Skocz do zawartości

bzaporowski

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bzaporowski

Informacje

  • Imię
    Bogus?aw (Bodziu)
  • Miasto
    Wielka Brytania

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia bzaporowski

0

Reputacja

  1. Posiadam Audi A4 B6 2.5 TDI Multitronic. Borykałem się z pewnymi usterkami, jednej jednak nie dałem rady, a mianowicie wypadanie adaptacji Multitronica. Myślę że tu znajdę odpowiedź i uda mi się uporać z problemem gdyż póki co nie mam zamiaru rozstać się z moją Audiczką. Pozdrawiam serdecznie Bogusław Z.
  2. Dzięki Przemek za wskazówki, moje pytanie -chodzi Ci o pompę w zbiorniku, czy sterownik w pompie v44?
  3. Witam, to właśnie moja bolączka. Posiadam to cudeńko od niedawna. Niestety odmówiła współpracy, opiszę objawy i proszę o pomoc i sugestie. Odpala na zimnym i ciepłym silniku "od kopa" silnik przez 10 sek. pracuje (mruczy), i zaczyna się; zapala się kontrola trakcji, v6 przestaje mruczeć a z wydechu tumany niespalonej ropy i tak za każdym razem. Byłem u mechanika i komputer wykazuje nieszczęsny błąd 0550. Wiem już że te 10 sek. mruczenia to czas po którym ecu wprowadza silnik w stan awaryjny. Jestem obecnie w Anglii i nie stać mnie na serwis Audi, a reszta nie cieszy się zbyt dużym zaufaniem i wiedzą techniczną jak u nas, więc auto robi mi znajomy mechanik po godzinach pracy. Dotychczas namierzył dwie usterki; czujnik przepływu powietrza i elektrozawór turbiny. Po wymianie przepływomierza silnik już tak źle nie pracuje (aczkolwiek po przegazowaniu zmienia się jego charakterystyka pracy na bardzo twardą-metaliczną), nadal wchodzi w tryb awaryjny i utrzymują się te tumany dymu. Obecnie czekam na ten elektrozawór, ale nie mam przekonania czy w tym leży przyczyna. Wobec powyższego zwracam się o wasze sugestie. Pozdrawiam Bodziu
  4. Witam, to właśnie moja bolączką. Posiadam to cudeńko od niedawna. Niestety odmówiła współpracy, opiszę objawy i proszę o sugestie i pomoc. Odpala na zimnym i ciepłym silniku "od kopa" silnik przez 10 sek. pracuje (mruczy), i zaczyna się; zapala się kontrola trakcji, v6 przestaje mruczeć a z wydechu tumany niespalonej ropy i tak za każdym razem. Byłem u mechanika i komputer wykazuje nieszczęsny błąd 0550. Wiem już że te 10 sek. mruczenia to czas po którym ecu wprowadza silnik w stan awaryjny. Jestem obecnie w Anglii i nie stać mnie na serwis Audi, a reszta nie cieszy się zbyt dużym zaufaniem i wiedzą techniczną jak u nas, więc auto robi mi znajomy mechanik po godzinach pracy. Dotychczas namierzył dwie usterki; czujnik przepływu powietrza i elektrozawór turbiny. Po wymianie przepływomierza silnik już tak źle nie pracuje, ale nadal wchodzi w tryb awaryjny i utrzymują się te tumany dymu. Obecnie czekam na ten elektrozawór, ale nie mam przekonania czy w tym leży przyczyna. Wobec powyższego zwracam się o wasze sugestie. Pozdrawiam Bodziu
  5. Jestem z Górnego Śląska (Bytomia) obecnie przebywam w Wielkiej Brytani.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...