
cookiemonster
Pasjonat-
Postów
88 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O cookiemonster

-
[B6 AWX] Szarpie przy przyspieszaniu na 4 i 5 biegu przy 1000-1800 obr
cookiemonster odpowiedział(a) na David temat w 1.9TDI
Hej, Mam dokladnie tak samo jak opisales, miesiac temu zmienilem sprzeglo, docisk, dwumas... i na 4, 5 biegu przy przyspieszaniu od dolnego zakresu obrotow 1800rpm , woz zamiast charakterystycznie dla diesla przyspieszac, to zaczyna szarpac buda.. strach cokolwiek wyprzedzac w trasie. Udalo Ci sie namierzyc winowajce? U mnie mam jeszcze podejrzenie, ze to zle zregenerowany dwumas, bo to jedyny z gratow, ktore wymienialem, a ktory nie byl nowy, tylko regenerowany, wiec facet ma przyslac nowe kolo. Daj znac czy udalo ci jakos rozwiazac telepanie. Pozdrawiam -
[B5 AJM] Olej - mieszanie różnych marek
cookiemonster odpowiedział(a) na cookiemonster temat w 1.9TDI
W linkach ktore podales mowa jest o mieszaniu roznego typu olejow syntetyk-polsyntetyk.. ja mialem na mysli mieszanie olejow z zalozenia o takich samych parametrach, o tej samej specyfikacji, ale roznych producnetow... -
[B5 AJM] Podczas uruchamiania zimnego silnika szarpie i dymi
cookiemonster odpowiedział(a) na Wagi temat w 1.9TDI
Hmmm ja tez mam identyczne objawy od zawsze czyli od 5 lat jak jezdze moim AJM. Przy mroznych zimach i nocy pod chmurka, telepie buda, chodzi nierowno, oblok jasnych spalin 5-6sekund i wszystko wraca do gry.... Problem ustal jak zaczalem parkowac w garazu i o ile nie jest to rozwiazanie problemu, to jednak druga zime przetrzymuje bez tych efektow.. a wczesniej wymienialem swiece, generalnie motorek przechodzi kilka wymian filtrow, olejow zaden mechanik nie stwierdzal nieprawidlowosci czy ubytkow w plynach.. chociaz to akurat o niczym nie swiadczy, ze mechanik nie stwierdzil.. ale bulgotania mam dosyc regularnie i jakos przestalem sie tym martwic.. moze nieslusznie ale wydaje mi sie ze problem jest na tyle popularny i tak enigmatyczny (nikomu nie udalo sie zdiagnozowac na 100% przyczyn), ze wydaje mi sie ze TTTM. ciekaw jestem finalu tego problemu bo moj ajm tez jak zimny odpala z szarpaniem lekkim i dymi smierdzaco na szaro bialo -
Witam... z każdej zmiany oleju zwykle zostawało mi go troche na tzw dolewki... Jak sie okazalo pozostalo mi prawie litr z ostatniej wymiany oleju Texaco, a z zeszlotygodniowej wymiany znow ok litra Motula... pytanie, czy taki olej jeszcze do czegos sie nada, czy mozna je zmieszac i ... czy mozna go wykorzystac przy nastepnej wymianie o ile utrzyma sie stan wczesniejszy gdy nie mialem zbyt duzych ubytkow w oleju.. Pozdrawiam
-
W b5 w serii jest buzzer i moge zapewnic ze z powodzeniem wystarcza, a zadne przypadkowe pseudo wyswietlacze nie szpeca kokpitu. W zeszlym tygodniu montowalem parktronic u brata w mondeo. Przed zakupem zrobil gruntowne rozeznanie w sprawie parktronica i ostatecznie wybral Valeo. Sa sporo drozsze od chinszczyzny na allegro. Co do trwalosci, za wczesnie zeby cokolwiek pisac. W Valeo czujki sa czarne, ewentualnie mozna dokupic pojedynczo srebrne (za czarne i tak placisz - bzdura).. przy niektorych chinskich tez jest mozliwosc wyboru koloru. Pozdraiwam
-
[B5 AJM] Hałas przy tylnej półce w sedanie... wcale nie półka...
cookiemonster odpowiedział(a) na cookiemonster temat w Audi
hehe teraz to troche obciach, bo caly ten gadzet obwiazalem zaciskami i pewnie wyglada okrutnie :gwizdanie: ale faktycznie w wolnej chwili dziabne fotke. Pozdr. -
[B5 AJM] Hałas przy tylnej półce w sedanie... wcale nie półka...
cookiemonster opublikował(a) temat w Audi
Od momentu gdy zacząłem śmigać na 17" felgach, zaczęły pojawiać sie dziwne odgłosy z tylu samochodu... myślałem ze to norma ze jak jest odrobine bardziej twardo, to niektóre elementy maja prawo sobie skrzypiec... i tak po 2 latach hałas z tylu nasilał sie coraz bardziej.. do takiego stopnia ze trzeszczenie pojawiało sie nawet w momencie gdy samochód pracował na jałowym biegu.. np stojąc na czerwonym świetle... pomyślałem, że za dużo tego dobrego i zacząłem nasłuchiwać.. co się okazało: Halas dobiegał z przestrzeni bagażnika, ale tej przestrzeni po stronie kierowcy, miedzy tapicerka bagażnika, a blacha nadwozia.. Odgiąłem tapicerkę i ujrzałem coś na kształt małego stalowego walca (jakby brzęczyk-dochodzi do niego kilka kabli z wtyczka) na wąskiej blaszce dl ok. 7cm, a to wszystko przykręcone do blachy... w związku z tym ze ów 'głośniczek' swoje ważył i był zamontowany na ramieniu, to poprostu zmęczył materiał blachy, do której był przykręcony i ja ułamał, ale trzymał sie ciągle w tym samym położeniu i tym samym trzeszczał.. zamontowałem wszystko na tryty - takie zaciski takie plastikowe. Moje pytanie co to za ustrojstwo?? do czego to służy?? Pozdrawiam -
[ALL] Moduł komfortowych kierunkowskazów i doświetlenia zakrętu
cookiemonster odpowiedział(a) na karbonek temat w Audi A4 B5
chyba chodzilo o mrugniecie lewo-prawo-lewo... tak sie nie da w przypadku modulu -
[ALL B5] amortyzatory przod MTS - tyl standard...
cookiemonster odpowiedział(a) na cookiemonster temat w Audi
racja... wlasnie o to mi chodzilo... zeby ktos utwierdzil w przekonaniu, ze tak sie nie robi... -
[ALL B5] Trzeszczące amortyzatory Ta Technix
cookiemonster odpowiedział(a) na patry(m)k(3) temat w Audi A4 B5
hehe.. u mnie na wakacjach w Chorwacji zaczely trzeszczec.. a po powrocie przestaly... -
[ALL B5] Po założeniu wahaczy MS... auto pływa
cookiemonster odpowiedział(a) na cookiemonster temat w Audi
Pierwsze co zrobilem to sprawdzilem cisnienie i przewaznie podbilem do gornej akceptowalnej granicy... to nie to jestem prawie pewny ze to amorki - przod -
Na problemy z plywaniem samochodu, po wymianie calego zawieszenia, mysle ze zastosuje sie do sugestii wymiany amortyzatorow z przodu. Tym bardziej, ze tylne wymienialem juz 2 razy, a przednie - ciagle fabryczne - wiec to raczej na bank ich wina... Pytanie czy moge zastosowac z przodu amortyzatory MTS (nieco utwardzone) podczas, gdy tyl jest na nowych ale standardowych Sachsach? Czy taka kompilacja jest glupia i budzi zgroze? Pozdro.
-
[ALL B5] Po założeniu wahaczy MS... auto pływa
cookiemonster odpowiedział(a) na cookiemonster temat w Audi
Czy drazki to nie wiem.. na bank koncowki drazkow sa dobre... moze amortyzatory siadaja...[br]Dopisany: 04 Grudzień 2009, 12:07_________________________________________________A jak sprawdzic luz na maglu? Bo ze 2 lata temu mialem regenrowana maglownice, ktora pociekla. Teraz skrecajac w lewo cos terkocze jak ruszam.... ehh 10letni samochod... -
Jak w tytule, wymienilem wszystkie wahacze na MS, drazki pozostawilem Febi, ktore byly w dobrym stanie - dwa razy sprzwdzane tuz przed wymiana i przy ustawianiu zbieznosci - zadnych zastrzezen. Oczywiscie samochod odstawilem do ustawienia zbieznosci, bo wydawalo mi sie ze cholernie plywa przy wiekszych predkosciach. Po ustawieniu zbeiznosci (mechanik twierdzil ze byla mocno rozregulowane - zgoda w koncu komplet nowych gnatow)... ale po tym zabiegu nadal mam wrazenie ze samochod przy wiekszych predkosciach dosyc poblazliwie traktuje to jak krece kolkiem... jadac np 100 km/h moge poruszac kierownica lewo prawo - prawie 5cm w kazda strone (!) a samochod nadal jedzie prosto lekko sie kolyszac!! Generalnie to nie wiem czy ja sie filmuje (fakt ze wraz ze zmiana zawieszenia zmienilem kola na zimowe z 17" na 15" - na pewno tez ma to jakis wplyw - cisnienie w oponach dobre). Czy to mozliwe ze wahacze maja wplyw na prowadzenie?? zadnych luzow nie ma, w zeszlym tygodniu sprawdzane przy okazji przegladu technicznego. Nie wiem juz gdzie szukac przyczyny.. moze po prostu sie filmuje. Mieliscie moze cos podobnego? Pozdro.
-
[ALL B5] Strzelił pasek od alternatora jakie konsekwencje?
cookiemonster odpowiedział(a) na Pablooo temat w Audi A4 B5
Tez mialem takie wrazenie, ze ledwo ledwo, ale tak chyba po prostu jest w samochodach bez wspomy ale zaskoczenie moze byc niemale.. przerobilem to miesiac temu, na szczescie na swiatlach podczas jazdy na wprost. szczególnie jeżeli akurat trzyma się kierownice jedną ręką u mnie ledwo ledwo dało się skręcać kołami bez wspomagania