Skocz do zawartości

cerui

Pasjonat
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O cerui

Informacje

  • Imię
    Dav
  • Miasto
    Bristol

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia cerui

0

Reputacja

  1. Błędy: skasowałem przed wyciągnięciem aku bo nawiązywały do niskiego napięcia - cokolwiek teraz się pojawi zapiszę (mój błąd). Kable: nie sprawdzałem. Do kiedy nie zdecudowałem się wymienić modułu nie miałem problemu z tak szybkim rozładowaniem aku. Sprawdzę je jednak.
  2. Wprowadzenie: Audi A4 B6 1.9TDi 2001 rok. Ze względu na czasami działającą elektrykę lusterek i szyb postanowiłem wymienić moduł komfortu. Nie mogłem go dobrze zakodować tj. po wybraniu odpowiedniego numeru (wiecie jakie opcje mają działać, sumuje się cyfry i kodujemy) wyskakiwał komunikat: "Steuergerat Fahr. antwortrt nicht" w boxie poniżej 'Soft coding' w aplikacji VagCom. Dlatego włożyłem stary moguł komfortu i zakodowałem tak jak był poprzednio. I teraz akumulator jest rozładowywany co drugi dzień. Sprawdziłem jaki jest pobór prądu bez włączonego silnika. Wacha się on od ok 2.3A (!) do ok 4.4A(!!!) - ciągle skacze. Wyciągałem po kolei bezpieczniki i mam problem z dwoma tj. 24 (moduł komfortu) i 38 (zamek centralny). Wystarczy, że jeden z nich jest włożony, obojętnie który lub oba na raz i wtedy występuje nadmierny pobór prądu. Muszę podładować akumulator żeby przestawić samochód wtedy znowu włożę po raz drugi ten 'nowy' moduł komfortu i zbadam czy cokolwiek się zmieniło. Nie mam pojęcia co robić.
  3. Moje Audi: B6 sedan 1.9tdi AWX alu zmienione z 15" na 18" Ostatnio wziełem się za zakładanie tempomatu, bo podróż się zbliża a tu jak zwykle cos musi wyskoczyć Zakładałem tempomat. Wszystko robione zgodnie z poradnikiem, Nie napotkałem żadnych ekstra problemów - było tak jak zostało to opisane w poradniku. Niestety tempomat nie działa. Kolega wyjął czujnik pedału sprzęgła (okazało się że bolec wbity do środka i nie odbijał) wyjął czujnik hamulca (?) - brake light switch - i ten wydawało się ok. Czujnik sprzęgła zamówiony oraz czujnik stopu (tak dla pewności). Teraz jednak podczas jazdy zapalalają się kontrolki abs i esp: 00526 - Brake Light Switch-F 27-10 - Implausible Signal Po wymianie obu czujników wciąż to samo - wciąż wyskakujące kontrolki ABS+ESP Światła stopu zapalają się i gasną, są wporządku. Zdarza się że naciskając kilka razy pedał hamulca podczas postoju , silnik włączony, kontrolki się zaświecą. Moje próby pozbycia się usterki: dolanie płynu hamulcowego (miałem 2 tygodnie wcześniej wymieniany zacisk z tyłu i odpowietrzony). W tej chwili mam założone 18" alufelgi. Zamierzam założyć stare 15" i pojeździć i zobacze co będzie (nie wiem czy to związane - strzelam). Jeśli nic nie pomoże to wkładam stary moduł (nie obsługujący tempomatu), odpinam manetke i obadam. Jak zdezaktywować tempomat w Vag-com w sekcji Engine, bo wcześniej sie go tam aktywowało logując [select] [01 - Engine] [Login - 11] Enter 11463 to activate cruise control [Do It!] Macie jakieś strzały co moge sprawdzić? Jak całkowicie zdezaktywować tempomat tak aby przywrócić stan sprzed zakładania go? @edit Światła stopu działają nawet jak wyskakują kontrolki abs/esp. Stary błąd znikł a pojawił się 01435 brake pressure sensor 1 g201 35 10 intermittent Zmiana kół na 15" nic nie daje. @edit 2 Wieczorem, przez przypadek zauważyłem, że naciskając lekko pedał hamulca światła się nie zaświecają. Trzeba wdusić pedał aby zaświeciły światła stopu. Dodając tą informację do innej, że błąd powodujący wyskakiwanie kontrolek abs+esp nastąpił po wyciągnięciu i ponownym włożeniu czujnika stopu aby go obejrzeć nasuwa mi się odpowiedź że muszę poprawnie zainstalować ten czujnik. Wtedy dopiero będę mógł go odrzucić jako przyczynę. Kilkukrotne wduszenie stopu (nawet na postoju po odpaleniu silnika) powoduje wyskakiwanie kontrolek, ale czy to będzie związane z błędem 01435? @bump podbijam bo pojawiły się nowe pytania Moje pytania: -Jak najczęściej naprawia się błąd 01435 brake pressure sensor 1 g201 35 10 intermittent? -Czu źle wyregulowany czujnik stopu może powodować powyższy błąd, tj 01435? @edit Trzebabylo rozebrac i wyregulowac czujnik stopu. Nie mam juz błędów. Tempomat jednak nie dziala :/
  4. Hej! Właśnie zamontowałem Concert 3. Mam zamiar nagrać płytę z mp3. Jak ma wyglądać struktura folderów? Mam wszystkie mptrójki nagrać bezpośrednio na CD czy moge porobić foldery i je dowolnie nazwać? Czy jest dostępna instrukcja w pdf do ściągnięcia?
  5. Et35 a będą potrzebne jakieś dystanse czy wszystko będzie spasowane (przy połączeniu i na zewnątrz)?
  6. Hej! Wyskoczyła mi taka okazja na 17" fele. Wiem że miały być 18 ale mam okazję. Zawieszenie 1BA (zwykłe) Specyfikacja: Alufelgi: 17", 5x112, 8j tylko ten offset. ET 35 czy 45? Opony 225(? może 215?) / profil 40 czy 45 ? Look > komfort Wierze w was koledzyy!
  7. Tak dla uściślenia - wymienie same sprężyny a amory 1BA zostawie. WIdzę że tak się robi i jest ok
  8. Mariusz, Marcin ogromne dzięki za czas i rady. Myślę żeby wybrać ET30. Wygląda ładnie, podobno nie ma tarcia o błotnik przy skręcie i przyoszczędzę na dystansach i zostanie na EIBACH PRO-KIT. Jeśli będę miał jakieś wątpliwości to uderze do was z pytaniem
  9. Nie wiedziałem że się tak wciągnę, aleeee... Kupuje te sprężyny. EIBACH PRO-KIT 30 z allegro. Te dokładnie: http://allegro.pl/audi-a4-b6-1-9-2-4-3-0-sprezyny-eibach-pro-kit-30-i5233083162.html Mam takie zamiesznie w głowie i nie wiem które te ET. Najpierw proponowano mi et45 i dystanse. Teraz Et30. Ta czarna audiczka na zdjęciach jest pięknaaaaaa! EIBACH PRO-KIT -30 opony 225/40R18 92Y NFera SU1 letnie Nexen fele 18 5X112, Tomason tn1 i ET: ET45, szerokość 8,5. Do tego dystans (5mm prawdopodobnie). czy et30 Proszę was bardzo, niech jakiś mędrzec pomoże. Chciałbym jak najmniej problemów przy zakładaniu kół i eksploatacji
  10. Tak. 1BA Jeżeli dokładnie odcyfrowałem to jest: 1BA (0YH 0JH)
  11. Ok. Thank you guys! Podsumowując: jeśli założę pierwszą konfigurację tj.: opony 225/40R18 fele 18 5X112, ET45, szerokość 8,5. Do tego dystans (5mm prawdopodobnie). ..to w tym wypadku nie będzie otarć i na zwykłym zawieszeniu będzie wyglądało ładnie (lepiej niż 15" biedrony ) Tak?
  12. Dzięki za odpowiedzi. Dosyć się napaliłem na konkretne felgi. S3ns dzięki za objaśnienie. Grzes283 thx. Skoro opona ma byc naciągnięta to nie lepiej jeśli zakupie opone 235/40R18? Na to fele 18 5X112 TOMASON TN1 ET45, szerokość 8,5. Do tego dystans 5mm i będzie git? Chodzi o ot zeby przy seryjnym zawieszeniu głupio to wszystko nie wyglądało i było bezpieczne.
  13. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/267135-temat-odnosnie-kol-do-b6/page-23#entry4453048 i teraz kto ma racje? Ja mam kocioł w głowie
  14. Spoko koledzy ale te Tomasony 18" są w wariantach et30 lub et45. Et45 zakupie. Muszę jeszcze rozwiać wątpliwości żeby nie wywalić pieniędzy w błoto ale naprawdę się skłaniam ku zakupowi. Będę wdzięczny za każdą opinię czy poradę w moim przypadku tj: opona 225/40R18 18 5X112 TOMASON TN1 ET45, szerokość 8,5. Zastanawiam się czy nie poszukać 235 18" opon.. aaaa kręci mi się w głowie
  15. Czyli konfiguracja: opony 225/40R18 a felgi 18 5X112 , szerokość 8,5 1)spasuje na standartowe zaieszenie? 2)Jakieś dystanse trzeba założyć? 3)Czy w przypadku takiego doboru et 45 jest ok? Bo mogę mieć tą samą felgę z et30.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...