Skocz do zawartości

blauaudi

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O blauaudi

Osiągnięcia blauaudi

0

Reputacja

  1. Mam klocki firmy TEXTAR. Podobno zakladają je fabrycznie do BMW to wydawaly mi sie dobre i wziolem. Oczywiście nie ma żadnych kabelków(bo nie powinno być, tak?). Nie ma innej opcji niż wymiana na nowe? Może da sie jakoś naprawić Jak w ogóle dziala uklad hamulcowy? Jak to wszystko jest polączone z klockiem? Z góry dzięki
  2. Witam Wszystkich Klubowiczów. Wymienialem parę dni temu tarcze i klocki. Jakoś mi się udalo to zrobić i wszystko dziala poza tym, że kontrolka od hamulców świeci się. Po wylączeniu i ponownym wlączeniu zaplonu lampki nie widać, ale po chwili znowu pojawia się. Sprawdzilem poziom plynu hamulcowego- wszystko w normie. Podpiolem VAGa,(auto-scan) i nie wykryl żadnego bledu. Wiecie może dleczego sie swieci ta kontrolka? Czy pozycja tloczka w stosunku do klocka ma znaczenie? Podpiolem VAGa jeszcze raz i wyskoczyl ten blad: 18057-powertrain data bus: missing message from ABS controller P1649-35-00-intermittent. Przypomnialo mi sie teraz, że zapomnialem odpiąć akumulatora zanim ściągnolem prawą tarczę. Odpiolem go po jakiejś minucie. :gwizdanie: macie jakieś pomysly jak tą lampkę zgasić???
  3. Przycinają? To znaczy skracają czy raczej zacinają? Czy to znaczy , że turbina ma się ku końcowi?
  4. Znajomy stwierdzil, że może jest po jakimś chipie. Możliwe? .Ale żadnych bledów komputer nie wykazywal. P.S.: Wybacz za duże litery w temacie. A co do "turbo" no to fakt, trochę mi się pomylilem :>
  5. Witam zrobilem test dynamiczny grupy 011: 7 August 2008 21:31:50 1.9l R4 EDC 0000SG 1064 Group A: '011 Engine speed Spec. intake press. Actual intake press. D.cycle MAP TIME 2850-3150 2000-2150 2000-2200 40-95% STAMP /min mbar mbar % 0.54 1890 2274.6 2519.4 64.1 0.94 2016 2295.0 2560.2 68.5 1.34 2142 2274.6 2509.2 71.7 1.74 2268 2244.0 2376.6 70.1 2.14 2415 2223.6 2315.4 72.5 2.54 2541 2203.2 2315.4 74.9 2.94 2646 2193.0 2346.0 79.7 3.34 2772 2172.6 2346.0 80.9 3.74 2898 2152.2 2274.6 83.3 4.14 3024 2131.8 2274.6 86.9 4.54 3150 2121.6 2295.0 90.0 4.94 3255 2111.4 2325.6 93.2 5.34 3360 2101.2 2356.2 94.4 5.74 3465 2101.2 2376.6 94.4 6.14 3591 2091.0 2407.2 94.4 6.54 3675 2091.0 2407.2 94.4 6.94 3780 2091.0 2407.2 93.6 7.34 3864 2091.0 2407.2 93.2 7.74 3969 2091.0 2407.2 94.0 8.14 4053 2091.0 2407.2 94.4 8.54 4137 2080.8 2397.0 94.0 8.94 4200 2070.6 2386.8 93.2 9.34 4284 2060.4 2366.4 94.4 9.74 4347 2040.0 2356.2 94.0 10.14 4410 2019.6 2346.0 94.4 OD razu widać,że pakuje za dużo powietrza. Blędu nie wykazuje żadnego, jeżeli chodzi o silnik: VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 BR Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1064 Coding: 00002 Shop #: WSC 06335 No fault code found. Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 AH Component: ABS/ASR 5.3 FRONT D10 Coding: 00012 Shop #: WSC 06435 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 820 043 M Note: Excessive Comm Errors Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 920 980 Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D11 Coding: 00440 Shop #: WSC 00000 ˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙ AUZ7Z0Y1413594 3 Faults Found: 01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 29-10 - Short to Ground - Intermittent Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: Bitte Adress Component: e 17 eingeben No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 862 257 E Component: CV-Pump, Alarm, RC D13 Coding: 13130 Shop #: WSC 06335 3 Faults Found: 01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 35-00 - - 01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch 35-00 - - 01366 - Opened Due to Crash Signal 35-00 - - Address 45 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 951 173 Component: Innenraumueberw. D03 Coding: 00101 Shop #: WSC 06335 No fault code found. Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 035 186 E Component: Radio 0001 Coding: 00207 Shop #: WSC 06335 No fault code found. End ------------------------------------------------------- "przyczyną tego stanu rzeczy może być wadliwe działanie N75, kierownic turbosprężarki bądź inne uszkodzenie." Które z tych rzeczy jest najbardziej prawdopodobne? Tu jest log BS z grupy 011. Nie wiem czy go dobrze zrobilem, ale w wartośiach nie widze nic, co wskazywalo by na jakieś nieprawidlości. Saturday 26 July 2008 14:02:39 038 906 019 BR 1.9l R4 EDC 0000SG 1064 Group A: '011 - Engine speed-- Spec.intake press--Actual intake press.-- D.cycle MAP TIME 2850-3150 2000-2150 2000-2200 40-95% MARKER STAMP /min mbar % 0.00 1407 - - OFF --1009.8 --99.6 0.40 1407 OFF 1009.8 99.6 0.80 1407 OFF 1009.8 99.6 1.20 1407 OFF 1009.8 99.6 1.60 1407 OFF 1009.8 99.6 2.00 1407 OFF 1009.8 99.6 2.40 1407 OFF 1009.8 99.6 2.80 1407 OFF 1009.8 99.6 3.20 1407 OFF 1009.8 99.6 3.60 1407 OFF 1009.8 99.6 4.00 1407 OFF 1009.8 99.6 4.40 1407 OFF 1009.8 99.6 4.80 1407 ON 1009.8 99.6 5.20 1386 ON 1040.4 0.0 5.60 1386 ON 1111.8 0.0 6.00 1407 ON 1193.4 0.0 6.40 1407 ON 1244.4 0.0 6.80 1407 ON 1275.0 0.0 7.20 1407 ON 1305.6 0.0 7.60 1407 ON 1315.8 0.0 8.00 1386 ON 1326.0 0.0 8.40 1407 ON 1326.0 0.0 8.80 1407 ON 1336.2 0.0 9.20 1407 ON 1336.2 0.0 9.60 1407 ON 1336.2 0.0 10.00 1407 ON 1336.2 0.0 10.40 1407 ON 1336.2 0.0 10.80 1407 ON 1336.2 0.0 11.20 1407 ON 1336.2 0.0 11.60 1407 ON 1336.2 0.0 12.00 1407 ON 1346.4 0.0 12.40 1407 ON 1346.4 0.0 12.80 1407 ON 1336.2 0.0 13.20 1407 ON 1346.4 0.0 13.60 1407 ON 1346.4 0.0 14.00 1407 ON 1336.2 0.0 14.39 1407 ON 1336.2 0.0 14.79 1407 ON 1336.2 0.0 15.19 1407 OFF 1336.2 0.0 15.59 1428 OFF 1213.8 99.6 15.99 1407 OFF 1101.6 99.6 16.39 1407 OFF 1060.8 99.6 16.79 1407 OFF 1040.4 99.6 17.19 1386 OFF 1030.2 99.6 17.59 1407 OFF 1020.0 99.6 17.99 1407 OFF 1020.0 99.6 18.39 1407 OFF 1009.8 99.6 18.79 1407 OFF 1009.8 99.6 19.19 1407 OFF 1009.8 99.6 19.59 1407 OFF 1009.8 99.6 19.99 1407 OFF 1009.8 99.6 20.39 1407 OFF 1009.8 99.6 20.79 1407 OFF 1009.8 99.6 21.19 1407 OFF 1009.8 99.6 21.59 1407 OFF 1009.8 99.6 22.10 1407 OFF 1009.8 14.4 31.21 1218 OFF 1173.0 20.7 31.61 1260 OFF 1122.0 99.6 32.01 1281 OFF 1071.0 99.6 32.41 1281 OFF 1040.4 99.6 32.81 1302 OFF 1030.2 99.6 33.21 1323 OFF 1020.0 99.6 33.61 1344 OFF 1020.0 99.6 34.01 1365 OFF 1009.8 99.6 34.41 1365 OFF 1009.8 99.6 34.81 1386 OFF 1009.8 99.6 35.21 1407 OFF 1009.8 99.6 35.61 1407 OFF 1009.8 99.6 36.01 1407 OFF 1009.8 99.6 36.41 1407 OFF 1009.8 99.6 36.81 1407 OFF 1009.8 99.6 37.21 1407 OFF 1009.8 99.6 37.61 1407 OFF 1009.8 99.6 38.01 1407 OFF 1009.8 99.6 38.41 1407 OFF 1009.8 99.6 38.81 1407 OFF 1009.8 99.6 39.21 1407 OFF 1009.8 99.6 39.61 1407 OFF 1009.8 99.6 40.01 1407 OFF 1009.8 99.6 40.41 1407 OFF 1009.8 99.6 CO WY NA TO? * prosze, nie uzywaj duzych liter w temacie, pisowni "turbo" nie komentuje [Musashi]
  6. Wcale nie powinien być taki sam, bo ten z ETKA to AFN, a mój to AJM. Przypuszczam, że Etka nie podaje mojego silnika. Nawet w servisie dali mi taki sam rysunek jak przyslal mi /lukaszr/.
  7. Bardzo dobry pomysl. A masz jakis pomysl gdzie go znalezć? Na rusunku z ETKA inaczej to wygląda niż u mnie.
  8. Jeżeli chodzi o rysunek to bardzo ladnie jest wszystko pokazane. Taki sam dostalem w serwisie AUDI. Tylko rysunek nijak się ma do tego co widać po zdjeciu oslony silnika. Na zdjeciu jest co innego niż pod maską. Przynajmniej tak mi to wygląda. Chcialbym prosić o jeszcze jedno zdjęcie z lokalizacja tego czujnika na "żywym" silniku. Dzis podczas jazdy wskazówka ożyla. Ruszyla się na ok 90C. ale radość trwala krótko. Po zahamowaniu wskazówka opadla. Macie jakieś pomysy???
  9. U mnie jest podobnie z tym, że wskazówka lata większym zakresie. Poza tym dzieje się to podczas jazy w mieście. Chodzi Ci o przeczyszczenie styków czujnika w misce olejowej czy czujnika który jest przy filtrze oleju jak jest napisane w linku co mi przyslaleś? 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent to odczyt z AUTO-SCANa jak wczesniej pisalem i znajduje się on w misce olejowej. G266 jest odpowiedzialny za temp. więc to raczej tam nalezaloby szukać. dzięki
  10. Witam. Mam problem ze wskaźnikiem od oleju. Mianowicie szaleje po prawie calej skali, tzn od 80 C do nawet do 160 C. W większości przypadków 80-120 C. Nie zauważylem żeby dymilo, kopcilo czy coś się dzialo z autem. Ktoś może powiedzieć, że jak się nic nie dzieję, to nie mam się co martwić. Chce ustrzec się dalszych klopotów. Zrobilem log jakiś czas temu: 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent Dodam, ze wyjmowalem czujnik ze 2 razy i rozpinalem wtyczke. Robilem to w miarę ostrożnie. Sprawdzilem go VAGiem (auto-scan) po jakimś czasie i nic nie wyszlo, 0 bledów. na 17-Instruments w grupie 003 ani na żadnym innym nie ma pokazanej temp. oleju. Tam gdzir powinna być jest napisane N/A. Macie jakieś pomysly co się z nim dzieje. Może to nie czujnik. I rady co zrobić oprócz wymiany. z góry dzięki!!!
  11. Sprawdzilem zegary dzialają w porządku. Więc pozostaje wymiana czujnika. Możecie mi powiedzieć gdzie go zlokalizować? Prosilbym o zdjęcie w miarę możliwości i wskazówki jak to zrobić żeby nie pogorszyć. A jeszcze jedno pytanie o ten wskaźnik oleju. Co się dzieje, że tak lata? Wyjmowalem go ze 2 razy może to go oglupilo.
  12. No wlaśnie. Nie napisalem za dużo na temat. To że jedno z tych dwóch to się domyślalem. Ale które? Postaram opisać od początku co się dzialo. Zanim dowiedzialem się o problemie podpiolem VAGa. Wyskoczyl ten bląd: Address 17 (INSTRUMENTS-deska rozdzielcza) 01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent Skasowalem bląd. Po przejechaniu się zrobilem jeszcze jednego loga: Powertrain data bus:[.......] instrument cluster. Dodam, że nie skopiowalem tego blędu, bo mi gdzieś uciekl log. Zapisalem tyle co pamiętam. (Chodzi raczej o brak polączenia wiązki deski rozdzielczej). Skasowalem blędy jeszcze raz, wlaczylem AUTO-SCANa i.... nie bylo żadnych blędów. A wskazówka nadal leży. Na to wychodzi, że to wskaznik na desce coś nie tak. Aha zrobilem jeszcze logi na zimnym i rozgrzanym silniku z grup: ENGINE-007 i INSTRUMENTS-003, ale nie wiem jak je wrzucić na posta. na zimnym- 007= 31.5 C 003= 30 C na rozgrzanym-007=83.7 C 003= 44 C. Poza problemem ze wskaźnikiem cieczy mam problem ze wskaźnikiem temp. oleju a mianowicie lata po prawie calym przedziale od 80 do 160, ale przeważnie od 80-120 C. Dodam, że woda nie gotuje się, ani nie dymi. I CO WY NA TO? za odpowiedzi z góru dzięki
  13. Mam pewien problem, wiec pisze. Wskaźnik temp. cieczy chlodzącej leży trupem. Czasami podnosi się, ale to bardzo sporadycznie.
  14. Witam wszystkich posiadaczy Audi. Mój sprzęt to TDi AJM 115kM 2000r. Z auta jestem zadowolony, ale jak każdy mam z nim problemy. Mam nadzieje, że znajde potrzebne mi informacje na tym forum. dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...