Jump to content

Gregorski3

Pasjonat
  • Content Count

    409
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

4

About Gregorski3

Informacje

  • First name
    Grzegorz
  • Location
    Kędzierzyn-Koźle

Car

  • Car model
    A6 C6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2007
  • Engine
    2.0 TFSI
  • Engine code
    BPJ
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

1,562 profile views
  1. Czy szampon i wosk od Soft 99 do czarnego jest wart zakupu ? Czuć jakąś różnicę w produktach dedykowanych pod kolor auta ?
  2. U mnie problem z drganiami prawie ustąpił. Od ok 4tys km w oleju silnikowym mam Archoil AR 9100 i od tego samego czasu do PB leję Achoil P-Max i drgania są ale na prawdę delikatne. Nie wiem czy te preparaty się do tego przyczyniły ale nic więcej nie robiłem ( poza wcześniejszym podniesieniem obrotów). Choć po podniesieniu obrotów było te drgania mocno czuć .
  3. W pompie jest zaworek co reguluje ciśnienie. Ja kupiłem z allegro Ori pompę używana i po montażu okazało się ,że ten zaworek stoi dęba i pompa dawała 8 bar przy 2K obrotów. I wtedy kupiłem nową pompę pierburg i na razie jest ok.
  4. A ta pompa jakiej jest firmy. Czytałem,że ludzie kupowali nowe pompy kiepskiej firmy ( na allegro w tych tańszych gotowych zestawach zazwyczaj jest Topran ) i potem mieli takie cyrki jak Ty. U mnie na rozgrzanym oleju manometr pokazuje jakieś 1.4 na jałowym. Ja mam pompę Pierburg z tym kołem co ma mniej zębów ( pompa z 1.9/2.0 tdi )
  5. Potwierdzam wymiana kostki stacyjki załatwiła sprawę.
  6. U mnie taki pisk pojawiał się właśnie z egr. Ciśnienie uciekało przez uszczelkę ośki klapy gaszącej i pojawiał się pisk jak turbo wstawało i dodatkowo przy ośce pojawił się olej.
  7. Kraj kontroli typu Wielka Brytania/Irlandia Półn.
  8. Dev na pewno pomoże.
  9. U mnie na czarnym aucie LY9B na takie ślady właśnie pad tri color z Menzerna AIO daje sobie świetnie radę.
  10. Ja nie jestem mechanikiem . Ja tego nie robiłem .
  11. Tak tylko to co na liście . Reszta została ta sama . Wyciągasz starą pompę,trzeba rozwiercić i nagwintować jeden kanał olejowy bo musi być zaślepiony (tam przychodzi ta śruba M10/M8 ). I trzeba nawiercić i nagwintować otwór na napinacz. Piszę to odnośnie silnika BPJ. Nie wiem jaki Ty masz kod silnika i czy będzie dokładnie tak samo jak w moim.
  12. Do mojej A6 C6 2.0 tfsi BPJ pompa oleju (z 1.8T) - 06A115105B (koło pompy ma 31 zębów) rura ssąca - 06A115251 (długa) lub 06B115251 (krótka) w zależności od miski olejowej (u mnie jest krótka - silnik BPJ) koło na wał - 06A105209 lub 06A105209B (to jest to samo koło) łańcuch napędu pompy (z 1.8T) - 06A115125 napinacz łańcucha (z 1.8T) - 06A115130 uspokajacz fali olejowej - 06B103623P śruby pompy 2 szt - N90704007 (tylko 2 szt. bo w miejsce 3 sztuki wkręca się szpilkę M10/M8) Lub opcja druga z mniejsza ilością zębów na pompie ( tak mam u siebie ) koło pompy oleju (23 zęby z 2.0 TDI) - 038115121C łańcuch napędu pompy (z 2.0 TDI) - 038115230A napinacz łańcucha (z 2.0 TDI) - 038115130 I reszta części jak u góry.
  13. Koledzy w mojej A6 C6 2.0 tfsi BPJ muszę wymienić termostat. I pytanie kupować tylko i wyłącznie ori z ASO czy może takiego Mahle Behr ?? Czytałem ,że podobno Mahle to to samo co ori ?? Może ktoś to potwierdzić ? jaras99 jak Ci sprawuje się ten termostat ?
×
×
  • Create New...