Skocz do zawartości

pawel_wwy

Pasjonat
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pawel_wwy

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Wyszków

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

862 wyświetleń profilu

Osiągnięcia pawel_wwy

1

Reputacja

  1. Satysfakcja jednak wygląda w ten sposób: Jednocześnie przestrzegam sam innych poszukujących przed nierozważnym wgrywaniem czegokolwiek niewiadomego pochodzenia. Jeśli ktoś chciałby się poradzić, dopytać w kwestii aktualizacji MMI 3GH bądź map niech pisze na PW. Dziękuję za aktywność osobom udzielającym się w temacie. Wątek można zamknąć.
  2. Dlatego wolałem zapytać czy ktoś udostępnia oprogramowanie z pewnego źródła, kiedyś były tutaj na forum linki do oprogramowania dla wersji 3GB oraz 3GH stąd moje zapytanie. Nie chciałem nikogo urazić, ani też zaśmiecac forum, jak uda mi się to ogarnąć to podziele się później swoją wiedzą z innymi w tym wątku. Pozdrawiam
  3. Wiem, wiem takich pomocników tutaj nie brakuje, jednak co zrobione samemu to inna satysfakcja.
  4. Witam panowie. Posiadam MMI 3G HIGH z fabryczna wersja oprogramowania P0022_D1, mapy bardzo leciwe ECE 5.10.5, można pobłądzić ?‍♂️ Pamiętam że na forum niegdyś były dostępne linki do pobrania aktualizacji dla wersji BASIC oraz HIGH, aktualnie nigdzie nie mogę tego znaleźć, jedynie na forum A5 i A6 klub są do pobrania z klubowych stron Audi z Rosji, mam jednak co do nich obawy. Są gdzieś na serwerze te pliki skąd można je pobrać i bezpiecznie wgrać? Trochę oczytalem się o aktualizacjach z chomika i z niepewnych źródeł, nie chciałbym narobić sobie kłopotu. Druga sprawa co do map, rozumiem że najnowsza wersja dla MMI 3G HIGH HDD, to będą ECE. 6.31.1, może ktoś polecić bezpieczne źródło?
  5. pawel_wwy

    zarniki

    Aha, czyli jednak dobrze ze wybrałem te CBI, bo nie miałem porównania, aby też za szybko się nie spalily to będę w pełni zadowolony.
  6. pawel_wwy

    zarniki

    Zgadza się, też o tym czytałem że z powodu braku rtęci w D3S ta barwa mimo wszystko nie jest taka zimna jak w D1S i D2S. Zastanawiam się jedynie nad sensem zakupu CBI, ciekawe jak ich barwa wypada na tle oryginalnych Osram XENARC które bądź co bądź są te 150zl tańsze i mają 4 lata gwarancji. Nie widząc nazbyt spektakularnego efektu jaki można było dostrzec na filmikach testowych na YouTube, może wybór standardowych żarnikow też nie byłby zły. Co do Cool Blue Boost, z tego co zaobserwowalem tam też może występować problem z ich trwałością, są jeszcze droższe od CBI, a jak maja paść po chociażby roku to też nie mają sensu ich zakładać. Poczekam, zobaczę na ile ta barwa się jeszcze zmieni, narazie wyswiecily mi góra 1,5h ;-)
  7. pawel_wwy

    zarniki

    Jestem już po wymianie zarnikow na OSRAM D3S COOL BLUE INTENSE od motostacja.pl Ogólnie jestem zadowolony, światlo wydaje się faktycznie mocniejsze niż na poprzednich żarówkach, porównywalem do zarnikow 5500K High Quality od Lechpol. Delikatnie zawiedziony jestem barwą, po włączeniu świateł żarówki świeca ładnym zimnym światłem, potem ich barwa przechodzi na 2-3 sekundy w mocny fiolet i ostatecznie barwa końcowa jest dosyć ciepła, polyskuje na żółto, liczę że z czasem barwa tej żarówki się ustabilizuje i będzie bardziej zimna, rzekomo nowe żarówki potrzebują trochę czasu aby barwa się uregulowala, z taką opinię się spotkałem, nie wiem czy to akurat prawda. Ostatecznie problem gasnącego po 10-15 minutach ksenonu został wyeliminowany, wczoraj godzinna podróż, brak błędów, żarówki świecą.
  8. pawel_wwy

    zarniki

    Dzięki to zapewne zamówię od nich. Rok temu miałem ten sam problem, ale przysepilem i kupiłem z polecenia za 200zl za 2szt. żarówki od Lechpol D3S High Quality 5500K, świeciły całkiem w porządku, fakt nie było różnicy w mocy co do starych oryginalnych Osram, ale barwa była ok, wytrzymały rok i tuż po gwarancji jedna zaczęła gasnąc, teraz gaśnie co 5-10 minut (robię 12-15t km rocznie) Awaria przetwornicy wykluczona, po zmianie miejsc gaśnie też w drugiej lampie, także gdyby ktoś z forum się zastanawiał nad tańszymi zamiennikami to nie polecam.
  9. pawel_wwy

    zarniki

    Witam, i co problem z wywalajacym błędem już nie wraca? Przymierzam się do zakupu tych żarówek Osram D3S cool blue intense, polecasz zakup od "motostacja.pl"? Zastanawiam się czy zamówić od Nich czy z forum od H4mm3R.
  10. Dzięki za poradę, w takim razie będę poszukiwał lusterek w kolorze czarnym LY9B jak nie będą się różnić dużo odcieniem to założę całe.
  11. Witam Przeczytałem cały temat i rozumiem że aby działało składanie lusterek należy zakupić te z opcją składania tj. min. 10 PIN na kostce, moduły w drzwiach mam z literką "H" więc obsługują i w/w lusterka montuje plug&play, żadnych kabli do modułu pod kierownicą nie ciągne. Czytałem że zmiana joysticka od sterowania lusterek nie jest wymagana aby składanie działało, wystarczy zakodowac i ustawić na MMI na stałe składanie. Pytanie do tych którzy mają już wymianę za sobą, lepiej poszukać kupić sam stelaż i przełożyć obudowy i kierunek ze swoich lusterek, czy całe lusterka podmienić? Mam obawy przed rozbieraniem swojego lusterka żeby nie pękł wkład, z drugiej strony czy dobierając pod taki sam kolor lusterka używane nie będą się zbyt mocno różniły? Z góry dzięki za pomoc, Pozdrawiam
  12. Też właśnie obstawiałbym taka ewentualność, jednak w zeszłym roku przyciemnialem szyby i wszystkie drzwi były rozbierane, może zapomnieli mi go poprostu podłączyć przy składaniu bo o antenie FM właśnie zapomnieli... a gdyby nie ten błąd, jako kierowca trudno wyłapać ze nie gra ten głośnik. Zajrzę w wolnej chwili do tego głośnika i dam znać co było ;-)
  13. Witam Dziś przy okazji kasowania inspekcji serwisowej natknąłem się na błąd na kanale 56 RADIO: 02559 - Right Rear Mid-Range/Woofer Loudspeaker (R160) sprawdziłem głośnik rzeczywiście nie wydaje żadnych dźwięków, gra tylko sopran, skasowanie błędu nic nie pomogło, błąd wraca. Może ktoś miał taki przypadek, co mogłoby być przyczyną?
  14. Witam Czytałem wątek i zrobiłem tak jak opisujecie RSI Reset potem jednak trzeba wybrać z listy co należy zmienić, z artykułu wynika ze należy wybrać SERVICE RESET u mnie natomiast jest tylko SERVICE RESET (USA ONLY) SERVICE RESET (CANADA ONLY) chciałem skasować jedynie inspekcje serwisowa, olejowa żeby pozostała, co mam wybrać? Kabel to VCDS 16.8.0
  15. Masz racje, u mnie obie tez się otwierają, moje nie dopatrzenie Dzięki za pomoc ;-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...