Skocz do zawartości

marion2000

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marion2000

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    Brodnica

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

423 wyświetleń profilu

Osiągnięcia marion2000

0

Reputacja

  1. Po długiej nieobecności powróciłem do Audi ale tym razem A4 B8 lift. Wcześniej 3 lata temu a4 b7. Audi to audi
  2. Problem rozwiązany . Jeśli by ktoś miał podobny problem to jest to szary przekaźnik 614. Podkreśle że problem występował po wilgotnych dniach lub deszczowych.
  3. Witam czy ktoś może mi powiedzieć gdzie znajduje się przekaźnik od zasialania ECU? Jaki nr? Pacjent Audi a4 2,0 TDI BRD 170km
  4. Witampacjent audi a4 b7 2,0tdi 170 BRD auto ma problem z zapalaniem. Na początku myślałem że to pompa paliwa. Potem zauważyłem że prąd nie jest podwany do pompy paliwa i równocześnie przy odpalaniu nie zapala się kontrolka świec. Autem można kręcić i kręcić. Po kilku krotnym kreceniem kluczyka auto odpalało a komputer szalał i pokazywał różne błedy. ZAuważyłem że jak stukne w puszkę z kompem ECU prąd natychmiast wraca. Czy to mogą być zimne luty czy może przekaźniki? Ktoś miał podobny problem? Jakie tam są nr przekaźników.
  5. Ja mam w swoim 2.0tdi 170 BRD szarpanie powyzej 3tys obrotow i po przekroczeniu tych 3tys auto jakby slabiej jechalo. Czasami przyblokuje sie na obrotach 2200 tak jak by cos przytrzymalo a potem puscilo. Turbo noe ma wyciekow ale czasem slychac syk jak turbo spuszcza powietrze. Jak go przepaluje to syku juz nie ma. Syk slychac po dluzszym przestoju. Wczesniej mialem wymieniany zaworek n75 i byl spokoj na dwa miesiace. Co o tym myslicie?
  6. Moje BRD jadac na tempomacie 90-100km/h na 4 biegu paIi 5,3-5,5 Jadąc na 5 biegu pali już 6,5 miasto delikatna jazda bez ostrego wciskania gazu 7-7,5. Ostra jazda miasto 9-10 trasa ostra jazda 140-160km/h 8-9L autostrada do 160km/h pali 8L autostrada 180-200km/h (500km w DE) spalanie na poziomie 10L
  7. jesli oszczędzasz paliwo i jeździsz mało dynamicznie lub w większości po mieście to prawdopodobnie osadziła sie sadza w EGRze lub zaczynają się pierwsze objawy zacinającej turbiny. Moze tez byc zle ustawiona sztanga lub poprostu sztanga rozkreciła się kiedyś też tak miałem. No ale to by wyskakiwał Ci check. Czy podczas przyspieszania sa szarpniecia przestaje ciagnac a po chwili idzie dalej ale słabiej? Jeśli tak to może być też zanieczyszczony filtr paliwa (tankowałeś paliwo niewiadomego pochodzenia?). Podepnij auto pod Vaga i sprawdź jak ładuje turbo. Wtedy będziesz wiedział czy turbo brać pod uwagę.
  8. Cześć mam pytanko czy sprzęgło z BLB pasuję do BRD? Jeśli nie jakie są różnice? Słyszałem że dwumas jest taki sam jedynie inna jest tarcza i docisk. Czym różnią się dwumasy z silnika 2,0tdi 140km od dwumasy 2,0tdi 170km. Dzięki za szybka odpowiedź
  9. Dla mnie piękne auto zanim trafiłem na to forum widziałem Twoją audiczkę w necie i powiedziałem że zrobie podobnie swoją ale nie aż tak na bogato bo Twoja to jest naprawdę mega.
  10. Hej mam pytanko mo mechanik stwierdził że mam uszkodzone klapy kolektora ssącego przez to moj 2,0 TDI BRD 170km ma słaby dól. Byłem u tunnera i powiedział mi że nie da się zrobić chipa jeśli są uszkodzone klapy. Na innym forum wyczytałem, że można ogarnąć klapy i chip samym programem. Jak to w końcu jest?
  11. Na allegro są naklejki do renowacji. Sciąga się rozpuszczalnikiem do białego koloru stara gumę a potem naklejamy naklejki malujemy i po wyschnięciu odrywamy.
  12. Witam jeździ ktoś z was na sprężynach Eibach sportline. Jakieś odczucia, wrażenia?? Amorki od s-line BV
×
×
  • Dodaj nową pozycję...