Skocz do zawartości

Czarodziejka:)

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Czarodziejka:)

Informacje

  • Imię
    Izabella
  • Miasto
    Nysa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Czarodziejka:)

0

Reputacja

  1. Przepraszam, ja nie mogłam... Piszcie jak cos na priv moze bedzie łatwiej się skontaktować wesołych świąt:)
  2. Ok piszcie kiedy i gdzie najwyzej bedzie spot na dwa lub trzy samochody haha
  3. To ja sie pisze, bardzo chętnie przyjadę
  4. No witam ja tez z tych rejonów, Nysa:) chętnie bym pogadal, moze dowiem sie czegoś ciekawego i pomocnego
  5. Hmm, jak narazie przejechalam dzis pare km i nie zapalila sie po mimo, ze stałam w korkach i auto naprawde sie zagrzalo. Jestem dobrej mysli, ale jeszcze nie daje mi spokoju ten ubytek płynu chłodniczego i wyciek
  6. tak tez zrobilismy wczoraj, jak wjechałam na podnosnik zapalił sie olej, od razu manometr i mierzenie i było ok tak jak pisalam 1,8 na wolnych i 4,7 na 2tys obrotów Mechanik tez powiedzial, ze mimo iz jest nowy czujnik tez moze byc wadliwy i zmienilismy znow na inny od wczoraj zrobiłam tylko 30km i nie zapalil sie, za chwile jade pojezdzic i sprawdzic
  7. Podpinana jest zawsze na goracym silniku, a gdy wkrecisz manometr musisz wykręcić czujnik wiec olej mimo wszystko i tak sie zapali bo nie ma czujnika
  8. hmm, no o tym nie pomyslałam, ale gdyby tak było czujnik zapalał by sie niezależnie od tego czy sie zagrzeje czy nie... a on zapala sie tylko po zagrzaniu do 90stopni czyli gdzies w granicach 20km. Dzis jade ja sprawdzic po wczorajszej kolejnej wymiania czujnika.Dam znac Trzymajcie kciuki mam nadzieje, ze sie nie zapali
  9. Srandardowo zapalala sie kontrolka oleju tak jak pisalam wyzej ok 20km, wracajac wczoraj od mechanika trochę wiecej km nie zapalila sie niby. No ale wczoraj po samej wymianie czujnika tez sie nie zapalila a na drugi dzień juz tak. Nie ma zadnej roznicy przed i po na wolnych obrotach ma 1,8bara a na 2tys obrotów 4,7bara.
  10. No ale gdyby smok był brudny, zapchany to nie było by problemów z ciśnieniem?? A z reszta smok juz wyczyszczony.
  11. No właśnie problem w tym, ze błędów poza spalona żarówa stopu nie ma żadnych.
  12. Haha no inne propozycje tez juz padly ale mniejsza z tym, mechanik nie ma pomysłów, mowi, ze na pewno jakis przewód cieknie, wymienialam tez czujnik ukladu chlodzacego silnik, co sie z tym wiąże spuszczany byl płyn, jest czysciutki auto tez nie kopci silnik pracuje jak dotychczas, niunia jest z lpg i od kiedy ja mam czasami na wolnych obrotach zdarzy sie jej raz zafalowac i wraca do normy od razu. Jak sie odrobinę znam na samochodach tak ona dla mnie jest czarna magia...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...