
marion2000
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
11 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Po długiej nieobecności powróciłem do Audi ale tym razem A4 B8 lift. Wcześniej 3 lata temu a4 b7. Audi to audi
-
Problem rozwiązany . Jeśli by ktoś miał podobny problem to jest to szary przekaźnik 614. Podkreśle że problem występował po wilgotnych dniach lub deszczowych.
-
Witam czy ktoś może mi powiedzieć gdzie znajduje się przekaźnik od zasialania ECU? Jaki nr? Pacjent Audi a4 2,0 TDI BRD 170km
-
Witampacjent audi a4 b7 2,0tdi 170 BRD auto ma problem z zapalaniem. Na początku myślałem że to pompa paliwa. Potem zauważyłem że prąd nie jest podwany do pompy paliwa i równocześnie przy odpalaniu nie zapala się kontrolka świec. Autem można kręcić i kręcić. Po kilku krotnym kreceniem kluczyka auto odpalało a komputer szalał i pokazywał różne błedy. ZAuważyłem że jak stukne w puszkę z kompem ECU prąd natychmiast wraca. Czy to mogą być zimne luty czy może przekaźniki? Ktoś miał podobny problem? Jakie tam są nr przekaźników.
-
Audi A4 B7 2.0 TDI szarpie podczas przyśpieszania
marion2000 odpowiedział(a) na longin100 temat w 2.0TDI
Ja mam w swoim 2.0tdi 170 BRD szarpanie powyzej 3tys obrotow i po przekroczeniu tych 3tys auto jakby slabiej jechalo. Czasami przyblokuje sie na obrotach 2200 tak jak by cos przytrzymalo a potem puscilo. Turbo noe ma wyciekow ale czasem slychac syk jak turbo spuszcza powietrze. Jak go przepaluje to syku juz nie ma. Syk slychac po dluzszym przestoju. Wczesniej mialem wymieniany zaworek n75 i byl spokoj na dwa miesiace. Co o tym myslicie? -
Jakie macie średnie spalanie silników 2.0 TDI z DPF i bez
marion2000 odpowiedział(a) na antonio temat w 2.0TDI
Moje BRD jadac na tempomacie 90-100km/h na 4 biegu paIi 5,3-5,5 Jadąc na 5 biegu pali już 6,5 miasto delikatna jazda bez ostrego wciskania gazu 7-7,5. Ostra jazda miasto 9-10 trasa ostra jazda 140-160km/h 8-9L autostrada do 160km/h pali 8L autostrada 180-200km/h (500km w DE) spalanie na poziomie 10L -
jesli oszczędzasz paliwo i jeździsz mało dynamicznie lub w większości po mieście to prawdopodobnie osadziła sie sadza w EGRze lub zaczynają się pierwsze objawy zacinającej turbiny. Moze tez byc zle ustawiona sztanga lub poprostu sztanga rozkreciła się kiedyś też tak miałem. No ale to by wyskakiwał Ci check. Czy podczas przyspieszania sa szarpniecia przestaje ciagnac a po chwili idzie dalej ale słabiej? Jeśli tak to może być też zanieczyszczony filtr paliwa (tankowałeś paliwo niewiadomego pochodzenia?). Podepnij auto pod Vaga i sprawdź jak ładuje turbo. Wtedy będziesz wiedział czy turbo brać pod uwagę.
-
Cześć mam pytanko czy sprzęgło z BLB pasuję do BRD? Jeśli nie jakie są różnice? Słyszałem że dwumas jest taki sam jedynie inna jest tarcza i docisk. Czym różnią się dwumasy z silnika 2,0tdi 140km od dwumasy 2,0tdi 170km. Dzięki za szybka odpowiedź
-
Uszkodzone klapy kolektora ssącego a chip
marion2000 odpowiedział(a) na marion2000 temat w Audi A4 B6/B7
Dzięki za szybką odpowiedź. -
H4mm3R S4 Look/RECARO/Heble TTRS 370/330/AccuAir/ROHANA 20X10J
marion2000 odpowiedział(a) na H4mm3R temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Dla mnie piękne auto zanim trafiłem na to forum widziałem Twoją audiczkę w necie i powiedziałem że zrobie podobnie swoją ale nie aż tak na bogato bo Twoja to jest naprawdę mega. -
Hej mam pytanko mo mechanik stwierdził że mam uszkodzone klapy kolektora ssącego przez to moj 2,0 TDI BRD 170km ma słaby dól. Byłem u tunnera i powiedział mi że nie da się zrobić chipa jeśli są uszkodzone klapy. Na innym forum wyczytałem, że można ogarnąć klapy i chip samym programem. Jak to w końcu jest?
-
Witam jeździ ktoś z was na sprężynach Eibach sportline. Jakieś odczucia, wrażenia?? Amorki od s-line BV