Skocz do zawartości

rafal7979

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rafal7979

Informacje

  • Imię
    rafał
  • Miasto
    przasnysz

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia rafal7979

0

Reputacja

  1. objawy padającego wałka to coraz gorsze problemy z zapalaniem auta,aż przestało zapalać.przebieg to około 230tyś.gdy doszło do usterki.Wałek zakładał mi pewien pan który u siebie robił to samo wiec widziałem jak liczył oczka na łańcuszku i ustawiał wszystko do kupy. Dziękuje za podpowiedzi właśnie też mi mówiono wcześniej,że może być coś z olejem lub ciśnieniem oleju. (tu myślę że wałek nie zatrzymuje się wszystko sie kreci tylko ma sie odczucie jakby zawory były lekko uchylone i jest brak kompresji wiec możliwe jest bardzo za duże cisnienie dawane na szklanki)
  2. pojazd był podłaczany pod komputer miał pare usterek kture zostały wykasowane została tylko jedna tej nie da sie wymazac mianowicie Niskie napiecie sondy lambda.
  3. Witam. Mam problem z odpalaniem auta,zaczne od początku co i jak. Silnik 1.8ADR 5v 95r.+LPG. Audi dziełało ok do puki nie padł wał rozrządu wydechowy wraz z szklankami krzywki sie zdeformowały i popsuły szklanki (wgniecenia) te części zostały wymienione. Auto po złożeniu powinno działać a odpala kiedy mu się zachce,i co najgorsze gdy nie ma ochoty na odpalenie kreci silnikiem ale ma sie wrażenie,żę jest brak sprężania coś jakby świec nie było wkęconych lub były lekko uchylone zawory. Pisano mi ze moze mnieć za duże cisnienie oleju i tak sie dzieje?Czy ktos coś słyszał o tym?i może mi pomuc w tym problemie? Dziękuję z góry za udziellenie pomocy w zagadce.
  4. Witam wszystkich klubowiczów A4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...