Skocz do zawartości

Gribsem

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Gribsem

Informacje

  • Imię
    Bartosz
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Gribsem

0

Reputacja

  1. Dzięki wielkie za info. Jeszcze jedno pytanko do społeczności. Kolorowy FIS odmówił współpracy i potrzebuję się nim zająć - pozostaje mi tylko Aceef w zielonej górze, czy ogarnie to ktoś na miejscu?
  2. Spoko, dzięki za info. Już wiem że mam żarniki d1s. Ktoś przerabiał temat adapterów z d1s na d2s? Polecano mi taki zabieg...
  3. Cześć, Po długiej nieobecności. Muszę wymienić żarniki w swoich xenonach, mam przerobione na bixy, ale żarnik został stary z ori xenonu przetwornica też... Coś ktoś mi mówił że mam taki żarnik, że nie można kupować zamienników, bo niby palą przetwornice. Teraz pytanie do was, jaki ja mam ten żarnik? D1S czy D2S? Bo z tego co czytam to obydwa były montowane w a4b6. P.S. Zna ktoś miejsce we Wrocławiu, gdzie kupie takowe żarniki w normalnej/dobrej papie. Temat trochę pilny bo powienienem załatwić to jutro...
  4. Niedługo chyba skorzystam z tej opcji Postaram się być w sobotę, ale zobaczymy jak wyjdzie bo leżę w szpitalu.
  5. Ktoś dzisiaj rano/w nocy przytulił moja ramkę/grill z dokładki zderzaka (ta mniejsza z Chromem) pod tablica rejestracyjna
  6. Logi: DYNAMICZNE/BASIC: Grupa 011: <a href="http://vaglog.pl/log_200349.html">http://vaglog.pl/log_200349.html</a><br/> STATYCZNE: Grupa 023: <a href="http://vaglog.pl/log_200348.html">http://vaglog.pl/log_200348.html</a><br/> Grupa 013, 004, 003: <a href="http://vaglog.pl/log_200350.html">http://vaglog.pl/log_200350.html</a><br/> Grupa 013: <a href="http://vaglog.pl/log_200347.html">http://vaglog.pl/log_200347.html</a><br/> Grupa 003: <a href="http://vaglog.pl/log_200346.html">http://vaglog.pl/log_200346.html</a><br/> Zdaję sobie sprawę, że mam problem z podciśnieniem i dlatego nie zmienia się geometria. Jeżeli i to chodzi - nie wiem gdzie znajduje się czujnik. Szukać winy w pompie vacum, czy bardziej w przewodach? Czy przy tak dużych korektach samochód powinien dymić, jeżeli byłaby to wina samych pompek? P.S. Wiem, że mam kąt do poprawy, dopiero co wymieniłem rozrząd - mechanik się nie postarał - więc szukam nowego. Korekty na pompkach były takie same przed wymianą rozrządu - a wtedy kąt był na -0,5 Naprawdę nikt nie pomoże? Diagnoza Brak podciśnienia i sztangi ciągle na dole. Rozrząd poprawiony na 0. Będziemy szukać dlaczego takie korekty na pompkach.
  7. Ja dzisiaj tez nie mialem jak - praca. A szkoda. Mam kilka tematów obgadania. Proszę o dodanie do grupy na Facebooku - Leszkowicz
  8. To nie był strzał tylko gwałtowniej puscilem. Ale niekoniecznie może mieć to związek. To było tuż po tym jak ruszyłem z pod domu (pierwszy zakręt) wiec mogło nie ładować od startu. Poszedłem na trening i po treningu dalej to samo wiec nie był to chwilowy notlauf - szczególnie ze turbo ladowalo u góry i to zdrowo.
  9. Coś mnie się spierdaczylo. Turbo ładuje mi tylko na wysokich obrorach. Jak przepialem z jedynki na dwójkę i gwałtownie puscilem sprzęgło nagle przestał ładować z dołu
  10. Pany... Krótko i na temat: potrzebuje dobrego mechanika we Wrocławiu. Dzisiaj podpialem kompa po wymianie rozrządu. Rozrząd ustawiony - 3.3 / - 3.6 dzwonie do mechanika a on ze ma być od - 6 do +6... Zwróciłem mu uwagę na korekty na wtryskach, zapewnił ze costam poreguluje, ale korekty dalej ledwo w normie a na jednym cylindrze - 2.99. Jedno mnie zastanawia - mówił ze sprawdzał wałek i jest ok - pytanie czy to prawda. Także ratujcie pany.
  11. Jak z mocą? Ok? Może wałek? Albo rozrząd przestawiony? Wrzuć logi z 1 grupy kanał 4 na wolnych obrotach na ciepłym silniku
  12. wałek w stanie idealnym. także wymieniłem tylko rozrząd i olej. Hirdonapinacz jakiś jeszcze poszedł - więc też wymieniony.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...