Skocz do zawartości

exterminator

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O exterminator

Informacje

  • Imię
    Mirosław
  • Miasto
    Bydgoszcz

Auto

  • Model
    Audi
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia exterminator

0

Reputacja

  1. Forumowicze, ktokolwiek ma jakąś wiedzę na ten temat?
  2. Witam wszystkich serdecznie. Jestem w posiadaniu audi a4 b6 2.0 alt multitronic. Tuż po odpaleniu, naduszeniu hamulca, zawsze przy ruszaniu oraz hamowaniu słychać pracę elektrycznej pompy podciśnieniowej przez ok 2-3s. Czy jest to prawidłowe? Żadnych błędów nie wyrzuca, na Vagu też brak błędów, hamulce są ok moim zdaniem, ładnie hamuje. Kilka wężyków było nieszczelnych i są wymienione, jednak pompa nadal tak pracuje. Przeszukałem całe forum i nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie dlatego chciałbym zapytać czy tak powinna pompa pracować czy jest to wynik jakiejś jeszcze nieszczelności lub samej pompy?
  3. Witam wszystkich forumowiczów Jestem nowym użytkownikiem forum, ale bardzo uważnie je śledzę i wyciągam wiele wniosków oraz dobrych rad Szukałem na forum, lecz nie doszukałem się satysfakcjonującej odpowiedzi. Otóż posiadam zadbaną A4 b5 z 95r, z silniczkiem 1.6, w gazie. Autko jest rodzinną pamiatką po dziadku, który bardzo o nie dbał. Jako, że 1.6 nie daje zbytniej mocy, a przy wyprzedzaniu śmierć zagląda w oczy postanowiłem jakoś wzmocnić silniczek. Ustaliłem już, ze 1.6 nie nadaje się do modów, a 1.8 i 1.8 t mają podobne spalanie. Pomyślałem wiec ze moznaby przełożyć silniczki( tata ma warszat samochodowy, więc przekładkę wykonali bysmy we własnym zakresie), jednak nasuwa sie moje pytanie, co trzeba kupić i wymienić robiąc taką przekładkę poza silnikiem i chyba skrzynią biegów ? Słyszałem, ze tarcze, przeguby, całe piasty itd... Czy jest ktoś w temacie i mógłby udzielić kilku informacji ? Jeśli koszt będzie wysoki skompletowania tego, to myślałem nad zakupem anglika i przełożeniu potrzebnych elementów.
  4. Witam forumowiczów Chciałbym wszystkich serdecznie przywitać i pozwolę sobie podpiąć się pod post. Otóż mam podobny a zarazem zupełnie inny problem. W swoim Audi a4 z 95 roku zainstalowałem podświetlenie nóg kierowcy i pasażera paskami led. Wszystko ładnie poprowadzone aż do lamki z przodu oświetlającej wnętrze. Podłączyłem równolegle do niej i działało. Jednak po czasie stwierdziłem, że nie jest mi potrzebna zarówka w tej lampce, gdyż ładniej wygląda samo podswietlenie nóg i ją po prostu wyjąłem. Wszystko działało przez kilka godz, następnie przestało. Po otwarciu jakichkolwiek drzwi diody się nie zapalały. Gdy włożyłem zarówkę spowrotem do lampki po kilku zamknięciach drzwi i ich otwarciu układ znów zadział. I tak bez końca. Gdy wyjmę żarówkę, pochodzi trochę, przestanie działać, gdy ją wkładam, po jakimś czasie znów działa, ale potem też przestaje. Dodam, ze poswitlenie tyłu działa zawsze, bez względu na zarówkę czy diody. Przesliedziłem cały wątek, poczytałem na forum, sprawdziłem luty, styki, wszystko niby działa. Czy obecność zarówki lub jej brak może mieć jakikolwiek wpływ na podłączone przeze mnie diody ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...