Skocz do zawartości

milosz123123

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O milosz123123

Informacje

  • Imię
    Milosz
  • Miasto
    stg

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia milosz123123

0

Reputacja

  1. Znajomy mial luzem gruszkę z passata ale nie pasowała mocowaniem, gdy się zaciągało ustami to jego normalnie pracowała a moja stoi w miejscu
  2. Nie pracuje. Auto po mieście zachowuje się normalnie, wgl nie szarpie, dopiero na trasie przy wyższych prędkościach
  3. Mialem zdjęte i gdy się pociągnie przez wężyk to stoi w miejscu
  4. Tak ta gruszka od turbiny do której idzie niebieskie podciśnienie
  5. A gdzie jest ten wtyk? Masz jakieś zdjęcie? Dodam ze na wolnych obrotach auto chodzi bardzo dobrze nie faluje ani nic, zawór westgate od turbiny jest zacięty cięgło nie rusza sie. Moze to miec wpływ? Idzie to jakoś ominąć na trasę?
  6. Tak filtr jest nowy, wszystkie wężyki paliwowe tez wymienione. Ma ktoś jakiś pomysł? Bo do piątku auto musi być sprawne:/
  7. Witam, jestem autem w Niemczech i po drodze auto zaczelo szarpać i ciężko mu przekroczyć 120km/h jak juz przekroczy to do 140 sie jakos buja i znowu więcej nie chce. Szarpanie nasila się na 5 biegu przy utrzymywaniu gazu lub przyśpieszaniu, pomaga wcisniecie gazu na maxa i potem cofniecie i utrzymywanie prędkości i wtedy przestaje na jakiś czas szarpać i po jakimś czasie znowu to samo. Na niższych biegach jest mniej odczuwalne ale tez występuje. Ma ktos jakiś pomysl? Pod kompa nie podłączę bo jestem w Niemczech..
  8. Zaraz pójdę spróbować podłączyć waz z baku bezpośrednio bez filtra i zobaczymy co będzie Auto działa, problem leżał w nieszczelnym gnieździe do którego przykręca się filtr paliwa, byla nieszczelnosc na kroccach które z niego wychodzą, zamontowalem filtr od golfa który jest w jednej calosci i auto śmiga.
  9. Tak filtr wszedł ok, wymieniłem wężyki przelewowe ale nic to nie dalo, auto kawałek przejedzie, zapowietrzy się i gaśnie
  10. Dolewalem przez ta śrubkę na 10klucz z miedzianą podkladka Auto nadal nie działa, wymienione wszystkie opaski na przewodach paliwowych i poodkręcane, brak nieszczelności, przy próbie odpalania zapala i odrazu gaśnie i jest pelno powietrza w przewodach, już nie mam pojęcia co może być, ma ktoś jakieś pomysły? Jutro juz sobota a na niedzielę auto musi być 100% sprawne na trasę. Przy baku również wszystko szczelne, mam jeszcze podejrzenia na wezyki przelewowe miedzy wtryskami bo są mokre ale to chyba przez to ze luzowalem wtrysku przy odpowietrzaniu..
  11. Kupilem gruchę, podpompowałem trochę i zapalil i po jakimś czasie w wężu gruszka-filtr ubywa paliwa i gaśnie i trzeba znowu napompować i chodzi, podczas pracy silnika po poluzowaniu wtryskow pierw tryska a potem leci ropa z bąbelkami
  12. Wątpie żeby było jeszcze powietrze bo przez 5dni od czyszczenia układu paliwowego jezdzilem autem codziennie więc powinno ono wyjść
  13. 10l myśle że wystarczająco aby chodziło nawet rezerwa sie nie zapala, odpala i gasnie
  14. Witam od wczoraj borykam się z problemem w moim a4, auto podczas drogi na stacje zgasło, prawdopodobnie skończyło się paliwo, zatankowałem za 50zł i nie chce odpalić, we wężach od filtra do pompy nie ma paliwa. Gdy mu zaleje filtr ropą i pompe to odpali ale jak już przepali to co ma we filtrze i pompie to gaśnie. 5 dni temu czyściłem cały bak paliwa i przedmuchałem kompresorem przewody paliwowe więc wątpie aby jakiś syf był. Ma ktoś jakieś pomysły? W niedziele mam tym autem jechać do niemiec a tu takie coś.. Przewody paliwowe mam czarne i nie widać nawet czy zbiera sie powietrze
×
×
  • Dodaj nową pozycję...