bzaporowski
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O bzaporowski
Informacje
-
Imię
Bogus?aw (Bodziu)
-
Miasto
Wielka Brytania
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
2.5 TDI V6
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia bzaporowski
0
Reputacja
-
Posiadam Audi A4 B6 2.5 TDI Multitronic. Borykałem się z pewnymi usterkami, jednej jednak nie dałem rady, a mianowicie wypadanie adaptacji Multitronica. Myślę że tu znajdę odpowiedź i uda mi się uporać z problemem gdyż póki co nie mam zamiaru rozstać się z moją Audiczką. Pozdrawiam serdecznie Bogusław Z.
-
Przemek jestem w Thetford
-
Dzięki Przemek za wskazówki, moje pytanie -chodzi Ci o pompę w zbiorniku, czy sterownik w pompie v44?
-
Witam, to właśnie moja bolączka. Posiadam to cudeńko od niedawna. Niestety odmówiła współpracy, opiszę objawy i proszę o pomoc i sugestie. Odpala na zimnym i ciepłym silniku "od kopa" silnik przez 10 sek. pracuje (mruczy), i zaczyna się; zapala się kontrola trakcji, v6 przestaje mruczeć a z wydechu tumany niespalonej ropy i tak za każdym razem. Byłem u mechanika i komputer wykazuje nieszczęsny błąd 0550. Wiem już że te 10 sek. mruczenia to czas po którym ecu wprowadza silnik w stan awaryjny. Jestem obecnie w Anglii i nie stać mnie na serwis Audi, a reszta nie cieszy się zbyt dużym zaufaniem i wiedzą techniczną jak u nas, więc auto robi mi znajomy mechanik po godzinach pracy. Dotychczas namierzył dwie usterki; czujnik przepływu powietrza i elektrozawór turbiny. Po wymianie przepływomierza silnik już tak źle nie pracuje (aczkolwiek po przegazowaniu zmienia się jego charakterystyka pracy na bardzo twardą-metaliczną), nadal wchodzi w tryb awaryjny i utrzymują się te tumany dymu. Obecnie czekam na ten elektrozawór, ale nie mam przekonania czy w tym leży przyczyna. Wobec powyższego zwracam się o wasze sugestie. Pozdrawiam Bodziu
-
A4 (b6) kombi 2.5tdi sport tiptronik z 2003 roku.
bzaporowski odpowiedział(a) na bzaporowski temat w Audi A4 B6/B7
Ok, to w dziale? -
Witam, to właśnie moja bolączką. Posiadam to cudeńko od niedawna. Niestety odmówiła współpracy, opiszę objawy i proszę o sugestie i pomoc. Odpala na zimnym i ciepłym silniku "od kopa" silnik przez 10 sek. pracuje (mruczy), i zaczyna się; zapala się kontrola trakcji, v6 przestaje mruczeć a z wydechu tumany niespalonej ropy i tak za każdym razem. Byłem u mechanika i komputer wykazuje nieszczęsny błąd 0550. Wiem już że te 10 sek. mruczenia to czas po którym ecu wprowadza silnik w stan awaryjny. Jestem obecnie w Anglii i nie stać mnie na serwis Audi, a reszta nie cieszy się zbyt dużym zaufaniem i wiedzą techniczną jak u nas, więc auto robi mi znajomy mechanik po godzinach pracy. Dotychczas namierzył dwie usterki; czujnik przepływu powietrza i elektrozawór turbiny. Po wymianie przepływomierza silnik już tak źle nie pracuje, ale nadal wchodzi w tryb awaryjny i utrzymują się te tumany dymu. Obecnie czekam na ten elektrozawór, ale nie mam przekonania czy w tym leży przyczyna. Wobec powyższego zwracam się o wasze sugestie. Pozdrawiam Bodziu
-
Jestem z Górnego Śląska (Bytomia) obecnie przebywam w Wielkiej Brytani.