sony190 0 Opublikowano 7 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2019 Witam, Posiadam audi a4 b5 1.8T po sofcie na 172KM i 270 Nm (pomiar robiony w gorący dzień 27stopni). Dwa lata po zrobieniu programu został wyrzucony kat i wsadzone dp 2,75 " , druga sonda lambda została wyłączona programowo. Czuć było poprawę osiągów. Ostatnio auto zrobiło się trochę słabsze i w celu sprawdzenia mocy odwiedziło hamownie. Wyszło 170 KM i 240 nm (temperatura 0 stopni). Czyli jakby trochę mocy gdzieś uciekło, bo auto po wsadzeniu dp było jeszcze mocniejsze niż po programie, szczególnie czuć ubytek Nm. Czy ktoś mógłby rzucić okiem na logi i pomóc w diagnozie? Na początek może przepływka bo mam obawy co do wartości http://vaglogger.apphb.com/log/5c5c8af343220648c8bd92d1?AuthKey=f63fa572e65347afa6043b429db349d9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 7 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2019 A gdzie reszta logów? Po tym nic nie można powiedzieć. Zrób 2+33, 3+20 i 115+118. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sony190 0 Opublikowano 7 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2019 Dwie grupy na raz logować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 7 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2019 Tak, masz instrukcję ładnie napisaną w dziale diagnostyka co do logów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sony190 0 Opublikowano 7 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2019 ok postaram się jutro ogarnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sony190 0 Opublikowano 8 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2019 http://vaglogger.apphb.com/log/5c5dd8a343220679f0304100?AuthKey=d813ca8a779c4973b35b1dc5225c6540 http://vaglogger.apphb.com/log/5c5ddaaa43220679f0304101?AuthKey=afee667b9853413e81ffc0a1c13ca5ca dodaje dwa logi trzeci na razie w formie pliku bo nie wiem czemu nie chce wejść przez vagloggera. Będę wdzięczny za sugestie LOG-01-002-033-xxx.CSV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 8 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2019 Bardzo duże stuki w gr.20. Zajrzyj do świec i chyba warto zmierzyć kompresję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sony190 0 Opublikowano 8 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2019 Świece nowe Ngk, no ale faktycznie dwa cylindry trochę odbiegają.Kompresja mierzona przed softem i było ok mimo korekty zapłonu ok 5 stopni, wskazania przepływomierza dobre? turbo nie za wolno wstaje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unf 54 Opublikowano 8 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2019 Przepływ ok, N75 ok, turbina wstaje w porządku... no tylko to cofanie zapłonów się w oczy rzuca. Swoją drogą - dziwne te pomiary, one były na tej samej hamowni za pierwszym i za drugim razem? Bo moc statystycznie się nie zmieniła, a moment spadł o 30Nm... przecież jedno jest z drugim ściśle powiązane, nie bardzo rozumiem jak może spaść tylko sam moment obrotowy... musiałby się przesunąć w niższe wartości obrotów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sony190 0 Opublikowano 8 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2019 (edytowane) Pomiary były w sumie na trzech hamowniach i wszędzie to samo, ale pod noga czuć że trochę mocy mu brakuje w stosunku do tego co było wcześniej. Myślę, że spadł moment i moc bo tak jak pisałem wyżej dopiero po zrobieniu softa wstawiłem dp i nie robiłem wtedy pomiaru a mówią, że w 1.8t wyrzucenie kata daje przyrost 10-15 KM. Prawda czy nie koniecznie? W takim układzie auto powinno mieć ok 185KM a ma 170KM a o momencie już nie wspomnę. Dodam jeszcze, że auto przyspiesza płynnie, nie szarpie, na wolnych obrotach dobrze pracuje, nie faluje. Przy hamowaniu podczas robienia softa korekta zapłonu wynosiła 5 stopni i wydmuchał wtedy 153 KM i 236 Nm , więc Nm juz praktycznie pokrywają się z serią. Edytowane 8 Lutego 2019 przez sony190 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sony190 0 Opublikowano 10 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 ktoś coś więcej? czy zawór dv też można po logach sprawdzić czy sprawny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się