswietla je poprawnie. Jak inaczej mozna wstawic logi na forum?
  5. Witam! Auto a4 b6 1.8t quattro silnik BFB Wyglada na to, ze auto wpadlo w tak zwany Limp Mode. Ale moze zaczne od poczatku. Zaczlo sie wysokimi obrotami na jalowym i szarpaniem przy przyspieszaniu – wymienilem zaworki PCV, PRV (ten duzy grzyb), rurke odpowietrzajaca korbowod (byla w kawalkach), zawor cisnienia wody (rozpadl sie na 2 czesci) no i oczywiscie DV. Wyczyscilem secondary air line. Wszystko bylo zapchane szlamem jak smar blee ochyda! Auto zaczelo rowno pracowac plynnie az milo bylo posluchac. Radosc nie trwala dlugo Wyskoczyl blad missfire cylinder 2 tak wiec do wymiany poszla cewka i przy okazji swiece na NGK PFR6Q. Teraz zadnych bledow VCDS nie pokazuje, jest czysto a jednak wyglada na to ze jest w trybie awaryjnym (jesli tak to sie nazywa) Doladowanie obcina na 5psi a czasami tak jak by w ogole turbina sie nie wlaczala. Cazami znowu czuc jaby zaczynal ciagnac przy dopiero 4 tysiacach obrotow i zastanawiam sie, co teraz znowu nawalilo? Przeplywka, cos z linia paliwa lub moze lambda? Prosze o analize logow z VCDS lite wykonalem je tak jak na to pozwalaly warunki na drodze. http://vaglog.pl/log_196475.html-static http://vaglog.pl/log_196476.html- dynamic http://vaglog.pl/log_196477.html- dynamic W drugim logu nie zauwazylem kiedy grupa sie przelaczyla z 115 na 003, tak wiec test dla 115 jest w logu 3
  6. Foxy

    Filtry Pipercross

    Witam wszystkich! Czy kos mial moze do czynienia z filterkami panelowymi Pipercross? Dokladnie chodzi mi o ich cene w PL. Wszedzie gdzie patrzalem cena byla okolo 80 - 95zl. Tu pytanie: skad taka cena skoro na stronie producenta te same filterki kosztuja 35.99GBP ( 195zl )??? Moze to ja tu za bardzo kombinuje ale cos tu chyba nie tak?
  7. Foxy

    wysokie obroty na jałowym

    O rany! PRV sorki za pomylke pressure reducing valve
  8. Foxy

    wysokie obroty na jałowym

    Super dzieki za odpoweidz! A PVR warto wymieniac? u mnie zaraz pod zaworem PVR widac slady oleju na wirzchu zaworu EGR (przynajmniej tak mysle ze to EGR). Wyglada na to ze z PVR moze sie cos wydostawac.
  9. Foxy

    wysokie obroty na jałowym

    Witam wszystkich! Temat stary, ale i tak sie podepne. Mam taki sam problem jak roberth_80 identyczne obroty 1200-1500, mozesz dokladnie powiedziec o jakim zaworku odpowietrzajacym tu mowa? Bylbym bardzo dzwieczny!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...