Skocz do zawartości

greg5227

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O greg5227

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Newark

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia greg5227

0

Reputacja

  1. Tak zrobie, dziekuje, jade za chwile w 200km trase, wszystko wyjdzie w praniu :) Pozdrawiam
  2. Dziekuje serdecznie, koledzy, jednak po przejechaniu 30 km rura nadal zimna, ale w srodku cieplutko i temp rowno na 91. wiec nie bede sierzejmowal az zacznie sie robic goraco. Wymontowalem termostat i sprawdzilem w goracej wodzie otwiera sie przy 100 stopnia, jak woda sie juz dobrze gotoje. Wiec dziala jak dziala, ale dziala :)s
  3. Stary kotlecik, ale problem chyba ciagle aktualny. Ja dzisiaj tez wyminilem termostat. Oczywiscie zapomnialem o tym, aby sprawdzic go w szklance. Mieszkam w UK i kupilem termostat Circoli. Przed wymiana, wskaznik temperatury wogole lub niewiele ruszal sie powyzej 50 stopni. Po wymianie, jest w miare ok. Po okolo 6 km tempertura ~92 stopnie. Odczyt temperatury na skanerze 87 stopni. I teraz zonk, bo cieple grzeje w srodku milo i przyjemnie, a dolna rura od termostatu zimna. Dodam ze plynu ulecialo sporo, po wymianie uzupelnilem ile trzeba. po rozgrzaniu wessalo wszystko az, blad na desce wyskoczyl ze malo chlodziwa. dolalem reszte do MAX. robilem jakies 20km (temp na zewnatrz 5 st w plusie). Po powrocie temp na zegarach ~92 st. na skanerze 87 st a rura od termostatu nadal zimna. Czy tak ma byc?, bo zaraz mnie cos trafi! Martwi mnie to ze niedlugo mam dluzsza trase jakies 600 km i nie chcialbym aby cos bylo nie tak.
  4. Stary post, ale ja tez sie podpisuje pod pytaniem
  5. greg5227

    czy to pompa paliwa?

    Wczoraj pojechalem do sklepu, auto chodzilo normalnie, zadnych problemow. Po wyjsciu ze sklepu uruchomilem silnik normalnie i po 10 sekundach zgasl i od tamtej pory nie da sie uruchomic. Silnik mam 2.0 ALT. Dzisiaj przyjechal gosc z Green Flag i sprawdzal vagiem - zadnych bledow. Sprawdzil przekaznik pompy paliwa, ten pod kierownica - klika normalnie. Po psiknieciu plakiem w dolot auto odpalilo i zaraz potem zgaslo. Potem odkrecil jedna z rurek paliwowych i podczas krecenia rzeczywiscie paliwo nie lecialo. Powiedzial wiec ze pompa paliwa, lub zapchany filtr paliwowy(?) Zdjal wiec tylna kanape i ...nie znalazl tam pompy paliwowej pod zadna z dwoch zaslepek, gdzie zwykle ta pompa jest Moje pytanie wiec jest takie, gdzie znajduje sie ta pompa paliwowa i jaka ona jest, bo znalazlem dwie: http://www.ebay.co.uk/itm/221413958555?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT ale slyszalem tez, ze jest jakas wysokocisnieniowa i ona w Eurocarparts kosztuje ponad 200 funtow, skad taka rozbieznosc? Silnik 2.0 ALT, audi a4 2003 Pozdrawiam
  6. no wlasnie dzisiaj zapalil sie check zamowilem sobie scanner bledow z ebaya ten u281na obd2 i zobacze co to. Autko chodzi rowno i sprawuje sie dobrze mimo zapalonego checka
  7. Witam serdecznie! Dzis stalem sie posiadaczem A4 B6 2.0 ALT 2003r. Jak to napisalem juz w powitaniach I od razu zonk, dwa problemy 1. przy probie sprawdzenia oleju pekla zolta plastikowa rurka od bagnetu Widzialem i czytalem sporo postow, ale z reguly dotyczyly one innego silnika Czy ma ktos sposob aby wymienic ja bez sciagania kolektora? Bo jakos malo tam miejsca jest od strony alternatora Ulamala mi sie bardzo nisko, mysle ze z jakis 1 cm nad rurka metalowa na ktorej siedzi Lapki mam nie najmniejsze i nie ma pojecia jak sie zabrac aby niczego nie uszkodzic i dostac sie do tej rurki Poki co to na bagnecie zrobilem rolke z tasmy izolacyjnej aby ciasnawo wchodzila aby oleju mi nie wywalalo, ale nie mam teraz jaks sprawdzic poziomu 2. Tu posluze sie rysunkiem: Mam peknieta ta tube odpowetrzajaca od odmy czesci nr 14,15 i 16 tam gdzie wskazuje strzalka jest wlasnie peknieta ta tuba, a wlasciwie nie ma jej sporej czesci. Dodatkowo odpiela sie ona od uchwytu filtra oleju i wisi sobie luzno w czasie pracy silnika wydobywa sie z tamtad dymek o zapachu spalin Czy drogie sa to naprawy? Prosze o pomoc
  8. Witam forumowiczow! Dzis stalem sie posiadaczem srebrnego b6 2003 r z silnikiem ALT 2.0 Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...