Skocz do zawartości

smoku66

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O smoku66

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    solec kujawski

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia smoku66

0

Reputacja

  1. kielich czyli mechanizmu rórznicowego? kolego jodi mówisz o tej śróbie tylko że ta franca ani w lewo ani w prawo.Wałek trzymałem żabami i wychrymboliło połowe zębów na nich(żabki),pukałem stukałem i nic.Masz jakiś patent na to?
  2. Że jest skręcona śrubami to wiem:).Tylko że po odkręceniu tych śrub niemozna jej rozpołowić.Tak jak by coś ją jeszcze trzymało.Rozsówa się na 4mm i dalej nie idzie.Składa się z 3 segmentów aluminiowy tam gdzie mechanizm różnicowy,żeliwny środek i znowu alu na końcu na dupce po wuciagnęciu metalowo gumowej zaślepki znajduje się łozysko a w nim jakby śruba na torx 30,ale czy to napewno śruba???.Prubowałem odkręcić ani w lewo ani w prawo.I co ty na to?
  3. Witam.Posiadam audi A4 b5 2.5TDi z 1998r(AFB).Problem tkwi w tym że prawdopodobnie posypal się synchronizator 2 biegu a niedługo skończy się też 3.Moje pytanie czy ktoś jest w stanie powiedzieć mi jak rozebrać skrzynię? Rozumiem że nikt tego nie rozbierał(nie rozpoławiał)tej skrzyni.
  4. Łożysko oporowe szumi przy wyciśniętym sprzęgle.Więc to nie sprzęgło .U mnie szumiało i było słychać delikatne stuki podczas pokonywania zakrętów okazało się że jedno łozysko na mechaniźmie różnicowym obracało się na pieście a nie na wałeczkach.Oby to nie to.A niezmieniałeś może opon?
  5. podczas postoju wciskałeś i puszczałeś sprzęgło?czy jest jakaś różnica?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...