Skocz do zawartości

browaros

Pasjonat
  • Postów

    66
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O browaros

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Siewierz / Dąbrowa Górnicza

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

873 wyświetleń profilu

Osiągnięcia browaros

2

Reputacja

  1. W podszybiu jeszcze nie, brakło czasu. Znalazłem jedynie efekt odpięcia tego kabla przy dodatniej klemie. Ale tylko od strony klemy to coś zmienia. Od strony alternatora ciągnie prąd nadal.
  2. cześć Koledzy, mam następujący problem - po kilku dniach postoju rozładowuje akumulator praktycznie do zera, potrafi nawet nie działać alarm, nie otwiera drzwi z kluczyka. Kroki które podjąłem: - Sprawdzone dwa akumulatory - oba zostały rozładowane - Mój główny akumulator sprawdzony testerem i pod obciążeniem rozruchowym - wszystko w normie. - Ładowanie akumulatora podczas pracy silnika praktycznie wzorowe - około 14,4 - Podczas wyłączonego silnika sprawdzony pobór prądu - "kradnie" około 1,2A czyli tu mamy problem - Sprawdziłem pobory kolejno wyjmując bezpieczniki niestety nie nastąpiło zmniejszenie poboru o więcej niż 0,1A - Po odpięciu kabla od podejrzewam alternatora - to ten przy dodatniej klemie akumulatora pobór spada do zera - myślałem, że winowajcą jest alternator ale gdy zdjąłem pokrywę na silniku i odpiąłem ten kabel od alternatora jednocześnie pozostawiając go podłączonego przy klemie - pobór znów pokazywał 1,2A czyli alternator jak na moje również nie jest winowajcą? Mam nadzieję, że w miarę jasno udało mi się przedstawić podjęte kroki i problem. Z góry dziękuję za pomoc i podpowiedź czy ten kabel przy klemie idzie jeszcze gdzie indziej i to właśnie może być przyczyna? Moja wiedza w zakresie elektroniki właśnie się skończyła na powyższym :) Jeśli popełniłem błędy merytoryczne - przepraszam. Pozdrawiam Łukasz
  3. Kolego absolutnie nie zrywaj... ja zrywałem (przez brak wiedzy) i wiem co to znaczy... ten materiał to dziesiąta milimetra więc i tak nowy zapewne jak masz na gąbce to da dużo więcej grubości tak jak Kamil-vag podpowiada. Ja jestem po calej operacji zmiany z siwego na czarne, spasowanie słupków wyszło ok choć ciasno w opor. Najgorsze to te miejsca gdzie masz te plastikowe "wieszaki" na roletke itd. po przyklejeniu materiału tam się zrobiło po prostu za ciasno i nie dało rady tego idealnie wpasować. Ps. W jeden dzień chcesz przykleić nowy materiał na całość... Ja nie dałem rady, to wszystko schodzi, trzeba potem obrobić, pozaginac rogi itd. Jak co to służę fotkami jak to wyszło na materiale czarnym z gąbką
  4. Jakby co to mam na sprzedaż te podkładki ori bo jednak nie założyłem. Na żywo nie widać żeby stał przód wyżej więc leżą mi te podkładki nieużywane
  5. Szczerze mówiąc, nie mierzyłem. Mogę zmierzyć teraz, czyli "po", ale wcześniej była straszna koza. Komfort jest lepszy niż na BA tak prowadzenia w zakrętach jak i na nierównościach (wybieranie). I to nie kwestia zużycia starego zawieszenia bo ono nadal jest sprawne. To po prostu kwestia zestawienia, bardzo fajnie to ze sobą pracuje. Jestem zadowolony bo siadło naprawdę super - taki kompromis między glebą, a 100% funkcjonalnością.
  6. U mnie po przesiadce z 1BA na Koni str.t + Eibach Prokit wygląda to tak jak na załączonych fotkach. Jedyna uwaga jest taka, że na zdjęciach w obu przypadkach wygląda trochę wyżej niż jest w rzeczywistości. Może komuś się przyda:
  7. To pewno zależy od podejścia - ja mam zamiennik za ok 45 zł i jest według mnie wszystko ok
  8. Daj znać jak poszło PS. Jak jeszcze nie kupiłeś ramienia to pomyśl nad tym z Audi Q5 - lepiej się prezentuje na szybie
  9. Musisz się pozbyć tego elementu zaznaczonego na czerwono - jakieś porządne, mocne kombinerki i ściągniesz. Jest to pozostałość po starym ramieniu wycieraczki. Jak to ściągniesz to wtedy wszystko stanie się jasne - nakładasz nowe ramię i nakręcasz nakrętkę. Nakładasz dyszę i zaślepkę i po robocie.
  10. Ja właśnie jestem w trakcie ale przez brak czasu nie okleiłem jeszcze słupków itd. Najgorsze wydaje mi się właśnie oklejenie tych elementów gdzie są te miejsca na powieszenie rolety itd., bo pod nie nowego materiału się nie wciśnie a wymontować tego też chyba za bardzo się nie da... Ja rączki i uchwyty będę malował po odtłuszczeniu, a lampki, daszki przeciwsłoneczne wymieniał na czarne.
  11. 1) w tym temacie mądrzy użytkownicy potwierdzają, że uszczelki pod pokrywą wymieniać nie trzeba, jeśli tylko demontujemy i montujemy zgodnie ze sztuką
  12. Szkoda, że nie wiedziałem wcześniej, dobrałem odpowiedni rozmiar torxa, dosłownie jeden ruch i po regulacji zrobiło się gładko, strasznie to miękkie... No ale jakoś udało się ustawić, czasem lekko tylko wadzi o rant maski - zależne od prędkości.
  13. @kamil-vag dzięki, jeszcze tego nie odrywałem stąd nie wiem ale podpowiedz, mam kupiony materiał na podsufitkę z podbiciem z gąbki jak należy - mogę też tym kleić słupki czy nic z tego nie wyjdzie?
  14. Panowie a czy tak samo można okleić słupki i osłonki wszystkie? (te które demontujemy przed wyciągnięciem podsufitki). Ja obecnie mam podsufitkę i wszystko inne wyciągnięte ale chce zmienić jasną tapicerkę na ciemną więc muszę też wszystkie słupki górne dać w czerń i zastanawiam się czy klejenie identycznie jak materiał do podsufitki? Bo te słupki mają oryginalnie taki mocniej naciągnięty i twardy ten materiał.
  15. Dziękuję @tobias za jakas opinie. Czego się obawiam to te różne opinie o mts ale z drugiej strony sprzedaje się to non stop od tyłu lat i ludzie jeżdżą... Na temat twardości nie będę się wyglupial bo mnie tutaj ultrasi obniżenia wysmieją, że myślę że będzie za twardo
×
×
  • Dodaj nową pozycję...