smoku66
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O smoku66
Informacje
-
Imię
Piotr
-
Miasto
solec kujawski
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1998
-
Silnik
2.5 TDI V6
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia smoku66
0
Reputacja
-
kielich czyli mechanizmu rórznicowego? kolego jodi mówisz o tej śróbie tylko że ta franca ani w lewo ani w prawo.Wałek trzymałem żabami i wychrymboliło połowe zębów na nich(żabki),pukałem stukałem i nic.Masz jakiś patent na to?
-
Że jest skręcona śrubami to wiem:).Tylko że po odkręceniu tych śrub niemozna jej rozpołowić.Tak jak by coś ją jeszcze trzymało.Rozsówa się na 4mm i dalej nie idzie.Składa się z 3 segmentów aluminiowy tam gdzie mechanizm różnicowy,żeliwny środek i znowu alu na końcu na dupce po wuciagnęciu metalowo gumowej zaślepki znajduje się łozysko a w nim jakby śruba na torx 30,ale czy to napewno śruba???.Prubowałem odkręcić ani w lewo ani w prawo.I co ty na to?
-
Witam.Posiadam audi A4 b5 2.5TDi z 1998r(AFB).Problem tkwi w tym że prawdopodobnie posypal się synchronizator 2 biegu a niedługo skończy się też 3.Moje pytanie czy ktoś jest w stanie powiedzieć mi jak rozebrać skrzynię? Rozumiem że nikt tego nie rozbierał(nie rozpoławiał)tej skrzyni.
-
Łożysko oporowe szumi przy wyciśniętym sprzęgle.Więc to nie sprzęgło .U mnie szumiało i było słychać delikatne stuki podczas pokonywania zakrętów okazało się że jedno łozysko na mechaniźmie różnicowym obracało się na pieście a nie na wałeczkach.Oby to nie to.A niezmieniałeś może opon?
-
podczas postoju wciskałeś i puszczałeś sprzęgło?czy jest jakaś różnica?