-
Postów
26 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O 75max

Informacje
-
Imię
Tomek
-
Miasto
Włoszczowa
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
2012
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
399 wyświetleń profilu
-
Witam mam pytanie odnośnie wymiany kierownicy z mutifunkcji na multifunkcje z łopatkami czy wystarczy sama kierownica czy jest potrzebne poprowadzenie dodatkowych sygnałów do sterownika od kierownicy.
-
75max obserwuje zawartość Wymiana lamp przednich
-
Witam mam pytanie jak się koduje przednie lampy dziś podmieniliśmy lampy w dwóch takich samych autach nie stety wyskoczył błąd komunikacji pewnie trzeba jakoś wkodować wymiane lamp Audi A4 B8
-
ja wymieniłem akumulator na taki sam jak miałem zakodowałem ale na wyświetlaczu radia pokazuje mi tak jak bym miał akumulator na ostatniej kresce czasami pokazuje drugą ładowanie 14,4 czyli ładuje odpala normalnie ale nie wiem czemu nie pokazuje mi pełnego naładowania (podczas wymiany miałem podpięty bajpas tak aby komputer nie stracił zasilania czy raczej powinno się pozbawić na chwilę auta prądu a potem dopiero kodować)
-
Mam pytanie mam tylko świetlenie nóg kierowcy i pasażera a nie świeci mi oświetlenie kratek nawiewu, czy wychodziły takie biedne wersje brak podświetlenia drzwi po otwarciu
-
Witam posiadam Audi A4 B8 2011r ustawiałem sobie ostatnio przez VCDS opcje odprowadzania do domu i od tego momentu zauważyłem że mam bardzo mały zasięg świateł krótkich, u kolegi też ustawialiśmy odprowadzanie i to samo z tym że u niego wyskoczył komunikat "Kontrola zasięgu świateł aktywny konwerter świateł" gdzie można to wyłączyć aby wróciło wszystko do normy
-
Mirzyłem do pracy mam 8 km dopiero jak dojeżdżam to mi łapie 90c
-
może mi ktoś powiedzieć jak szybko wam łapie 90 bo u mnie jak rano jadę do pracy (temperatura na zewnątrz 5 stopni) to muszę przejechać jakieś 7km żeby było 90 potem już trzyma cały czas 90
-
u mnie to samo katastrofa i jeszcze jak spuszczę z nogę z gazu tak przy 100 to czuć wibracje ja mam automat ale to chyba od silnika bo tak jak opisujecie najgorzej jest jak się rozgrzewa
-
od pewnego czasu jak się rozgrzewa to zaczyna szarpać wyjeżdżam rano z garażu chodzi równo ujadę jakiś kilometr i się zaczyna szarpanie po jakiś dwóch minutach jazdy zaczyna ustępować albo jest mniej odczuwalne. Błędów nie ma żadnych kable nowe świece nowe denso K20TT 4604 nie wiem czy odpowiednio dobrane do tego silnika takie mi gazownik założył jak zakładałem instalację bo stare były już wysłużone, na początku chodził ładnie. Na gazie mam przejechane jakieś 4tyś dodam że na benzynie też szarpie silnik 2.4 APS
-
Czy to nie jest ten przed chłodnicą
-
mam pytanie kupiłem zderzak tylni bo mój jest uszkodzony zderzak przyszedł bez belki wzmacniającej jak taką belkę zamocować do nowego zderzaka tam jest to zgrzewane. ma ktoś jakiś pomysł ??
-
ok jutro się pobawię bo trochę dostęp słaby dzięki
-
Na vagu nie ma błędów chyba będzie kosz
-
Mam podobny problem biegi do przodu chodzą ładnie może czasami przy zimnym silniku trochę przeciąga na drugim biegu ale wsteczny mam słaby jak dojadę do krawężnika to już nie wiedzie ślizga się ale jak jest wzniesienie to normalnie toczy się do tyłu tylko przy gwałtownym dodaniu gazu tak jakby się ślizgał. Olej wymieniany była ładny nie było czuć jakiegoś specyficznego zapachy w misce też nie było jakiś części kosza normalnie trochę opiłków przy magnesach prawdopodobnie jest pęknięty kosz ale na razie tak będę jeździł zobaczymy co się będzie działo dalej.