Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 T ANB, brakuje trochę mocy, prośba o analizę logów


sony190

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Posiadam audi a4 b5 1.8T po sofcie na 172KM i 270 Nm (pomiar robiony w gorący dzień 27stopni). Dwa lata po zrobieniu programu został wyrzucony kat i wsadzone dp 2,75 " , druga sonda lambda została wyłączona programowo. Czuć było poprawę osiągów. Ostatnio auto zrobiło się trochę słabsze i w celu sprawdzenia mocy odwiedziło hamownie. Wyszło 170 KM i 240 nm (temperatura 0 stopni). Czyli jakby trochę mocy gdzieś uciekło, bo auto po wsadzeniu dp było jeszcze mocniejsze niż po programie, szczególnie czuć ubytek Nm. Czy ktoś mógłby rzucić okiem na logi i pomóc w diagnozie? Na początek może przepływka bo mam obawy co do wartości

http://vaglogger.apphb.com/log/5c5c8af343220648c8bd92d1?AuthKey=f63fa572e65347afa6043b429db349d9

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie reszta logów? Po tym nic nie można powiedzieć. Zrób 2+33, 3+20 i 115+118.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, masz instrukcję ładnie napisaną w dziale diagnostyka co do logów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://vaglogger.apphb.com/log/5c5dd8a343220679f0304100?AuthKey=d813ca8a779c4973b35b1dc5225c6540

http://vaglogger.apphb.com/log/5c5ddaaa43220679f0304101?AuthKey=afee667b9853413e81ffc0a1c13ca5ca

dodaje dwa logi trzeci na razie w formie pliku bo nie wiem czemu nie chce wejść przez vagloggera. Będę wdzięczny za sugestie

LOG-01-002-033-xxx.CSV

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo duże stuki w gr.20. Zajrzyj do świec i chyba warto zmierzyć kompresję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece nowe Ngk, no ale faktycznie dwa cylindry trochę odbiegają.Kompresja mierzona przed softem i było ok mimo korekty zapłonu ok 5 stopni, wskazania przepływomierza dobre? turbo nie za wolno wstaje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływ ok, N75 ok, turbina wstaje w porządku... no tylko to cofanie zapłonów się w oczy rzuca.

Swoją drogą - dziwne te pomiary, one były na tej samej hamowni za pierwszym i za drugim razem?

Bo moc statystycznie się nie zmieniła, a moment spadł o 30Nm... przecież jedno jest z drugim ściśle powiązane, nie bardzo rozumiem jak może spaść tylko sam moment obrotowy... musiałby się przesunąć w niższe wartości obrotów

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomiary były w sumie na trzech hamowniach i wszędzie to samo, ale pod noga czuć że trochę mocy mu brakuje w stosunku do tego co było wcześniej. Myślę, że spadł moment i moc bo tak jak pisałem wyżej dopiero po zrobieniu softa wstawiłem dp i nie robiłem wtedy pomiaru a mówią, że w 1.8t  wyrzucenie kata daje przyrost 10-15 KM. Prawda czy nie koniecznie? W takim układzie auto powinno mieć ok 185KM a ma 170KM a o momencie już nie wspomnę. Dodam jeszcze, że auto przyspiesza płynnie, nie szarpie, na wolnych obrotach dobrze pracuje, nie faluje. Przy hamowaniu podczas robienia  softa korekta zapłonu wynosiła 5 stopni i wydmuchał wtedy 153 KM i 236 Nm , więc Nm juz praktycznie pokrywają się z serią.

Edytowane przez sony190
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktoś coś więcej? czy zawór dv też można po logach sprawdzić czy sprawny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...