Jump to content
IGNORED

A4 B6 1.8t quattro BFB Limp Mode


Foxy
 Share

Recommended Posts

Witam!

Auto a4 b6 1.8t quattro silnik BFB

Wyglada na to, ze auto wpadlo w tak zwany Limp Mode. Ale moze zaczne od poczatku.

Zaczlo sie wysokimi obrotami na jalowym i szarpaniem przy przyspieszaniu – wymienilem zaworki PCV, PRV (ten duzy grzyb), rurke odpowietrzajaca korbowod (byla w kawalkach), zawor cisnienia wody (rozpadl sie na 2 czesci) no i oczywiscie DV.

Wyczyscilem secondary air line. Wszystko bylo zapchane szlamem jak smar blee ochyda!

Auto zaczelo rowno pracowac plynnie az milo bylo posluchac. Radosc nie trwala dlugo

Wyskoczyl blad missfire cylinder 2 tak wiec do wymiany poszla cewka i przy okazji swiece na NGK PFR6Q.

Teraz zadnych bledow VCDS nie pokazuje, jest czysto a jednak wyglada na to ze jest w trybie awaryjnym (jesli tak to sie nazywa) Doladowanie obcina na 5psi a czasami tak jak by w ogole turbina sie nie wlaczala. Cazami znowu czuc jaby zaczynal ciagnac przy dopiero 4 tysiacach obrotow i zastanawiam sie, co teraz znowu nawalilo? Przeplywka, cos z linia paliwa lub moze lambda?

Prosze o analize logow z VCDS lite wykonalem je tak jak na to pozwalaly warunki na drodze.

http://vaglog.pl/log_196475.html-static

http://vaglog.pl/log_196476.html- dynamic

http://vaglog.pl/log_196477.html- dynamic

W drugim logu nie zauwazylem kiedy grupa sie przelaczyla z 115 na 003, tak wiec test dla 115 jest w logu 3

Edited by Foxy
Link to comment
Share on other sites

Czyms te pliki logow konwertowales? Bo wszystkie kolumny sa porozjezdzane i nic sie nie da z tego odczytac.

Link to comment
Share on other sites

Czyms te pliki logow konwertowales? Bo wszystkie kolumny sa porozjezdzane i nic sie nie da z tego odczytac.

tak, convertowalem je za pomoca CSVConv, ale VAGLOG nie chcialo ich przyjac w tym formacie wiec musialem je cofnac do stanu poprzedniego co sie robi zastepujac ; na , jesli sie nie myle.... jednak u mnie wyswietla je poprawnie. Jak inaczej mozna wstawic logi na forum?

Edited by Foxy
Link to comment
Share on other sites

Tzn. Gdzie wyswietlaja sie poprawnie? Bo te na vag log to groch z kapusta, moze zrob fote z kompa j wstaw na forum.

Link to comment
Share on other sites

Tzn. Gdzie wyswietlaja sie poprawnie? Bo te na vag log to groch z kapusta, moze zrob fote z kompa j wstaw na forum.

Cholera sorki za to, nie wiem czemu to tak pomieszalo, dzisiaj wykonam pomiary jeszcze raz i wstawie oryginalne pliki. Tamte niestety zastapilem podczas konwertowania

Tzn. Gdzie wyswietlaja sie poprawnie? Bo te na vag log to groch z kapusta, moze zrob fote z kompa j wstaw na forum.

... logi juz poprawione, pliki oryginalne z VCDS bardzo prosze o analize.

Link to comment
Share on other sites

W logach za bardzo nie widac co może byc przyczyną trybu awaryjnego w logach doładowanie jest normalne, przepływka delikatnie zaniża, jak możesz zrób jeszcze jedne logi dynamiczne z kanałów 002+033 i 003+020, po wejściu w limp wyskakuja jakies błedy?

Link to comment
Share on other sites

W logach za bardzo nie widac co może byc przyczyną trybu awaryjnego w logach doładowanie jest normalne, przepływka delikatnie zaniża, jak możesz zrób jeszcze jedne logi dynamiczne z kanałów 002+033 i 003+020, po wejściu w limp wyskakuja jakies błedy?

Super, zrobie nowe logi jak dam rade to jeszcze dzisiaj... co do bledow to nic nie wyskakuje. Jedyny jaki sie pokazal to missfire cylinder 2, ale to juz naprawione. Nawet jak jezdzilem z popekana odma korbowodu i uszkodzonymi zaworami, zadnego bledu nie bylo. Kiedy robilem poprzednie pomiary auto szlo ok, ale czasami jest tak jakby wogole boosta nie dostawal.

Dzieki bardzo za pomoc, postaram sie zrobic nowe logi jak najszybciej.

Ok, nowe logi zrobione!

http://vaglog.pl/log_196696.html- podczas tego pomiaru znowu nie bylo nic, potem lekkie szarpniecie na silniku takie jak przy missfire i dopiero potem zaczelo ciagnac tak jak powinno

http://vaglog.pl/log_196697.htmltutaj szlo rowno, pomiar byl wstrzymany na chwile i ponownie wznowiony z powodu duzego ruchu.

Link to comment
Share on other sites

A szczelność dolotu była ogólnie sprawdzana? mysle że jest jakiś problem ze sterowaniem turbiny i przeładowuje i pewnie nie występuje to też za każdym razem, zobacz wężyki od n75 wszystkie czy nie mają nieszczelności dalej sam n75 do czyszczenia, podmiany na inny, jak to ogarniesz i zrobisz nowe logi to zobaczymy co dalej to możliwe że przepływka też już powoli zaczyna kończyć żywot. A logi staramy sie robić w całym zakresie obr. czyli chociaz do 6,5 tyś.

Link to comment
Share on other sites

A szczelność dolotu była ogólnie sprawdzana? mysle że jest jakiś problem ze sterowaniem turbiny i przeładowuje i pewnie nie występuje to też za każdym razem, zobacz wężyki od n75 wszystkie czy nie mają nieszczelności dalej sam n75 do czyszczenia, podmiany na inny, jak to ogarniesz i zrobisz nowe logi to zobaczymy co dalej to możliwe że przepływka też już powoli zaczyna kończyć żywot. A logi staramy sie robić w całym zakresie obr. czyli chociaz do 6,5 tyś.

Ok, Super! A czy ma to zaczenie na ktorym biegu? Te byly robione na trojce, czy ewentualnie na 2 biegu tez mozna?

Jeszcze raz dzieki za pomoc. Sprzwdze wezyki, n75 i szczelnosc dolotu to zrobie nowe logi.

I jeszcze jedno pytanie: czy N75 z innego modelu tez bedzie pasowal? Z BEX lub Audi TT 225 N75J bo taki wlasnie moge miec.

Edited by Foxy
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...