Skocz do zawartości

Gregorski3

Pasjonat
  • Postów

    475
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Gregorski3

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Kędzierzyn-Koźle

Auto

  • Model
    A6 C6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    BPJ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

2953 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Gregorski3

15

Reputacja

  1. Ja nic nie wyliczyłem. Korekta odczytana vcds w silniku w grupie 032.
  2. Wiem do czego zmierzasz . Nie mam pewności,że te dwa baki to na pewno było E10.
  3. Spalanie to jedna sprawa . A sprawdzał ktoś może korektę długoterminową ? U mnie na E5 było między 6-7,5% a po dwóch bakach E10 mam ponad 9%. Teraz zalałem 98 i mam korektę 5,5% ale dopiero przejechałem 60km więc trochę mało na jakieś wnioski. Po każdej zmianie paliwa korekty były kasowane .
  4. U mnie jak olej dawał benzyną to winny był zawór odpowietrzenia baku. Jest on koło kolektora ssącego. Można go sprawdzić dmuchając w niego. Powinien puszczać tylko w jedną stronę.
  5. Próbuj wrzątkiem. Ja tym sposobem sporą wgniotę wyciągnąłem.
  6. U mnie podobnie terkotało . I winna była turbina a konkretnie luz na klapce WG. Dość powszechny problem.
  7. Wszystkich pytających mnie na PW o zestaw do konwersji pompy informuję,że ja żadnych części nie kompletuję i nie sprzedaję. Na forum są osoby zajmujące się sprzedażą części więc proszę ich pytać . Reszta na pewno dostępna na aledrogo.
  8. U mnie tak było jak uszkodzony był zawór odpowietrzenia baku. Membrana była uszkodzona i dawał cały czas opary do silnika. Olej śmierdział benzyną czasem lekko falował i sporadycznie wypadał zapłon na biegu jałowym.
  9. Podepnę się pod temat. Mam pytanie mniej więcej ile powinien pokazywać przepływomierz mając program na 230KM. U mnie w 2.0 tfsi BPJ w A6 obecnie pokazuje 180 g/s. Czy to nie za mało ?
  10. Zaślep sobie na próbę EGR blaszką. U mnie też auto szarpało i dawało na czarno z wydechu. Okazało się,że EGR był tak padnięty,że spaliny podnosiły grzybek od EGR i dostawały się do silnika w czasie jazdy.
  11. Świece wymienione na NGK Laser Platinum. Wygląda,że pomogło. Dwa razy sprawdzałem po kilka min i nie pojawiło się żadne wypadanie zapłonów na biegu jałowym.
  12. Czyli zaczynam od świec a potem okaże się co dalej.
  13. Czy przy takich sporadycznych wypadaniach zapłonu jest się czym martwić ? Wiadomo dobrze jakby ich nie było . Ale czy tak sporadycznie pojawiające się wypadanie może coś uszkodzić ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...