Skocz do zawartości

sony190

Pasjonat
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sony190

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Elbląg

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

341 wyświetleń profilu

Osiągnięcia sony190

0

Reputacja

  1. ktoś coś więcej? czy zawór dv też można po logach sprawdzić czy sprawny?
  2. Pomiary były w sumie na trzech hamowniach i wszędzie to samo, ale pod noga czuć że trochę mocy mu brakuje w stosunku do tego co było wcześniej. Myślę, że spadł moment i moc bo tak jak pisałem wyżej dopiero po zrobieniu softa wstawiłem dp i nie robiłem wtedy pomiaru a mówią, że w 1.8t wyrzucenie kata daje przyrost 10-15 KM. Prawda czy nie koniecznie? W takim układzie auto powinno mieć ok 185KM a ma 170KM a o momencie już nie wspomnę. Dodam jeszcze, że auto przyspiesza płynnie, nie szarpie, na wolnych obrotach dobrze pracuje, nie faluje. Przy hamowaniu podczas robienia softa korekta zapłonu wynosiła 5 stopni i wydmuchał wtedy 153 KM i 236 Nm , więc Nm juz praktycznie pokrywają się z serią.
  3. Świece nowe Ngk, no ale faktycznie dwa cylindry trochę odbiegają.Kompresja mierzona przed softem i było ok mimo korekty zapłonu ok 5 stopni, wskazania przepływomierza dobre? turbo nie za wolno wstaje?
  4. http://vaglogger.apphb.com/log/5c5dd8a343220679f0304100?AuthKey=d813ca8a779c4973b35b1dc5225c6540 http://vaglogger.apphb.com/log/5c5ddaaa43220679f0304101?AuthKey=afee667b9853413e81ffc0a1c13ca5ca dodaje dwa logi trzeci na razie w formie pliku bo nie wiem czemu nie chce wejść przez vagloggera. Będę wdzięczny za sugestie LOG-01-002-033-xxx.CSV
  5. Witam, Posiadam audi a4 b5 1.8T po sofcie na 172KM i 270 Nm (pomiar robiony w gorący dzień 27stopni). Dwa lata po zrobieniu programu został wyrzucony kat i wsadzone dp 2,75 " , druga sonda lambda została wyłączona programowo. Czuć było poprawę osiągów. Ostatnio auto zrobiło się trochę słabsze i w celu sprawdzenia mocy odwiedziło hamownie. Wyszło 170 KM i 240 nm (temperatura 0 stopni). Czyli jakby trochę mocy gdzieś uciekło, bo auto po wsadzeniu dp było jeszcze mocniejsze niż po programie, szczególnie czuć ubytek Nm. Czy ktoś mógłby rzucić okiem na logi i pomóc w diagnozie? Na początek może przepływka bo mam obawy co do wartości http://vaglogger.apphb.com/log/5c5c8af343220648c8bd92d1?AuthKey=f63fa572e65347afa6043b429db349d9
  6. Witam, zamontowałem ostatnio u siebie dp 2,75 cala do tego prosty emulator z otworem fi 2 na drugą sondę. Ogólnie wrażenia jak najbardziej na plus czuć przyrost mocy Niestety ze spalaniem nie jest już tak wesoło bo skoczyło do góry około litra..check na zegarach się nie świeci ale jak podpinam się pod vaga to mam błędy drugiej sondy, które to zapewne powodują błąd katalizatora..No i tu nasuwa się moje pytanie czy brak aktywności drugiej sondy może być spowodowany tym że otwór redukcyjny jest zbyt mały i nie "widzi" ona spalin? zastosaować emulator z większym otworem? czy te błędy mogą powodować większe spalanie? bo samo wycięcie katalizatora raczej spalania nie podnosi. 16806-Main Catalyst: Bank1 : Efficiency Below Threshold 16524 -Oxygen ( Lambda) Sensor B1 S2 : No Activity
  7. sony190

    1.8 t ANB dp

    Witam, Mam 1.8 t po chipku zrobione na 176KM i chce wywalić teraz katalizator i w jego miejsce wstawić dp, żeby ulżyć turbinie w cierpieniach Podobno i mocy przybywa i dźwięk fajny turbawki słychać..Chciałbym żeby wypowiedział się ktoś kto to takie coś ogarnął? i jak poradzić sobie z drugą sonda po wrzuceniu dp? wstawić jakiś emulator czy wyłączyć sondę programowo?
  8. Pany może byśmy jakiegoś spota ogarnęli na rozpoczęcie sezonu?
  9. sony190

    Wycieraczki wariują

    Kolego Morrales miałeś rację wina leżała po stronie silnika (tych blaszek co na zdjęciu) rozebrałem,wyczyściłem, przejechałem papierem wodnym i chodzi elegancko temat uważam za zamknięty
  10. sony190

    Wycieraczki wariują

    Nie bardzo kumam o co tam chodzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...