Skocz do zawartości

Untara80

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Untara80

Informacje

  • Imię
    Pawel
  • Miasto
    Southampton

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Untara80

0

Reputacja

  1. skopiowane z Wikipedii: auta 1989-1996 płyn G11 auta 1996-2001 płyn G12 auta 2001-2004 płyn G12+ auta 2004-2008 płyn G12++ auta od 2008 r. płyn G13 Płyny chłodnicze są barwione w celu łatwiejszej lokalizacji przecieków i uniknięcia przypadkowego spożycia. Czasami spotykane jest stwierdzenie, że barwa pozwala łatwo zidentyfikować typ płynu (IAT — zielona i niebieska, OAT — jasnoczerwona lub pomarańczowa, HOAT — ciemnoczerwona lub fioletowa), które obecnie nie jest już prawdziwe (np. płyny POAT z glikolem polipropylenowym są także barwione na zielono). Podział ze względu na zawartość krzemianów płyn typu G11, zawartość krzemianów 500-680 mg/l płyn typu G12/G12+, nie zawiera krzemianów płyn typu G12++/G13, zawartość krzemianów 400-500 mg/l. Nie zalecane jest mieszanie płynów zawierających krzemiany, z płynami nie zawierającymi krzemianów. Nie wolno mieszać płynów starszej generacji G11 (kolor niebieski, zielony) z płynami klasy G12 (czerwony, pomarańczowy) i G12+ (fioletowo-czerwony, fioletowo-różowy sam zastanawiam się jaki płyn wybrać oryginał VW G12++ czy FUCHS MAINTAIN FRICOFIN DP G12++
  2. Witam Szanowne Grono Administratorów,Moderatorów i Forumowiczów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...