Skocz do zawartości

kieto

Pasjonat
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kieto

Informacje

  • Imię
    Przemysław
  • Miasto
    Skawina

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia kieto

0

Reputacja

  1. raczej nic to nie da bo amorki ze standardowego zawieszenia maja wyzej ten talerzyk na ktorym sie opiera sprezyna ale oczywiscie mozesz probowac i zejsc jakies 2 kategorie w dol ale jak siadzie to nikt ci nie powie, teraz to mysle ze jedynie jakies eibachy jak bys dorwal na przod bo znowu wymieniac amory to sie mija z celem
  2. według tej rozpiski to przod tez masz numer z sline www.a4-klub.pl/SiA.pdf Też to zauwazyłem to czyżby poprostu w tamtym katalogu żle było opisane ? Nie za duża różnica w dł. ? A jak bym włozył klase niższa 8E0 411 105 CF (dl.268) to przód by poprostu poszedł trochę w dół ? cos pomieszales Cf koncowka to jest klasa wyzsza CD jest nizsza czyli nieb pom ziel ziel, powinno siasc minimalnie nizej ale to tez zalezy jakie amorki wstawisz bo ori z sline maja nizej loze sprezyny i takie powinienes zalozyc zeby to stalo jak nalezy
  3. według tej rozpiski to przod tez masz numer z sline www.a4-klub.pl/SiA.pdf
  4. Ja jak zmieniałem z 1 ba na 1be to nie obniżyłem. Na orzod tak samo dałem 10 a na tył nawet o 1 wieksza czyli 13. Przod siadl 10mm tył 15mm. Raczej radził bym Ci obniżyć. Ja na przód założę 2 w dół a na tył 1 lub tak samo 2. dwie w dol popieram
  5. autko stoi tylko pol cm nizej niz seryjne 1be wiec nie sadze zeby sie cos zlego dzialo, w komplecie bez bagazy nie mialem problemow zadnych, wiecej nie mialem okazji zapakowac. ztym ze ja mialem wyjsciowa 1ba przod 8 a tyl 12. byl watek gdzie sa opisane fury klubowiczow i tam te same zestawy mialy przerozne kategorie wagowe wiec przod i tyl zszedlem o dwie w dol
  6. no to jak luzno te gumy leza (choc juz dawno pooowinny wypascskoro sa luzne) to podklaki powinny zalatwic sprawe, ale to moze przod stoi za wysoko jak ma nie ori amorki to z przodu czesto sa talerzyki wyzej o jakis centymetr a prawy tyl moze byc nizej bo łoze sprezyny od baku bardziej sie wygniata. osiem stow za nowki -kupa kasy a i tak nikt ci nie da gwarancji ze sie podniesie, sprawdz ten przod jakie sa amory dobrze opisales tylko bierz te pierwsze sprezyny co podawales zawsze jedna kategorie nizej dla1be, ja mam ten sam zestaw co ty i zalozylem 6 na przod a 8 na tyl i moglo by byc jeszcze nizej na 17 kolkach stoi po 66cm do rantu
  7. najpierw to proponuje wyciagnac te gumy ( rozumiem ze tylko z tylu sa) pojezdzic chwile, pomierzyc jak stoi, oryginalnie powinno byc chyba 66,5 cm do rantu przy kazdym kole, noi sprawdzic oznaczenia sprezyn czy masz napewno od swojego auta skoro cos tam kombinowal to diabli wiedza
  8. Jakbys zmienial razem z amorami 1be to by siadlo ale jak same sprezyny to jest loteria jednym siada innym nie, wiec najlepiej eibach
  9. sprawdz sobie dzial sprzedam kolezka jakis z lodzi cala zawieche teraz wystawia z1.8t wagowo moze byc podobnie a po mapie widze ze niedaleko masz tu linka http://a4-klub.pl/index.php?/topic/316074-zawiecha-s-line/
  10. http://www.a4-klub.pl/SiA.pdf Na twoim miejscu na przod bym szukal 6 a natyl 8 kat
×
×
  • Dodaj nową pozycję...