Skocz do zawartości

The Viru5

Pasjonat
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O The Viru5

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Opolskie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia The Viru5

0

Reputacja

  1. przem8 dzięki za odpowiedź. Co mam robić w takiej sytuacji? Turbo do poprawki czy szukać przyczyny gdzie indziej?
  2. Witam. Mam prośbę o analizę logów dynamicznych, bo nie wiem czy turbo dobrze działa po regeneracji. Niekiedy mam taki objaw że jak na dwójce (najbardziej wyczuwalne) mocniej depne to jest taki pół sekundowy lag w okolicach 2tyś obrotów. Logi były robione na 4 biegu. Grupa 003 Grupa 008 Grupa 010 Grupa 011
  3. nie dostałem... --------------------------------------- Wielkie Dzięki Koledzy, problem rozwiązany:))))) Okazało się że sitko wypadło, przez co płyn po jakimś czasie się napowietrzał i pompa zaczęła dziwnie wyć (taka moja teoria). Dodatkowo było trochę ponad stan płynu
  4. dzięki za szybką odpowiedź:) Płyn nie wiem jaki, ale jeszcze sprawdzę w dokumentacji/gwarancji może tam coś pisze. Mechanik sprawdzał i powiedział że opiłków brak. Jeszcze dzisiaj sprawdzę sitko.
  5. Witam. Od jakiegoś czasu mam taki problem, gdy auto odpalam na zimnym i jadę w trasę przez jakiś czas jest wszystko ok (jakieś 3-5km). Po przejechaniu tych 5km zaczyna się problem z wyciem, najbardziej słyszalne od najniższych obrotów do ty 2tyś. (wycie nasila się wraz z obrotami po przekroczeniu 2tyś obr. znika). Mechanik stwierdził że wycie związane jest z pompą wspomagania, a że auto potrzebne to na razie jeżdżę i obserwuje. Wspomaganie działa bez zarzutu brak wibracji itp. Miał ktoś taki problem lub podejrzewa co to może być ? Dodam że auto jest po regeneracji maglownicy, zostało zalane czerwonym płynem i było wszystko dobrze przez 4 miesiące.
  6. Chyba będę musiał się zgłosić po oferte do 'Dzik-a' No i Dzięki Łukasz za zainteresowanie się tematem. michcio1985 z autem raczej wszystko jest OK - nic nie stuka i nie puka tylko już nie jest takie komfortowe (takie mam wrażenie) jak to było np 2 lata temu, jedynie słychać skrzypienie gum po najechaniu na próg zwalniający czy w jakąś większą dziure/nierównośc na drodze, no chyba że wjadę w większą kałuże to wtedy cisza:)
  7. Widać że popękane gumy na każdym wahaczu, więc raczej czeka mnie inwestycja. A czy to normalne że drążek od ruszania ręką tak stuka? luki19862121 z jakiej firmy wziąłeś komplet wahaczy?
  8. Witam. Ostatnio zdejmowałem koło i nagrałem filmik pokazujący moje wahacze i mam prośbę o ocenę wizualną mojego zawieszenia. Wiem że z wideo to za dużo powiedzieć nie można, ale może jednak coś zwróci waszą uwagę, bo mam wrażenie że komfort z jazdy już nie ten sam, a i dźwięki skrzypienia można usłyszeć po najechaniu na próg zwalniający. Link do wideo: Zawieszenie wideo
  9. Witam. Wczoraj zauważyłem coś dziwnego w mojej oooo. Auto odpalone i stoi sobie na biegu jałowym, włączone miałem światła postojowe wraz z klimatyzacją i podgrzewanymi siedzeniami i w pewnym momencie zauważyłem że światła podświetlenia deski rozdzielczej i wyświetlacz radyjka na sekundę minimalnie przygasa (pewnie dochodzi jakieś obciążenie na elektryce). Sekunda mija, podświetlenie już normalnie świeci to zaczyna coś bardzo delikatnie stukać w okolicach silnika:/ Po zgaszeniu auta jest wszystko normalnie aż do momentu przygaszenia się podświetlenia. Dodam że auto ostatnio zaczęło mi popiskiwać i wiem że to na pewno nie z rozrządu. Oraz ostatnio wymieniałem świece żarowe (BERU), bo mi jakby ciężej odpalał, ale wymiana nie pomogła. Spotkał się może ktoś z czymś takim?
  10. Ostatnio odkręcałem zacisk w tylnym hamulcu i zauważyłem że dolny stworzeń/tuleja w jarzmie ma luzy i mam pytanko czy wystarczy wymienić te tulejki czy trzeba całe jarzmo. Pewnie to jest przyczyna pojedynczego stuknięcia przy hamowaniu (słychać to gdy auto już się zatrzyma) Luzy pokazane jak na początku tego filmu: https://www.youtube.com/watch?v=M9hrQz7VFbo
  11. Witam. Rozrząd wymieniłem jakieś 40tysi temu i jeżdżę na nim niecałe 5 lat. Od jakiegoś czasu zaczęło mi coś hałasować w okolicach rozrządu. Zdjął em obudowę rozrządu i zobaczyłem że napinacz jest trochę za mocno naciągnięty. I chciałem sie zapytać czy nie będzie problemów jak teraz po tylu kilometrach poluzuję napinacz (ustawie według wskazanego znacznika)?
  12. Sprawdzę jak będę wracał z pracy, ale wydaje mi się że z którejś strony są cichsze stuki.
  13. Witam. Jakieś 2 miesiące temu wymieniłem komplet sprzęgła firmy LUK z uszczelniaczem, łożyskiem oporowym i wyprzęgnikiem. Po przejechaniu może 1000 km zaczęło coś popiskiwać (na biegu jałowym) wystarczyło delikatnie nacisnąć sprzęgło by przestało. Gdy auto odstoi swoje zaraz po odpaleniu nie ma żadnych dźwięków po przejechaniu może 5 km, na biegu jałowym znów pojawiają się piski. Tydzień temu zauważyłem jak zaczęło piszczeć to już naciśnięcie sprzęgła nie pomaga, dźwięk jest ale staje się cichszy. A w tym tygodniu cisza i bądź tu mądry. Z tego co zauważyłem to zależy od pogody, bo zawsze piski występują jak jest temperatura na minusie lub duża wilgotność powietrza, jak jest temperatura na plusie to brak objawów nieważne ile przejadę kilometrów. Jak na razie w necie znalazłem kilka teorii: 1. wina łożyska oporowego 2. brak smarowania na tej kulce od wysprzęglika 3. źle założony docisk który powoduje awarie łożyska oporowego Miał może ktoś podobne objawy?
  14. Witam. Ostatnio na parkingu zauważyłem, podczas ruszania przy maksymalnym skręcie prawo/lewo jakieś stuki tak jakby koła były nie dokręcone. Czy takie objawy może powodować przegub, amor, wahacz, łącznik stabilizatora czy może jeszcze coś innego? Dodam że przy normalnej jeździe i gwałtownym ruszaniu nic nie słychać tylko przy maksymalnym skręcie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...