Skocz do zawartości

goral 81

Pasjonat
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O goral 81

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Pruszcz gdański

Auto

  • Model
    A6 C5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia goral 81

0

Reputacja

  1. hmm, tym sposobem to ciężko będzie to ogarnąć, jednej osobie ofkors chociaż na pewno bezpieczniej.
  2. Witam koledzy, mam pytanko. Czy dobrze kombinuje ze sprawdzeniem łożysk w aucie? Chciałbym po kolei podnieść np. prawy przód odpalić auto i rozpędzić je trochę i sprawdzić buczenie. Tak po kolei wszystkie koła. Czy może taka sztuczka nie przejdzie, bo np. quattro ma ograniczony poślizg i zjadę z podnośnika? pozdro
  3. Hej, sprawdź czy masz takie same łożyska/piasty. Bo z tego tu piszesz to może być np. z S4 piasta i koło bardziej wystaje?
  4. Podczas wciskania sprzęgła na postoju nic się nie zmienia. Tylko i wyłącznie w czasie jazdy. Nie mam żadnego pomysłu. Pozdro
  5. Ciezko powiedziec, mam wrazenie ze dochodzi z przodu, ale rownie dobrze moze to byc srodek auta. lozysko w kole raczej odpada, takie wycie jest niejednostajne, a to wyje jednosstajnie. podpora walu?
  6. Witam, Chcialbym zapytać Was koledzy czy jest jakaś szansa że mechanik który mi wymienił sprzęgło coś źle podkładał i padło mi jakieś łożysko? Jest taki odgłos jak przy z użytym łożysku koła, z tym że nie ma znaczenia jak próbowałem dociazac lewa\prawa stronę auta podczas jazdy. Dźwięk narasta w stosunku do prędkości. Wrzucenie na luz też nic nie zmienia. Na postoju też nic nie słychać, tylko w czasie jazdy. Stało się to ok 200km po wymianie sprzęgła(Sachs). Pozdrawiam
  7. i to jest genialna myśl kolego:) czemu sam na to nie wpadłem. pompki sa dwie, jedna do sprysków lamp i ona jest spalona, ale druga pompka do szyb, ma dwa króćce i zapewne te są zamienione. bo jeśli je teraz zamienię to pociągając pająka do siebie to i włączą się wycieraczki i będzie leciał płyn na przednią szybkę. tylna wycieraczka natomiast, rozebrałem ją i w środku można powiedzieć że był gnój/ błoto, sam nie wiem jak takie coś jest możliwe. wiec będę musiał kupić mechanizm cały. dziękuje kolego za genialną myśl ) pozdro
  8. sam nie wiem, rozebrałem tego pająka i wszystko wyglądał normalnie, nie było syfu i wszystkie pozycje chodzą dobrze. zastanawia mnie jak to jest ze. kiedy przyciągam pająka do siebie, włączają się wycieraczki plus idzie prąd do sprysków lamp (spalony silniczek) a kiedy odpycham (wtedy powinien psikać tył) to psikają przednie spryski????
  9. no to taka dokładnie mam, a zamówiłem ta z przyciskiem. czyli niepotrzebnie to kupilem a koledzy może wiecie gdzie może leżeć problem mojej wycieraczki skoro, kiedy naciskam od siebie to powinien pryskać na tylną szybę a pryska na przednią? przekaźniki? bo liczyłem że ktoś wsadził tam manetkę od sedana i dlatego tak jest.
  10. dzięki bardzo za konkretną odpowiedź
  11. Mam pytanie, od niedawna mam a4 b5 avant i mam kilka problemów z nią ale do sedna, czy w avancie na manetce wycieraczek, powinien być przycisk spryskiwania tylnej szyby? Dodam, ze w mojej a4 jak naciskam manetkę od siebie to spryskiwacz psika na przednią szybę a tył nie działa sprysk ani wycieraczka.? Ddodam ze mam spalony silniczek spryskiwacza lamp, i że mam jeden zbiornik ponad 6L rozdzielony na 2 połączone wężem.
  12. powiem tak im mniej tym lepiej, bo zostanie mi na notariusza za mieszkanie:) ta za 1900E mi sie podoba, moge narazie smigac na benzynie, a czesci kupic z allegro byle czarne jak z niemiec to do 10000zl a jesli od nas to 12 tak klima kombi i reszta wsio ryba, kierownica i 4 kolko ) a no, i nie zielonaaa[br]Dopisany: 09 Lipiec 2009, 20:32_________________________________________________http://otomoto.pl/audi-a6-C8695969.html a co powiedcie na taka a6?
  13. ta ostatnia rozbita ma klimatronic
  14. to jeszcze spytam czy mieszek moze byc az tak waznym dowodem na ogromny przebieg?
  15. 1,8t to tylko zadbane, nie interesuje mnie teraz ten silnik. problem z 80 jest taki ze praktycznie zadna nie ma klimatronica, malo ktora klime. zostaje wiec 100tka, tylko z jakim silnikiem? 2.0 nawet nie wiem czy z takim byla, ale 115km to zamalo na ta bude, 2,3mechaniczny wtrysk (tylko 3gen LPG, problemy masakara odpada) i zostaje 2,6 2,8. tdi tez odpada w tej kasie ktora mam bo za tamtego dalem 11tys i nawet roku nie przejezdzilem nim a wpakowalem w dziada 8tys no tez mi sie ona podoba ale problem w tym ze troche kasy mi braknie a nie chce i nie moge pozyczyac kasy mysle jeszcze na taka puknieta lekko: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=85451091&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=74&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=97&maxPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=PETROL&minFirstRegistrationDate=1994-01-01&maxPrice=3001&climatisation=AUTOMATIC_CLIMATISATION&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=ONLY_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&categories=EstateCar&tabNumber=1 tylko powiedcie przy jakim przebiegu zdziera sie mieszek w a4?? bo moja 100 miala 360tys i mieszek byl caly )
×
×
  • Dodaj nową pozycję...