Skocz do zawartości

deryl

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O deryl

Osiągnięcia deryl

0

Reputacja

  1. jeszcze raz powtórzę: chodzi o uzupełnienie-dobicie czynnika, a nie wymianę czy sprawdzenie układu. Jest to alternatywa a nie obowiązek.
  2. Próbowałeś? Bo ja tak, jak też wielu innych z pozytywnym skutkiem. Wiem, niektórzy muszą na dolanie oleju lub płynu do spryskiwaczy do serwisu jeździć, bo trudno jest im zrozumieć że można to zrobić samemu. Porównanie do pompki do kół troszkę nie na miejscu, ponieważ uzupełniasz uklad czynnikiem a nie środkiem zastępczym. W Polsce po prostu jest to nieznane a co nieznane to beee, to taki sposób myślenia. Też taki mam ale powoli się to zmienia. Zapewne fachowcy od klimy też się wypowiedzą : że złe, że niedobre etc. Rozumiem ich bo w końcu to im będą pieniążki uciekały.
  3. Witam Tu http://www.halfords.com/webapp/wcs/stores/servlet/categorydisplay_storeId_10001_catalogId_10151_categoryId_165632_langId_-1 znajdziecie wszelkie informacje. Co do żywotności kompresora raczej jestem spokojny, gdyż jest to praktyka ogólnie stosowana nawet przez wykfalifikowane zakłady w Anglii. Po co podłączać maszynę skoro wiemy że wystarczy "uzupełnić-dopełnić" czynnik? Zaznaczam że napełnianie pustego układu takimi zestawami jest nie opłacalne(potrzebne min 2 duże puszki) co kosztuje ok 80-u funtów, a napełnienie maszyną ok 60-u funtów. pozdrawiam
  4. moduł znajduje się pod rękojeścią hamulca ręcznego.
  5. Witam Do informacji Lukaszar: istnieje cos takiego jak "dobijanie" uzupelnianie klimy. Kupuje się puszkę czynnika zawierającego olej w zależności od zapotrzebowania większą lub mniejszą. W zestawie jest wężyk wraz z manometrem i szybkozłączką. Manometr nie zawiera wartości liczbowych a jedynie zakresy o odpowiednich kolorach: niebieski-zbyt mało, zielony-ok, żółty-za dużo, czerwony-niebezpieczeństwo. Robiłem to osobiście- operacja dziecinnie prosta. pozdrawiam
  6. Witam Panowie i Panie jeśli takowe tu pisały, mam rozwiązanie waszych problemów- sprzedajcie auto z klimą jeśli nie macie zamiaru jej uzywać (bo silnik obciążony ) i kupcie sobie dużego fiata albo poloneza, problem się rozwiąże a i taniej będzie. Kupujecie samochód za ..dziesiąt tysięcy złotych a przejmujecie sie obciążeniem silnika (chodzi o wyższe zużycie paliwa?? A jeśli chodzi o wytrzymałość silnika to spokojnie, producent przewidział to - inaczej by klimy nie montował.
  7. USZANOWANIE WSZYSTKIM FORUMOWICZOM, AUDI A4 AVANT 1,9 TDI AVB 2003R POZDRAWIAM DAREK
×
×
  • Dodaj nową pozycję...