Skocz do zawartości

Walerian84

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Walerian84

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Chrzanów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    3.0 V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

385 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Walerian84

0

Reputacja

  1. pisałeś że masz głowice z 2009r wymieniałeś na nowsze?
  2. a opłaca się wymieniać głowice?ile może taka sprawna głowica kosztować? oby była to UPG,bo inaczej koszty będą spore.. kolego a na to jest jakiś osobny test?czy po prostu wymienia się tuleje?
  3. Rozrząd zrobiony już.A co sądzisz o tych cenach?jak to u ciebie wyszło?
  4. Cześć Po ponad roku obecności na forum,czas napisać coś poważniejszego.Niestety jak większość "poważnych postów" dotyczy usterki.Jakieś 2 miesiące temu wymieniłem rozrząd,w czasie wymiany wyszły na jaw inne usterki a dokładniej zawalona odma oraz 2 zeszlifowane wałki rozrządu(dolotowy i wylotowy).Wszystko zostało wymienione na używane ale w 100% sprawne. Przed tą naprawą od około 1 roku raz na jakiś czas auto dymiło przy odpalaniu,ale działo się to bardzo rzadko.Po tej naprawie dymienie się nasiliło.Nie wiem czy przez to że wiele uszczelek zostało wymienionych i silnik został uszczelniony bardziej(co zwiększyło kompresję) i wymieniona odma(co zwiększyło prawidłową wymianę powietrza).Zrobiłem test na CO2 i okazało się że UPG.Nie ma jakiś mazi na korku,ani płyn nie barwi się na inny kolor,natomiast po każdej dłuższej trasie jest poważny ubytek płynu(czasami 1l na 100km). Zrobiłem wstępne rozeznanie co i za ile na temat Naprawa uszczelki pod głowicą : - uszczelka od głowicą 150 - uszczelka wydechu 100 - śruba głowicy 95 - popychacze zaworowe 18szt. 29 za sztukę 12szt. 35 za sztukę - uszczelniacze zaworowe 130 - zawory 18szt. 40 za sztukę 12szt. 50 za sztukę - planowanie i szczelność głowicy 300 - gniazda zaworowe 500 - robocizna za całość 1300 Parę pytań do szanownych forumowiczów: Biorę pod uwagę kompletną naprawę głowicy,czy jeszcze jakieś części trzeba doliczyć? Czy wymieniać obie uszczelki i obie głowice? Czy podane ceny są normalnie? Czy da się zrobić jeszcze jakieś testy aby potwierdzić zużycie uszczelki? Czy po takiej grubej naprawie istnieją jakieś inne równie drogie naprawy? Bardzo proszę o konstruktywne wpisy a także pytania bo parę ważnych rzeczy już naprawiałem pozdro
  5. Nie upieram się na nowym ważniejsze aby był oryginał...jak byśmy się dogadali?
  6. Cześć Potrzebuję kupić bagnet,miarkę oleju do ASN może być używany może być nowy....pomożecie?
  7. Sprawdziłem wszystko,cały mechanizm jest OK źle pracuje ten silniczek.Błędnie widzi pozycję zero tzn.nie chowa wycieraczek do podszybia tylko zero ma w połowie cyklu.Ale tak jak już pisałem wcześniej, przesunąłem ten mechanizm właśnie o tą połowę cyklu i jest OK.Wiem że następna jakaś usterka = wymiana silniczka i tyle.Narazie temat uznaję za zamknięty
  8. Walerian84

    wyciek oleju

    Rozumiem,fajnie dzięki za pomoc...Sorki że tak zarzucam pytaniami ale jak to moja mam mówiła zawsze warto rozmawiać.Jesteś już doświadczonym użytkownikiem a ja zielony w temacie jestem.Tak z ciekawości ile już jeździsz swoją maszyną?Jak oceniasz ogólnie ten model?
  9. Walerian84

    wyciek oleju

    Siema,mam podobną sytuację...dzisiaj zamówiłem wszystkie filtry i olej Motula X- cess 5W40 nie wiem jaki był wcześniej niestety.Tą płukankę to co masz na myśli?jak to się robi?Nie wystarczy po prostu zlać do końca?
  10. Jutro wolne to będę temat rozgryzał dokładniej,dam znać co tam wyszło może komuś kiedyś się przyda...
  11. no właśnie nie wiem co to za błędy...jakby ktoś mógł przetłumaczyć o co chodzi z tymi błędami
  12. Walerian84

    wyciek oleju

    a są jakieś większe niż 5L?czy muszę dokupić jakieś 2L jeszcze?
  13. Walerian84

    wyciek oleju

    10W chcesz zalać zalać ?? nie bądź mięczak zalej odrazu przekładniowego 70W i odpal na mrozie np - 20 10W chcesz zalać zalać ?? nie bądź mięczak zalej odrazu przekładniowego 70W i odpal na mrozie np - 20 Nie upieram się przy laniu 10W ale jeśli dolałem już 1L takiego to co teraz?zostawić tak jak jest i przy wymianie zalać tego motula 5W/40?Po prostu chce aby olej był taki jak należy
  14. Walerian84

    nowy 3.0 pare pytań

    Dzięki za info spróbuję coś pomęczyć,powinienem dać radę
×
×
  • Dodaj nową pozycję...