Jump to content

jan1audi

Pasjonat
  • Content Count

    117
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About jan1audi

Informacje

  • First name
    Kamil
  • Location
    Gnojewo

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2005
  • Engine
    2.0 TFSI
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

335 profile views
  1. Witam, chciałbym podzielić się z wami moim dokonaniem mianowicie, swapem silnika 2.0 BPW na 1.9 AWX. Wszystko poszło bezproblemowo. Do rzeczy w mojej 2.0wce pękł tłok i moją decyzją była wymiana na inny mniej awaryjny silnik 1.9. Kupił goły słupek i wszystko dosłownie wszystko poprzekładałem z 2.0. Pompowtryski wałek i najważniejsze mise olejową (zwrócić trzeba uwage na smoga bo jest za długi i trzeba go skrocic) przez mój błąd turbo musialem wymieniać dodatkowo bo zajechałem. Druga sprawa świece żarowe zostawiamy też od 2.0 bo na tych z 1.9 słabo pali. Z rozrządem też może być problem bo w 1.9 jest napinacz chydrauliczny ale ja wywalilem go przełożyłem rozrząd od 2.0 musi być napinacz i rolka bo sa inne. Osprzet tez sie ruzni bo z innej strony jest sprezarka od klimy ale przekrecamy lape od 2.0 i wszystko pasuje. Dpf zostal poniewaz walem jest od 2.0. Jedynym małym problemem jest ciulkwe odpalanie z rana ale tragedi nie ma, ale to trzeba by bylo jechac do speca co pogrzebal by w kompie i poprawil to. Moze komuś przyda sie ta wiedza.
  2. Witam, kupie poduszke silnika lewą ze sterowaniem do audi a4 b7 2.0tdi 140km BPW.
  3. Zobacz ofertę Kupie poduszke silnika 2.0 bpw Witam, kupie poduszke silnika lewą ze sterowaniem do audi a4 b7 2.0tdi 140km BPW. Dodający jan1audi Wysłano 13.01.2019 Kategoria Audi A4 B6/B7
  4. Duże prawdopodobieństwo jest w tym, dużo diagnoz można z tego wywróżyć. Ale jak by był tłok peknięty to by nie zapalił i normalnie nie działał, a on zapala normalnie
  5. Witam, moje audi zaczeło kopcić dosyć mozcno jak odkrece korek od wlewu oleju i jest dosyć duże ciśnienie. Moc wszystko jest ok na jałowym biegu żuca silnikiem jak dodam gazu jest wszystko ok. Płyn chłodniczy w normie, jedynie oleju ubywa. Cikawostką jest to że dziś odkręciłem świece pierwszą od strony rozrządu i jak go kręciłem wyleciał olej połączony z olejem. Teraz pytanko do was co to może być za usterka. Dołańczam filmik który wszyatko zobrazuje. Z góry dzieki. 20181226_093127.mp4
  6. Witam, mam dziwny problem mianowicie dziś sprawdzałem aku bo mam nowy centry 74ah 680A zaledwie 3 tygodnie go mam i juz mam problem z rozruchem auta. Dziś cały dzień i całą noc auto stało na odpietym aku i napiecie bylo 12.45v. A jak miałem auto podpiete pod aku to z tej wartości do rana było 12.18v. Sprawdzałem ile auto bierze prądu po zmknieciu i wyszło 0.07A czyli nie jest dużo ale juz jest problem z odpaleniem auta. Podpowiedzcie coś koledzy może ktoś z was też miał taki problem, dzieki pozdrawiam
  7. Wysprzeglika nie wymienialem przy zmianie sprzegla i wumasu. Ostatnio zmienilem pompe sprzęgła i powiem że było lepiej pare godzin i po nocce stania auta znowu problemy z wbijaniem biegow wszystko na hama, teraz to juz kompletnie nie mozna nic wbic. Układ odpowietrzony. Teraz tylko został wysprzeglik do wymiany
  8. Dzis rozgrzebalem auto wzielem rozkrecilem wysprzeglik i pompe sprzegla dostrzeglem cos dziwnego pompa niby pompuje a wysprzeglik wysprzegla ale nie do konca. I teraz tak wypielem przewod od pompy sprzegla po czym wypompowalem plyn z niego i po ponownym zamontowaniu przewodu i przepompowaniu pedalem pare razy biegi wogole nie wchodza. Czyli skoro uklad jest odpowietrzony to nic innego nie poszlo jak pompa sprzegla ? Co o tym sadzicie drodzy koledzy?
  9. Wysprzeglik masz ma myśli to co jest przy skrzyni biegów to dziś odpowietrzałem. I żadnych efektów pedał chodzi dosyć lekko. Przy pompowaniu pedałem sprzegła było słychać takie charakterystyczne cyt cyt cyt.
  10. Witam, mam problem ale do końca nie moge zbadać co jest nie tak. Do żeczy wczoraj zrobiłem 700km dosyć ostra jazda 120-160km. Gdy już wracałem zaczeły się problemy z wrzócaniem biegów szczególnie wsteczny 1 i 2 bieg, sprzegło wciśnięte do podłogi i kłopoty ze zmianą biegów, pedał bierze od samego dołu dobrze sie nie zdąży puścić sprzegła a auto już jedzie. Nieraz idzie dobrze wrzócać biegi a nieraz trzeba kombinować żeby wbić. Sprzegło z dwumasem dociskiem i łożyskiem wymieniane ponad rok temu. I też był taki motyw że przy rozkrecaniu skrzyni i wypinaniu przewodów uciekło troche płynu. Po złożeniu i pierwsza próba odpalenia była po wciśnięciu sprzegła pedał wpadł w podłoge i tak został, po dolaniu płynu do zbiorniczka i przepompowaniu pedałem sprzegła wszystko było w pożądku. Wiec moje pytanie co może być nie tak. Prosze o pomoc, z góry dzięki wielkie.
  11. Witam, mam następną zagadke do odgadnięcia a mianowicie opisze na czym rzecz polega. Wracałem z pracy i nagle cały nadmuch przestał działać(samoczynnie sie wyłączył), po pewnym czasie sam sie włańcza i wyłańcza. To samo sie stało ze światłami zgasły wszystkie światła i radio też po czym same się zapaliły i zgasły znowu pare razy. Dodam że centralny zamyka i otwiera drzwi za kaźdym razem zamknie i otworzy ale nie do końca wszystkie drzwi sie zamykają oprócz prawych z przodu nie zamykają się, a jak już się zamkną to nie chcą sie otworzyć widocznie coś z zaamkiem. A teraz napisze wykaz błędów które wyskoczyły na kąpie. 00457-Control Module for Network (j519) 004-no signal/comunication-Intermittent 01331- Door Control Module;Driver side (j386) 004-signal/communication-intermittent 01332- to samo jest tylko ze inne drzwi 01334- to samo 01333 00466-Control Module for steering column electronics (j527) 004-no signal/comunication 01320-control module for climatronic (j255) 004- no signal 00470-Combination comfort databus in signal wire 012-electrical fault in circuit 01332- Door Control Module passenger side (j387) 49-10- no communications 01317- control module in instrument cluster j(285) 49-10-no communications 01336- Data bus for comfort system 80-00- single wire operation 01317-Control Module in instrument cluster (j285) 49-10- no comunications 01330- Central control module for central convenience 49-10-no communications 01312- Powertrain Data Bus 49-10- no communications Takie mam bledy ale co jest nie wiem o co chodzi. Z góry dzieki.
  12. jan1audi

    Pompowtryski BJ

    Witam, ma ktos moze z kolegow pompowtryski w dobrej kondycji na podmianke zeby zobaczyc tylko. Koncowka BJ z gory dzieki wielkie
  13. jan1audi

    Wysokie korekcje

    Witam, a wiec od początku zaczełem grzebać dośyć dawno w swoim a4 b7 po tym jak stała u mechanika i stewierdził że jest dwumas wywalony i coś się dzieje z wtryskiem. Dwumas wymieniony i dalej to samo, mianowicie o to chodziło że auto gasło i gaśnie dalej po moich zabiegach. Wymieniłem czujnik wału le nic nie pomogło, auto z biegiem czasu zaczeło gorzej odpalać przyczyną tego był wytarty czujnik g40(jakiś oszołom pokrzywił te baszki co są na wałku i szczytują obroty), dlatego czujnik przestał działać po wymianie auto pali od strzała. Ale problem dalej jest nie rozwiązany przy wymianie rozrządu zdecydowałem się na wymiane głowicy ponieważ auto miało i ma wysokie korekcje z rzedu -2.9 do 3.01. Po wymianie jest lepiej ale jeszcze nie to co ma byc po nagrzaniu ilnika 1i2 cylinder pokazuja -0,20 do 0.00 problem zaczyna sie na 3cylindrze +2.30 i na 4cylindrze -2.15. Korekcje na zimnym sa zupelnie do d*py od -2.99 do+3.01 jak sie nagrzewa to spadają. Moje zabiegi to wymiana uszczelniazy na pompkach juz nawet kupilem specjalne frezy do gniazd rzeby poczyscic ich dolna podstawe ale dalej to samo. Zamieniałem miejscami pompki i takie same korekcje dodam iz sprawdzalem cisnienie na cylindrach i bylo na wszystkich takie same 31-32bary. I do tego te dziwne gaśnięcie auta, jade przypśćmy 80km/h puszcze go na luz i zaczne hamowacć auto GUBI obroty do żędu 500obr/m i gaśnie, ale jest patent żeby nie gasło wciskam szyko sprzegło i obroty powracają na swoje miejsce. Dlatego ja już rozkładam ręce i nie wiem co może być. Dlatego prosze was o rady. Dzieki i pozdrawiam.
  14. jan1audi

    Kola 19cali

    Spoko dzieki koledzy ale jz kola ktos mi sprzatnol heheh. Zostane przy moic 18calach. Dzieki pozdrawiam
  15. jan1audi

    Kola 19cali

    Aha czyli 235 to juz jest max mozliwosci co wejdzie zeby nie obcieralo. Czyli 255opona nie ma szans?
×
×
  • Create New...