
AndrewZew
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
12 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O AndrewZew

Informacje
-
Imię
Andrzej
-
Miasto
Moje miasto
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
2.0 E
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
-
Spalanie super jak na diesla. Jak na benzyne to stanowczo za mało - musisz jeździć szybciej !!!
-
Jak się poszuka to się znajdzie i zestaw ja znalazłem zestaw Gates (ci co paski robią ) i rzeczywiście jest troche droższy no i oczywiście nie wszystko (tak jak w zestawie INA) jest firmy, której logo jest na pudełku - praktycznie to samo co w INA tylko napinacz inny.
-
Króciec z tyłu, a płyn widoczny z przodu??? Kolega pisałe że 2 miechy temu robił rozrząd z pompą, ja bym szukał najpierw tam.
-
Jedź do nich i niech przy Tobie sprawdzą gdzie cieknie. Poświęć troche czasu i niech pokażą Ci gdzie jest wyciek. Jak zostawisz auto to będziesz miał kolejną fakturę za wymianę np. jakiegoś łącznika lub uszczelki i nigdy nie dowiesz się skąd ciekło. Jak im zostawisz auto to nawet jak okaże się, że cieknie z pompy to Ci nie powidzą bo będą musieli robić za free, chyba że znasz dobrze mechów lub szefa to wtedy inna sprawa. Z Twojego zdjęcia i opisu o wymianie rozrządu i pompy wynika, że cieknie właśnie stąd, ale oczywiście mogę się mylić bo do wymiany rozrządu prawie zawsze zdejmuje się przód i może cegoś nie dokręcili, a może coś zaczęło puszczać. Róznie to bywa, słyszałem też że niektóre spece dla zaoszczędzenia czasu nie zdejmują przodu i wtedy mogło coś pójść nie tak bo nie ma dobrego dojścia. Najlepiej zdjąć osłony i szukać, jak masz brudny silnik to warto go najpierw umyć wtedy dokładnie zobaczysz gdzie cieknie.
-
Najprawdopodobniej masz źle dokręconą pompę wody. Z tego co widzę to zdjęcie mięszy chłodnicą, a silnikiem - za osłoną jest rozrząd i pompa wody, którą jak pisałeś wymianiałeś, więc moim zdaniem naszybciej zlokalizujesz wyciek zdejmując osłonę rozrządu.
-
Poduszki silnika też wymianiałeś?
-
Jak na taxi to pewnie te 8 tys szybko Ci mija, więc możesz sobie filtry testować. U mnie wymiana oleju wypada przeważnie raz w roku bo dużo nie jeżdzę i wychodzi jakieś 10-12 tys. Ale powiem Ci że jak na zwykłą benzynkę to dość często zmieniasz olej, nie wiem czy przy Twojej profesji warto tak często zmieniać.
-
Z tego co się orientuję, co słyszałem i czytałem to części które: - są zamontowane w samochodzie, który opuszcza fabrykę są super jakości. - dostępne w sklepach motoryzacyjnych z firmy które produkują "na pierwszy montaż" już nie są takie super i mogą się zdarzyć buble - co do aso to nigdy nic nie wiadomo, zresztą nie wypowiadam się bo nie korzystam Czytałem tylko, że firmy produkujące części na pierwszy montaż (do fabryki samochodów) super dbają o jakość, gdyż błędy mogą spowodować zerwanie współpracy z daną firmą/marką, natomiast te same firmy które wypuszczając części już nie sygnowane logiem marki auta, ale swoim, nie dbają już tak o jakość, bo kilka zwrotów z wadliwymi częściami nie zrobi im problemu. W przypadku filtrów nie zauważyłem różnicy między np. Mann, Filtron czy Champion, zakładam też że ori z serwisu też niczym się nie różni. Czasem trochę inaczej wyglądają ale swoja rolę spełniają. Ważne żeby wymieniać co 10-15 tys wszystkie filtry i będzie ok.
-
Spróbuj poszukać czegoś takiego: http://www.kastal.com.pl/nierdzewne-nitonakretki_alu.php Może dostaniesz w zwykłym sklepie metalowym.
-
Regulacja świateł przednich-problem z długimi
AndrewZew odpowiedział(a) na darekaudi4 temat w Audi A4 B6
Ja ostatnio też u siebie zauważyłem, że długie mam krzywo ustawione. Okazało się, że jedna żarówka była delikatnie przesunięta. Poprawiłem i teraz wszystko równo świeci. -
Czy do ALT idą różnie zestawy rozrządu??? Kupiłem niedawno auto i właśnie wymienia się rozrząd. Zamówiłem zestaw INA, ale okazało się że jest inny niż ten który mam na silniku. W zestawie INA rolka była z napinaczem, a w moim Audi napinacz był przy tej małej rolce prowadzącej. Pasek też trochę się różnił bo miał zaokrąglone zęby, a ten który miałem zamontowany (ori. Audi) miał zęby jakby bardziej kwadratowe. Oddałem zestaw INA i na szczęście kolega znalazł mi zestaw Gates, który jest identyczny z tym który miałem założony. Przyznam też, że nowy zestaw Gates moim zdaniem jest dużo lepiej wykonany niż zestaw INA (oczywiście wiadomo że w pudełku nie wszystko było INA ) Czy w tych silnikach były montowane różne zestawy, czy to po prostu jakaś zmiana i można stosować taki i taki zestaw?