Jump to content

Leejon

Pasjonat
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Leejon

Informacje

  • First name
    Maksymilian
  • Location
    Rzeszów

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2001
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Engine code
    AVF
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

109 profile views
  1. Kamilu bardziej chodzi o to że wielu ludzi nie potrafi zdefiniować problemu z autem dopóki nie dostanie totalnej zmuły. Prawda jest taka że wiele TDI nie tylko brd ma problem z mocą do 2 tys obr własnie ze wzgledu na zapchaną zmienną geometrie lub problem z podcisnieniem. Jak jezdzisz autem caly czas i stopniowo wytraca moc to cięzko jest coś takiego zauwazyć chyba ze jest to nagłe. Kilku moich znajomych też myślało, że jest ok do czasu przejechania się moim. I w kazdym przypadku okazywalo sie ze jednak jest jakis problem. Tak samo jest z mitem o brd. To prawda ze jest to troche bardziej ociężale niż w avf na przyklad ale mam porównanie praktycznie na codzień i takiej wielkiej różnicy nie ma. Zdrowe BRD ma iść ładnie od samego dołu ale wcisk w siedzenie zaczyna się od 2200 obrotów.
  2. Z tego co rozmawialiśmy to nie czyściłeś zmiennej geometrii, a i w Twoim przypadku by to pomogło
  3. Naftą to sobie można... Trzeba zdemontować turbo, rozłożyć od strony gorącej i wyczyścić wszystko mechanicznie. Najlepiej użyć szczotki na wiertarkę z mosiądzu. Trzeba pamiętać aby nie czyścić wirnika. Krąży opinia, że można w ten sposób zepsuć wyważenie.
  4. Niestety z czyszczeniem turbo jest trochę zachodu ale w tym wypadku wygląda, że tylko to pomoże.
  5. Leejon

    Problem z nawiewem

    Bezpieczniki bezpiecznikami ale weź sobie papier ścierny albo pilniczek i wyczyść styki na bezpiecznikach. Dodatkowo przy wkładaniu bezpiecznika wyciągnij i włóż go kilka razy.
  6. A czemu sobie nie kupisz oryginalnego zestawu bose ze wzmacniaczem do B6? Mam taki zestaw i jestem zachwycony, bass musiałem wręcz zmniejszać bo głowa boli. Do 400 zł kupisz spokojnie cały zestaw.
  7. tu jest ok, czy problem z turbo rozwiązany? co już zrobiłeś z porad? Tak jak kolega kamil napisał podeptaj mu na 3cim biegu. Sprawdź wężyki podciśnienia czy może nie pękł jakiś. Profilaktycznie można wymienić bo to nie jest duży koszt. Potrzebujesz 2-3 metry wężyka w oplocie o średnicy wew. 4mm i z 1m - 1,5m wężyka o średnicy wew. 5mm. Jeżeli chcesz sprawdzić jak działa sztanga podciśnienia to trzeba odpalić kanał 011 w trybie BS i obserwować sztangę na turbo. Ma się poruszać do góry i na dół. Na tym filmiku masz porównanie prawidłowo pracującej sztangi ale jest to silnik afn prawdopodobnie w BRD ta sztanga będzie poruszała się wolniej. Tutaj masz filmik, po rosyjsku z czyszczenia zaworka n75 ale wszystko widać.
  8. Jak teraz patrzę to nie podobają mi się także Logi dotyczące przepływomierza dlatego spróbuj kupić jakiś środek do czyszczenia przepływki i przeczyść po prostu. Potem powtórz logi.
  9. Kolego \baker35 Zrób taki test dynamiczny. Logujemy grupę 074. Wrzucasz bieg 4 i logujesz od 3500 - 3800 rpm. Zrób tak 4 - 5 razy i wrzuć logi. I najważniejsze - między 3500 - 3800 pedał gazu do samej deski bo nie wyjdzie poprawnie.
  10. Test dynamiczny 003, 008, 011 tak jak kolega \baker35 zrobił
  11. Tak DPFu, jeździłem kolegi BRD i idzie jak rakieta od samego dołu, żadnych modyfikacji, czysta seria. poza tym tu nie chodzi o to aby się spierać i spekulować. Mamy logi , a na nich widać że ciśnienie doładowania w zakresie do 2100 rpm jest stanowczo za niskie. Jest problem trzeba szukać rozwiązania.
  12. Poszukaj sobie tutaj numerów i porównaj. Od razu zaznaczam, że szukanie po vin nie działa.
  13. Ciężko mi w to uwierzyć patrząc na mapę Zerknij na logi grupę 011, już przy 1300 obrotów powinno być 1600 mbar. To znaczy, że trzeba szukać problemu, a nie mówić że BRD tak ma. U kolegi w brd pomogła wymiana katalizatora. był totalnie zapchany i turbo nie chciało się wkręcać. Były dokładnie te same objawy co tutaj.
×
×
  • Create New...