Skocz do zawartości

Gleba5

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Gleba5

Informacje

  • Imię
    Wojtek
  • Miasto
    Mińsk MAzowiecki

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Gleba5

0

Reputacja

  1. dam znać po wymianie przegubu - może skutek będzie komuś przydatny Zdrowych I Wesołych Juz śmiga wszystko :-) Kwota trochę duża, ale ...... - drgania były spowodowane przez uszkodzenie skrzyni biegów (przede wszystkim sprzęgło hydrikinetyczne i jeden z koszy) Pozdrowienia i szerokości
  2. Też tak obstawiałem ,ale .... - dzisiaj byłem u znajmego mechanika (VW, Adudi) - podnośnik, organoleptyka i wychodzi, że delikatny luz na wew. przegubie str. Prawa. Podpora niby sztywna - trzeba chyba od czegoś zacząć :-) Ktoś mnie próbował straszyć, że z automatu sie może przenosić (tylko to nie zawsze dokładnie w tym samym zakresie prędkości obrot. - raz 100 obr niżej raz wyżej niż 1500) Jak zwykle mnóstwo czarych myśli...
  3. Panie, Panowie :-) Temat chyba już sie pojawiający nie raz - jednakże bez konkretnych rozwiązań (w/g moich obserwacji) Audiczka jak w temacie - pojawiają się dragania podczas delkatengo przyspieszania w okolicach prędkości obrotowej 1300 do 1600, drga cała buda, później drgania zanikają Występuje to delkatnie na biegu 2 więcej na 4 i 5 (tiptronic) Opony nowe - po wyważeniu Koło dwumasiwe innych niepokojących objawów nie wydaje Żadbych błedów, kontrolek itp Przbieg auta to 207 kkm (chyba :-) ) auto niedawno zakupione (wcześniej nie używane ok roku) Z góry dzięki za podpowiedź
  4. Witam wszystkich obecnych i nieobecnych
×
×
  • Dodaj nową pozycję...