Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problem 1z nie odpala, po zalaniu filtra odpali i potem gasnie


milosz123123

Rekomendowane odpowiedzi

Witam od wczoraj borykam się z problemem w moim a4, auto podczas drogi na stacje zgasło, prawdopodobnie skończyło się paliwo, zatankowałem za 50zł i nie chce odpalić, we wężach od filtra do pompy nie ma paliwa. Gdy mu zaleje filtr ropą i pompe to odpali ale jak już przepali to co ma we filtrze i pompie to gaśnie. 5 dni temu czyściłem cały bak paliwa i przedmuchałem kompresorem przewody paliwowe więc wątpie aby jakiś syf był. Ma ktoś jakieś pomysły? W niedziele mam tym autem jechać do niemiec a tu takie coś.. Przewody paliwowe mam czarne i nie widać nawet czy zbiera sie powietrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zatankowałeś za 50 zł to moim zdaniem za mało. Zatankuj tak by było ok pół baku. Jak auto odpalisz to przytrzym go na obrotach tak ok 2000 przez chwile.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro jedziesz w niedziele do Niemiec to czego nie zalejesz po sam korek pamietaj że przewody paliwowe masz puste po czyszczeniu i tyle co wllejesz do filtra to wypali a dalej w przewodach masz powietrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wychodzi ze masz nieszczelność pomiędzy filtrem a zbiornikiem. I nie może zassać z baku.

Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam przeciez napisałes na poczatku ze spowrotem zapowietrzyłes w drodze na stacje

zalej wiecej paliwa i powinno byc dobrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupujesz coś takiego:

http://allegro.pl/pompka-paliwa-gruszka-metalowogumowa-zawor-8-10-mm-i4757065271.html

Wkładasz filtr paliwa, ściągasz wąż filtr - pompa, podłączasz gruszkę, pompujesz, pojawia się paliwo w wężu, ściągasz gruchę i odpala od strzała.

Robię tak już od x lat w przeróżnych dieslach i zawsze paliły bez problemu. A sama grucha przyda się jak wyjeździsz całe paliwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupujesz coś takiego:

http://allegro.pl/pompka-paliwa-gruszka-metalowogumowa-zawor-8-10-mm-i4757065271.html

Wkładasz filtr paliwa, ściągasz wąż filtr - pompa, podłączasz gruszkę, pompujesz, pojawia się paliwo w wężu, ściągasz gruchę i odpala od strzała.

Robię tak już od x lat w przeróżnych dieslach i zawsze paliły bez problemu. A sama grucha przyda się jak wyjeździsz całe paliwo.

ta grucha to swietny pomysl, w starych dieslach bywaly takie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupilem gruchę, podpompowałem trochę i zapalil i po jakimś czasie w wężu gruszka-filtr ubywa paliwa i gaśnie i trzeba znowu napompować i chodzi, podczas pracy silnika po poluzowaniu wtryskow pierw tryska a potem leci ropa z bąbelkami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dolewałeś ON do filtra pewnie wyjmowałeś ten zaworek zwrotny. Nie uszkodziła Ci się uszczelka na nim i dla tego paliwo się cofa ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dolewalem przez ta śrubkę na 10klucz z miedzianą podkladka

Auto nadal nie działa, wymienione wszystkie opaski na przewodach paliwowych i poodkręcane, brak nieszczelności, przy próbie odpalania zapala i odrazu gaśnie i jest pelno powietrza w przewodach, już nie mam pojęcia co może być, ma ktoś jakieś pomysły? Jutro juz sobota a na niedzielę auto musi być 100% sprawne na trasę. Przy baku również wszystko szczelne, mam jeszcze podejrzenia na wezyki przelewowe miedzy wtryskami bo są mokre ale to chyba przez to ze luzowalem wtrysku przy odpowietrzaniu..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupilem gruchę, podpompowałem trochę i zapalil i po jakimś czasie w wężu gruszka-filtr ubywa paliwa i gaśnie i trzeba znowu napompować i chodzi, podczas pracy silnika po poluzowaniu wtryskow pierw tryska a potem leci ropa z bąbelkami

Nie trochę, przepompuj 0,5-1 litr paliwa gruszką do buteleczki co by towaru nie tracić. Uszczelki pomiędzy filtrem paliwa a obudową z wężami dobrze się ułożyły? Są tam dwie uszczelki, obie wyszły ze starym filtrem?

Edytowane przez maciucha512
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz pójdę spróbować podłączyć waz z baku bezpośrednio bez filtra i zobaczymy co będzie

Auto działa, problem leżał w nieszczelnym gnieździe do którego przykręca się filtr paliwa, byla nieszczelnosc na kroccach które z niego wychodzą, zamontowalem filtr od golfa który jest w jednej calosci i auto śmiga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...