-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O QbaA4
Informacje
-
Imię
Jakub
-
Miasto
Puławy
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
2.8 V6 30V
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
262 wyświetleń profilu
Osiągnięcia QbaA4
0
Reputacja
-
Dzięki za szybką odpowiedź, Właśnie tak słyszałem, że jakoś od dołu można go wydrzeć. Chyba podejmę wyzwanie i jutro zobaczę co jestem w stanie zrobić sam.
-
Cześć Panowie, pierwszy raz borykam się z taką usterką i chciałbym zaczerpnąć języka. Szukam odpowiedzi na kilka pytań związanych z awarią alternatora lub akumulatora. Podczas jazdy zapaliła się kontrolka "akumulator". Po przejechaniu około 10 km po mieście zaczęły zapalać się kolejne kontrolki: poduszki powietrzne, ABS, ESP, itd. Następnie wskazówki obrotomierza i prędkościomierza spadły na 0 i już tam zostały. Dojechałem do domu, na parkingu na jałowym biegu silnik pracował nierówno. Po zgaszeniu już nie odpalił, akumulator padł(nie miał łądowania) Odpaliłem auto następnego dnia przy pomocy somsiada:) z kabli i jego fury. Zmierzyłem napięcie na klemach aku podczas pracy silnika przy wyłączonym wszystkim co bierze prąd i wyszło 11,5V. Czy taki pomiar świadczy o uszkodzeniu alternatora? Czy spadek napięcia o 3V sprawia, ze akumulator nie jest ładowany?(sprawny w 100% alternator powinien łądować 14,5V) Czy może być, że to tylko akumulator padł? Czy ktoś wymieniał alternator w 2.8 v6 i wie czy da rade zrobić to bez konieczności rozbierania całego przodu: zderzak, pas......? Jakie koszty wiążą się z wymianą? Kupić nowy czy regenerować stary alternator? Czy znacie jakiegoś miejsce godne polecenia na terenie, okolicach Warszawy by dokonać tej naprawy. Pozdrawiam
-
Trochę poczytałem, poszukałem, porównałem ceny i na koniec doszedłem właśnie do : SWIEC NGK LPG 1 LPG1 1496 LASER LINE. Ale równie często pojawiały się też świecę NGK BKUR6ET-10. Pierwszą różnicą, która bije po oczach to cena bo laser lin kosztują mniej więcej 60zł za sztukę a te drugie tylko 15zł za szt. PYTANIE: Czy jest między nimi, aż taka różnica, na czym ona polega i czy warto inwestować 360 zł w świece LASER LINE ?
-
Mało tych odpowiedzi. Też przymierzam się do pierwszej zmiany świec po założeniu instalacji. Może ktoś coś jeszcze poleci ?
-
Jestem za a nawet przeciw. Popieram Cię WKASZA co do V-Power. Też zawsze swoją zalewam najmocniejszą waszką ze stacji Shell czyli V-Power Nitro + Racing 100+. Co do Panów wcześniej to : Oczywiście, że nie widać różnicy między 95 a 98, więc jeśli już tankujecie 98 to dorzućcie jeszcze parę groszy i tankujcie nitro + Racing, a wtedy dopiero poczujecie różnice. Tylko Shell V-Power wasza, a sik (95) nalej do Fiata. jak już jeździsz audi jeden z drugim to wypadało by lać coś lepszego. Audi zobowiązuje !!! Pozdrawiam.
-
Witam. Moje audi podczas jazdy utrzymuje tm płynu chłodniczego w granicy 95 stopni. cuda zaczynają się dziać jeśli np. puszczę je na luz. ?kiedy się toczy bez biegu momentalnie tm skacze to 110, to samo jest kiedy staje na światłach. W trakcie jazdy na biegu tm spowrotem wraca do 95, nie zawsze bo np w czasie jazdy też zdaża się że tm długo utrzymyje się na poziomie 110 i np po przejechaniu 20 km zaczyna spadać. Czym to możę być spowodowne ? Dodam jeszcze że np kiedy odpalam samochud na zimnym silniku wskaznik odrazu pokazuje tm płynu ponad 70 stopni.